**Kesäkuun Kullanmurujen Viikonloppu**
Kommentit (26)
Oijoi, täällähän oli IHANIA UUTISIA vaikka ja miten!
Heltsy murunen ja Hope kulta!! Mieletöntä!! Tehkääs ny kunnon plussat vielä perään, niin hyvä on!
Ja Uula ainakin oli plussannut, ketäs muita?! Ei muista, mutta
ONNEA KAIKKILLE TASAN YHTÄ HURJASTI!!
Täällä odotellaan.
Ei tunnu millekään, ellei järkyttävää väsymystä oteta lukuun. Mut nää kelit sen tekee, vettä tulee kun aisaa miltei koko ajan. Ja kun ulos ei oikein pääse niin unettaahan se.
Muuten Ei mitään. Nothing. Ingenting. Nada.
Tylsää. Ei jaksais odotella. Keskiviikkona on vapaapäivä, joskos silloin HARKITSIS testaamista aamulla.. Katsotaan.
Jushka, yk2, kp27/?-43 (dpo12??)
Mitä tarkoittaa noi merkinnät...esim. dpo 9, yk 3. Mä oon just oppinu miten merkataan toi kierron kohta ja nyt huomasin tollaset merkinnät ja oon taas ihan pihalla : )
Täällä edelleen samanlainen olotila. Oon ihan varma, et menkat alkaa ti, ke tai to kun ei ole mitään oireita ellei oteta lukuun sitä, et rinnat on jotenkin tiiviimmät ja isommat?? Hankala selittää...
Kalamami kp 26/28-30
kalamami:
Mitä tarkoittaa noi merkinnät...esim. dpo 9, yk 3.
dpo= day(s) past ovulation. Eli suomeksi montako päivää ovulaatiosta. yk=yrityskierto, tuosta en tiedä onko kuinka yleisessä käytössä. Lähinnä itelle pidän kirjaa siitä montako kuukautiskiertoa vie ennen kuin tärppää.
ajatukseni oli kirjoittaa ja kommentoida muutakin, mutta koska olen ihan älyttömän poikki, ollut reissun päällä koko päivän, painun peiton alle.
siispä pelkkää omaa napaa, suokaa anteeksi. haamu tänäänkin tuloksena. olo samanmoinen, öklöttää ja mahaa vihloo. tiistaina testaan uusiks.
hyvät yöt ja kiitos kaikille tsemppauksesta. ensi viikkoon.
Ilmoitan vain pikaisesti, että täti löysi ferrarinsa parkkipaikan meiltä tänään joten tipahdin heinäkuisiin. Plussia kaikille
Misuli kp 1 :(
etkä päästä sitä tätiä sinne teille!!!
Kp:thän näyttää sulla jo tosi hyviltä!=) Päästään yhessä jännäileen, mä meinasin tiistaina testailla vahvistuuko mun tän aamunen haamuni..
Tsempit myös sulle!!!=)