Oletko kipeänä juuri nyt?
Kommentit (20)
Toinen tauti menossa kuukauden sisällä
Korona vuosiako jo 3 vuotta? Olen onnekas en sairastellut koko aikana.En flunssaa en mitään.Rokotukset otettu kuin saatu terveyden tilani takia: 4 korona piikkiä ja infulenssa rokote. Toivotaan pysyn terveenä?
Loman ensimmäinen päivä ja heti kipeänä
Tähän asti sitkuttelin ilman koronaa.
Nyt mennyt jo kolme viikkoa sängyn pohjalla ja keuhkot on ihan tulessa. Kokoajan astmakohtauksia.
Hirvittää ajatellakin oisko ollut viimeinen joulu ilman niitä kolmea rokotetta.
Enää ei onneksi kuumetta ole! Jihuu!
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Nenä ehti olla auki 2 päivää wau.
Kaamee flunssa ollut joulu-aatosta, nyt on muuttunut poski-/ otsaontelotulehdukseksi.
Muuten ihan kiva kysely, mutta kunnon influenssaa potevat tuskin roikkuvat netissä vastailemassa. No tämä kysely rajoittuukin siksi flunssiin.
Vierailija kirjoitti:
Loman ensimmäinen päivä ja heti kipeänä
Mulla ois alkanut uusi työ, mutta tulinkin kipeäksi. "jee"
En, muutoin kuin että hitusen ahdistaa loman jälkeinen töihin paluu.
Terveenä ollut 3 vuotta jo! En ottanut koronarokotteita, mutta viimeksi saikuttanut kuitenkin silloin kolmisen vuotta sitten. Löytyy vielä tuo lääkärin kirjoittama sairaslomapaperikin.
Onko joku jo onnistunut sairastamaan koronan? Vai pelkkää huhupuhetta koko tauti? Serkun miehen kaimat vaan sairastaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku jo onnistunut sairastamaan koronan? Vai pelkkää huhupuhetta koko tauti? Serkun miehen kaimat vaan sairastaa?
Meidän perheessä oli kesällä ja syksyllä
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään ihmistä, joka ei ole sairastanut. No olenkin opettaja pääkaupunkiseudulla.
Olean kipeänä koska fyysinen vamma. Lasketaanko se?
Vierailija kirjoitti:
Voit päättää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit päättää itse.
En osaa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin toista kertaa kuukauden sisällä covid.
tauteja kai liikkeellä?