Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätättekö asioita tekemättä koska oma ulkonäkö ahdistaa?

Vierailija
24.04.2022 |

Jäi sitten menemättä lenkille, kun katsoin rappukäytävän peilistä ja takapuoli näytti niin rumalta.

Kommentit (284)

Vierailija
261/284 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään viimeksi. En kestänyt ajatusta siitä, että muut ihmiset näkevät minut, ja että ystäväni, joita en ole tavannut pitkään aikaan, näkisivät miten paljon olen lihonut parissa vuodessa, ja miten vähän enää jaksan nähdä vaivaa itseni eteen.

Vierailija
262/284 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenvikainen juntti täytyy olla että alkaa arkisissa tilanteissa kyttäämään jonkun selluliitteja/läskejä ja vieläpä jollekin tuntemattomalle huutelemaan asiasta. 

Näitä on hirvittävän, ihan järkyttävän paljon! Sen tietää jokainen ylipainoinen tai ruma nainen. Kukaan ei edes jätä kertomatta mielipidettään jos vain tulee tilaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/284 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En esimerkiksi ota selfieitä.

Vierailija
264/284 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän säännöllisesti tekemättä asioita ulkonäköni takia. Viime viikolla esimerkiksi peruin ulkomaan (loma)matkan, koska kaikki reissuun varaamani/suunnittelemani vaatteet vaan näyttävät niin hirveiltä päälläni, että en voisi nauttia olostani ihmisten ilmoilla.

Vierailija
265/284 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Melkein koko ajan. En käy baareissa, treffeillä tai viikonloppuisin ihmisten ilmoilla ulkonäköni takia. Töissä saan onneksi käytyä meditoinnin ja lääkityksen avulla, mutta esim. ruokaostokseni hoidan maanantaisin viideltä aamulla, koska silloin on hiljaista olla liikkeellä.

Ilman meikkiä en liiku missään ruusufinnin takia (olen ystävienkin mielestä Nasse-sedän näköinen).

Vierailija
266/284 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono päivä, nii jätän. Mutta kesällä suojaudun yleensä aurinkolaseilla ja nätillä hellehatulla, auttaa jonkun verran. Välillä pakotan itseni tekemään asioita, ikä on auttanut tässä, nuorena jäin vaan kotiin.

Vierailija
267/284 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään taas festareita ja kesän juhlia. En voisi kuvitella meneväni johonkin Ruisrockiin sen takia, miltä näytän ja minkä ikäinen olen. Olen 35-vuotias mies. En vaan pystyisi, koska tulisi huono ja epämiellyttävä olo, kun muut on 15 vuotta nuorempia ja kauniita/komeita.

Vierailija
268/284 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään taas festareita ja kesän juhlia. En voisi kuvitella meneväni johonkin Ruisrockiin sen takia, miltä näytän ja minkä ikäinen olen. Olen 35-vuotias mies. En vaan pystyisi, koska tulisi huono ja epämiellyttävä olo, kun muut on 15 vuotta nuorempia ja kauniita/komeita.

:(

Mä saatan mennä johonkin festareille ja tapahtumiin ja laittautuessani näytän ihan hyvältä. Illuusio vaan karisee siinä vaiheessa, kun näen kuinka hyvältä muut ihmiset näyttää ja näen oman kammottavan kuvajaiseni jostain peilistä tai ikkunasta äkkiarvaamatta. Sitten voikin rumuutensa lisäksi hävetä sitä, että on edes kuvitellut näyttävänsä jotenkin hyvältä.

Ap

Vierailija
269/284 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen itseni. Tosin minua kiinnostaisi Tuska festari. En ole silti vieläkään siellä ollut. Joskus 15 v:nä olin Helsingissä käymässä ja näin ihmisten menevän sinne ja päätin, että joskus minäkin. Nyt ikää on melkein tuplat ja en vieläkään ole ollut. Itsellä se vaikuttaa kun saisin yksin mennä. Se ei tunnu hyvältä. Samoin olen hyvin epävarma ihminen. Näin tuostakin on tullut jokin kynnys itselleni. Kiusaaminen on paljon vaikuttanut kaikkeen. Jotenkin näen asian niin, että menisin tuonne ja samalla hetken päästä tulisi olo, että nyt pitää lähteä pois. Lisäksi minulla on herkät korvat ja mietin kuinka noloa olisi mennä tuonne ja lähteä melkein heti pois. Tosin onhan niitä korvatulppia. Kuitenkin vaikeaa elämää ja moni menee helpomman kautta. Sitten mietin kuinka Tuska on hyvä festari. Ei häiriöitä ja ihmiset iältään jo vähän vanhempia (ainakin osa) ja näin tuntuu typärältä se miksi en voisi muka mennä.

N 28

Vierailija
270/284 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenvikainen juntti täytyy olla että alkaa arkisissa tilanteissa kyttäämään jonkun selluliitteja/läskejä ja vieläpä jollekin tuntemattomalle huutelemaan asiasta. 

Näitä on hirvittävän, ihan järkyttävän paljon! Sen tietää jokainen ylipainoinen tai ruma nainen. Kukaan ei edes jätä kertomatta mielipidettään jos vain tulee tilaisuus.

Kyllä tätä huomaa päivittäin, lähi ulkoilureitillä on penkkejä niissä istuu pariskuntia ja milloin ketäkin. Ja kyllä ilmeistä ja eleistä huomaa että kommetoidaan ohikulkijat. Katseet jo skannaa, vaik olen normipainossa ja tavallinen vanhempi nainen. On siellä tietenkin niitä fiksuja, jotka eivät niin kiinnitä huomiota ohikulkijoihin etenkin heidän ulkoiseen olemukseen.

Vierailija
271/284 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä huomaa päivittäin, lähi ulkoilureitillä on penkkejä niissä istuu pariskuntia ja milloin ketäkin. Ja kyllä ilmeistä ja eleistä huomaa että kommetoidaan ohikulkijat. Katseet jo skannaa, vaik olen normipainossa ja tavallinen vanhempi nainen. On siellä tietenkin niitä fiksuja, jotka eivät niin kiinnitä huomiota ohikulkijoihin etenkin heidän ulkoiseen olemukseen.

Itsekin olen huomannut tämän. Tosin itse olen alle 30 v ja hyvin tavallisesti pukeutunut. Ei minun silti pitäisi herättää huomiota. Silti pari päivää sitten olin kauppakeskuksessa ja siellä pari nuorta tyttöä huvitti itseään minua naureskelemalla. Kuulin sen kaiken selvästi. Tosin en välitä enää. En silti ylläty tästä. Itseä ei onneksi ole kukaan vanhemmat ihmiset pilkanneet. Se voisi olla ikävämpää jos ihminen vielä ns iäkkäänä tahtoisi pilkata. Nyt tosin en vielä tuo kuvaaminen. Minuakin on kuvattu nuorempana kiusaamiseen liittyen. Pieni kammo jäänyt siihen, että joku taas kuvaa jossakin.

Vierailija
272/284 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene juhliin. Ei ole mitään juhlavampaa vaatetta joka sopisi kropalleni. Ei siis edes olemassa, joten en viitsi lähteä juhliin ollenkaan.

Vierailija
273/284 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä ostoksille mutta vilkaisin itseäni peilistä ja en vaan pystynyt lähtemään ovesta ulos. Olen lihava ja tavallisen näköinen, rumahko.

Vierailija
274/284 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin kylpylään menosta, kunnes sovitin uima-asuani. En mennyt.

Vierailija
275/284 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän asioita tekemättä terveyteni takia.

Vierailija
276/284 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina puhutaan painosta. Kyllä muutakin tuijotetaan esim. raskausarvet, suonikohjut, selluliitti, finninen iho esim. kasvoissa jne.

Vierailija
277/284 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kuumilla ilmoilla pitkää hametta ja caprihousuja.

Vierailija
278/284 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kuumilla ilmoilla pitkää hametta ja caprihousuja.

Suomessa on suurimman osan vuodesta kylmää ja käytetään peittäviä vaatteita Helpottava asia, kun ikää tulee.

Vierailija
279/284 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään! Ihanaa kun on kevät ja paljon valoa.. Eli ei.

Ap

Vierailija
280/284 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimaranta ja uimahalli vaatii ponnistelua, mutta vain siksi että mulla on niin voimakas karvankasvu. Mikään ex tempore-lähtö beachille ei onnistu, karvanpoistoon pitää olla aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän