Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN VIIKKO 20

11.05.2009 |

Olen pahoillani huonoista uutisita Äitskäx2 : (. On se niin surullista kun käy noin. Toivottavasti pääsette kohta yrittämään uudestaan ja että tulee uusi plussa nopeasti!

Onnittelut Halti, pikku3 ja Sirusade! Onpas tullut paljon plussia viime viikolla : ). Toivottavasti meitä muitakin tulee perässä kohta.

Täti tuli ja meni ja ensi viikolla olisi taas oviksen aika. Olen jo "varoittanut" mieheni etukäteen jotta hän tietää mitä on tulossa ; ). Aktiivista peiton heilutusta tiuhaan tahtiin...

Misu78

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitelut minunkin puolestani plussaneille! =)

Ja pahoittelut Äitskäx2. :(

ON: Luulen, että täti taas saapuu, koska on jo 5 päivää ollut menkkajomotuksia ja ne vaan kovenee päivä päivältä. Aika hyvin olen kivut saanut pysymään aisoissa kun ostin kaupasta magnesiumia missä on myäs b-vitamiinia. Sitä siis olen syönyt tässä muutaman päivän. Ei ole tarvinnut niin paljon särkylääkettä ottaa.

Mutta pari päivää vielä täytyy odotella. En ymmärrä miksei jo tärppää vaikka oviksen aikaan on oltu puuhissa. Mutta ei kai se aina takaa tärppäystä..?

Täytyy mennä rauhoittelemaan riehuvia lapsia..

Hyvää viikkoa! =)

Kp 25/27

Vierailija
2/27 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että äitskäxx2. Pahoittelut ja voimia uuteen yritykseen.

On sullakin 2pojan@iti mennyt jo luvattoman kauan. Toivotaan, että jo vihdoin sullakin tärppäis!

Onnea valtavasti haltille!!! Hienoa. Tuntuu nyt noita plussia siunaantuvan oikein urakalla. Taitaa olla kevättä ilmassa :)

Muikea_mustikka täällä kans kummallinen kierto meneillään, kp 11 arvelin saaneeni oviksen ja peittoja heiluteltiin sen mukaan. Nyt sit eilen (kp 15) kummastuksekseni aivan selvät ovistuntemukset ja vielä selkeämmin kuin kp 11...Eihän siinä auttanut muu kun varanvuoksi ruveta peitonheilutukseen jälleen. Mun ovis on yleensä10-12 päivä, joten tää ovis kp 15 on tosi kummallinen. Tiedä sitten oliko ovis kumpana kp päivänä, epäilen kyllä tätä jälkimmäistä. Voikohan ovis tulla kahdesti???? Ja täällä kas samanlaisia ajatuksia tuosta todennäköisyydestä, koska aiemmat raskaudet menneet niin hyvin...

kisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisko joku neuvoa?

olen nyt ottanut ovistestit käyttöön. aloitin tikuttamisen kp 13. ja ovista ei näy, nyt kp 15 ja limat jo loppuneet. gynellä kävin kp 8 ja munarakkula oli hyvää vauhtia kypsymässä. Eli onko lopputulos, että en ovuloi ollenkaan!?

Kannattaa varmaan jo luopua toivosta kokonaan..

kierto 28-30

Tsemppiä muille kuitenkin!

Vierailija
4/27 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija79: muistelen, et joku täällä kolmosten ketjussa sano, että gyne oli hänelle sanonu, et joillain naisilla ovis ei näy niillä tikuilla? että virtsassa on toisilla jokin aine, joka sotkee sitä määritystä? eli älä vaivu epätoivoon! bd bd bd

tais olla taas joku plussannu, onnea!

täällä odotellaan niitä menkkoja edelleen. äääh. alkais jo. eipä sillä, että tässä vielä mitään yritystä aloteltais, mutta mutta... kun oli siinä sitä kaikenlaista säätöä ja haamua ja säätöä, niin olis jotenkin selkeempi olo, kun ne nyt sieltä tulis. täytyy nyt kuitenki varmaan vaan odotella ja katella, vaikka tän viikon loppuun. ehkä mä sitte TAAS testaan, jos niitä ei sinne mennessä kuulu. ärsyttävää! tässähän alkaa kuvitella vaikka mitä... no. r-oireita ei ole mitään, joten tuskin tässä raskaana kuitenkaan ollaan. ja se oliskin kyllä tosi epätodennäköstä. onkohan kukaan täällä saanu vääriä tuloksia noilla mammaksi.fi:n herkillä puikkotesteillä? sillä testasin sillon vajaa viikko sitte sen negan. mietin tässä sitä haamuakin, että voiko sellanen johtua oviksesta? kun eikös jotkut oo ovistesteillä saanu positiivisia r-testituloksia, niin toimiiko se myös toisinpäin? ihan hulluja varmaan kyselen... mut jos se ovis onkin ollu myöhemmin, ja sen takia nää nyt viipyy?

fiilis tän kolmannen ajotuksesta ei oo kyllä selkiintyny yhtään. nyt oon taas ollu enemmän kallellani siihen suuntaan, et jos alottais yrityksen vasta sitte vuoden päästä, niin et aikasintaan siihen valmistumiseen sitte syntyis vauva. oon nää kaks kertaa raskautunu tosi helposti, ja jotenki sitä nytkin aattelee että hetihän se sieltä sitte tulee, kun vaan antaa luvan. eikähän se valitettavasti aina niin taida mennä. no, toivotaan parasta sitte kun sen aika on.

ainiin, millaiset ikäerot muitten lapsilla on/tulee olemaan? ja miten sellanen kolmen vuoden ikäero toimii, te joitten lapsilla sellainen on? itelläni omaan veljeen 4 vuotta eroa, ja etenkin lapsena se tuntui _tosi_ paljolta. näillä meiän palleroilla 1v 9kk.

tsempitykset kaikille ja onnea viel +:n saaneille. :) t.VadelmaMama

Vierailija
5/27 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi gyne viikko sitten että joillain naisilla virtsan koostumus sellaista ( tai virtsassa jokin ainesosa ) että ovis ei näy virtsatesteissä. Ei pitänyt niitä lainkaan luotettavina. Älä siis masennu :)

Itselläni näkyi oikealla 11mm munarakkula, joka kuulemma kypsyy 2mm vuorokausivauhtia ja saavutettuaan noin 15mm koon, poksahtaa. Peittoa sitten heiluteltiin, joten saa nähdä.

Mulla ovistestit näytti ihan mitä sattuu noina kyseisinä päivinä. Sain kyllä 2 suht. vahvaa viivaa, mutten kuitenkaan yhtä vahvaa.

Nyt on mentävä nukkumaan. Öitä!

Minsku kp 18 / 30 - 31 yk 5

Vierailija
6/27 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sinähän se Minsku sitten olitkin, kun just tossa puhuin samasta jutusta. :)

täytyy tästä hipsiä nukkumaan... öitä!

t.VadelmaMama

Vierailija
7/27 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusista plussista ja pahoitteluni sinulle, Äitskäx2!

VadelmaMama: Mulla on sama tilanne kuin sullakin. Testasin (jo toisen kerran) sunnuntaina mammaksi.fi:n herkällä puikkotestillä ja oli nega taas. Mutta kun niitä oireita edelleenkin on ja tätiä ei näy eikä kuulu, niin kuitenkin on sellainen olo, että jospa kuitenkin.... Jos tätiä ei kuulu perjantai-iltaan mennessä, niin aion testata uudestaan la-aamuna.

Meidät on lauantai-iltana kutsuttu kylään ystäväperheen luo ja jos on negatiivinen testi, saan sitten juoda viiniä hyvin mielin :) Nyt kyllä ajattelin ostaa jonkun apteekin testin, kun malttamattomana olen jo kuluttanut kaikki mammaksi.fi:stä tilaamani testit.

Oireet mulla on vähän vaihtuneet, pahaa oloa ja huimausta ei juurikaan enää ole, mutta nyt on rinnat olleet tosi arat ja alaselkä- ja vatsa on ollut tosi kipeä. Nämä uudet oireet kyllä taitavat enemmän viitata tädin tuloon kuin raskauteen, joten eiköhän tämä epätietoisuus pian pääty.

adolfiina yk 1, kp ?

Vierailija
8/27 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se niin väärin. Muistanko oikein vai oliko sullekin tulossa jouluvauva? Mulla OLI la 2.12. Nyt alan olla fyysisesti toipunut km:sta, vuotoa ei ole ollut enää yli viikkoon. Mutta missä se samperin täti nyt viipyy kun sais luvan tulla?

Kuinka "tosissanne" te muut haluatte kolmatta lasta? Musta tuntuu että kuume on vähän laskemaan päin. Mulla ei ole kovin ikävä niitä tiettyjä juttuja synnytyksessä ja heti sen jälkeisessä ajassa, puhumattakaan yövalvomisesta ja siitä että on vauvassa kiinni 24/7. Mutta toisaalta se "pahin" aika menee nopeesti ohi - ja onhan siinä kuitenkin enemmän hyvää kuin huonoa. Ruusuiset kuvitelmat on kyllä karisseet kahden lapsen myötä...

Nyt olen ihan sillä fiiliksellä, että kuten olen huomannut, lapsia ei hankita vaan saadaan, joten jos vauva on tullakseen se toki otetaan ilolla vastaan. Jos taas ei, niin lupaan olla onnellinen näistä kahdesta.

eewokki, jolle täti tulee ihan varmasti ensi viikon lomamatkan aikana :-(

Vierailija
9/27 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eevokki: muistat oikein mulla oli la 1.12. Mulla on ollut vähän vaikeuksia saada kohtua tyhjäksi ja päivystyksessä olen rampannut enemmän kun tarpeeksi..toivon, että vihdoin pääsisin toipumaan ja saisin kropan normaaliin tilaan.

Kiva kuulla, että sulla on menossa jo parempaan päin! Ja tsemppiä uuteen yritykseen.

Oliko toi sun eka km, vai onko sulla taipumusta niihin? Mulla oli ensimmäinen.

Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille muille!!

Vierailija
10/27 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija, kyllä sinä varmaan ovuloit, huoli pois. Ennemmin luulen, että tikuissa vikaa, kun sun ovuloinnissa.

VadelmaMama meillä ikäerot tulisi olemaan isot. Aiemmilla 4 vuotta ja se on ihan ok varsinkin, kun tyttö ja poika. Nyt tulisi 7 vuotta. Tämä minua itseänikin hirvittää, mutta minkäs teet. Jostain syystä aika mahdolliselle uudelle muksulle oli vasta nyt kypsä. Itselläni omaan pikkuveljeen 6 vuotta ja ihan ok on meidän välit aina olleet ja leikitkin jollain lailla sujui.

Minsku mennään taas samoja tahteja. Sulla näyttää toi kierto vaan pidemmälle, kun mulla. Mitkäs sulla tuntemukset?

Adolfiina hyvälle kuulostavat oireet. Tuuhan sitten kertomaan kun tiedät.

Eewokki kyllä on täälläkin tuntemukset vauvakuumeen voimakkuudesta vaihdelleet. Sitä kerkii miettimään niin paljon, et välillä tuntuu et onkohan tässä nyt sit kuitenkaan järkee, mut oon aatellut luottaa tuohon alkuperäiseen vauvakuumeeseen, eiköhän nää muut ajatukset oo jotain muuta. Ei tehdä lapsia ei...josko niitä lahjaksi saisi. Joo ja täällä kans luvataan olla kaksin verroin iloisia sitten noista kahdesta, jos niikseen menee.

ON: Täällä siis menossa kumma kierto. Kadet ovistuntemukset kp 10-11 ja kp 15... Tiedä sitten kumpi olisi ollut ovis? Nyt outoa huimausta jo toista päivää ja tänään meinasi aamupalat tulla ylös ja koko päivän on ollut etova olo...ruoka kyllä maistuu. Lämmöt on 37.3.... Eli liekö huimausoksutauti vai jotain ihan muuta :). Kädet kyynärpäitä myöden ristissä, että olisi nyt OIKEITA oireita. Mitään oireita ei mulla oo lähes puoleen vuoteen ollutkaan, joten nautin nyt näistä täysin siemauksin :). Tiputaan sitten, jos tiputaan...

kisu

Vierailija
11/27 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut pystyssä että Kisulla on nyt niitä oikeita oireita! Hyvältä kuulostaa. Toi on jo hyvä merkki että tuntuu erilaiselta kuin yleensä. Mulla ei kylläkään ollut mitään "oloja" ennen plussaa, mutta toiset kai niitä tuntee herkemmin.

Äitskäx2: mulle km oli toinen perättäinen, eli eka oli 08/08, ihan alussa sekin, just ehdin kuitenkin plussata :-( Mulla lääkäri totesi pco:n helmikuussa, joka lisää km:n riskiä, eli kauhulla odotellaan mitä tuleman pitää... Toivottavasti sinäkin siitä nopeasti toivut ja pääset uuteen yritykseen! On nää tosi kurjia juttuja, sitä kuitenkin alkaa heti valmistautua ja miettiä tulevia vaikka riskit on tiedossa. Heti km:n jälkeen ajattelin etten enää edes uskalla yrittää, mutta nyt on mietteet jo toiset!

Plussatuulia kaikille muillekin!

Eewokki (menkoista ei merkkiäkään edelleenkään, km:sta 5 vk)

Vierailija
12/27 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitskäx2: Pahoittelut sinulle! Ja oikeen kovasti voimia jatkoon!!

Onnittelut kaikille plussanneille:)!

Ja pahoittelut tasapuolisesti kaikille tädin kohdanneille!

Lueskelin tossa viime viikon pinoa äskön. Siellä oli joku kirjoitellut ikäerosta. Ite oon samaa mietiskellyt. Oisin halunnut lapset parin vuoden ikäeroilla, mut eipä oma halu auttanut. Näillä kahdella ikäeroa vähän reilu 2v ja ovat niin ihanan läheisiä toisilleen. Oon miettinyt just sitä, et jääkö kolmas (jos sellaisen edes saamme!!) kovin ulkopuoliseksi.

Sit oli myös puhetta siitä, et toisten nopea tärppääminen ja helpolla raskautuminen kirpaisee. Näinhän se on, ainakin iteselläni. Eräs tuttavani odottaa ilmeisesti neljättä ja itse olen kyllä käynyt melkoista kamppailua sisälläni. Lähinnä siitä, et miks toiset raskautuu niin helposti? Miksi meille ei suoda kolmatta lasta?? Miks tulee vahinkoraskauksia ym. ja me ei saada vaik kuinka yritetään, halutaan ja toivotaan?!?

ON: Ollut kaikkineen aika vaikee kuukausi. Monen laisia mietteitä ja syyllisyyttä ja pahaa oloa (kuten yltä voi lukea). Sit ärsyttää, ku ne tutkimukset etenee niin H-I-T-A-A-S-T-I!! Väliin tympii, ku pitää vaan jaksaa yrittää, toivoa, olla positiivinen, eikä edes tiedä, onko meillä oikeesti toivoa. Tässä kierrossa taas clomeja napsein, kolmas kierto (yks välissä taukoa). Taaskaan en saanut ovistestiin kuin ihan haaleen viivan eilen:(. Viime yön ja tän aamun oli maha ihan sairaan kipee. Pitää kuitenkin yrittää illalla miehen töistä tultua peittoa heilutella...

Mites muut, heilutteletteko peittoa joka toinen vai joka kolmas pv? Siitäkin, kun on eri mielipiteitä. Me on yritetty mennä sillä joka kolmas pv, ku joka toinen on vähän liian tiuhaan meille.

Aurinkoa ja plussia toivotellen!

Senny kp15/25-27

ps. Voiko ovis olla oikeesti vasta kp 15?? Kierto, kun toi 25-27.

Vierailija
13/27 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eewokki: ei mullakaan aiemmin ole tainnut juurikaan oireita olla ennen plussaa. Pahoinvointi on kuviin tullut tosin aikas pian...en ihan tarkkaan muista, et missä vaiheessa. Varmaan tää on ennen kaikkee toiveajattelua, kun niiiiiiiiiiin kovasti toivoo :). Voisitko olla raskaana, kun ei tätiä kuulu :)?

Senny: kyllä ovis voi yhdellä naisella vaihdella useankin päivän heitoilla. Se kuinka monta päivää luteaali vaiheesi yl. on, kertonee tätin tulo päivän. Luteaali vaihehan vaihtelee yleisemmin noin 12-14 päivän tienoilla. Mulla ainakin luteaalivaihe kestää aina täsmälliset 14 pv, eli 14 päivää oviksen jälkeen tulee täti.

ON: Oireet yhä olemassa, vaikkakin pahoinvointi hieman helpottanut...huimausta yhä on... Lieko siis tuota ym. toiveajattelua kaikki :(

kisu

Vierailija
14/27 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisu; samoissa mennään, joo. Sulla oireet kuulostaa varsin lupaavilta, peukutuksia :) Mulla ei ole mitää " lupaavia " oireita. Ainoa outo juttu on, että kun suoristan itseni, niin alavatsalta, oikealta puolelta vihlaisee ikävästi. Samalla puolella missä munarakkula kypsyi tässä kierrossa. Jos gyneen on uskominen, niin tänään on tasan viikko mahdollisesta ovulaatiosta. Mene ja tiedä sitten. Mitenkään toiveikkaat ei kyllä odotukset ole :(

Meillä lasten ikäero 1v10kk. Ovat molemmat tyttöjä ja kuin paita ja peppu. Nyt jos tulisin raskaaksi niin seuraaville tulisi ikäeroa 4 vuotta. Yhtään vähenpää en olisi kyllä jaksanutkaan!

Vauvakuumeen voimakkuus kyllä vaihtelee. Välillä ajattelee, että jaksaako taas aloittaa kaiken alusta ja kuinka oma kroppa kestää ja toipuu. Toisaalta sitten taas haluaa kokea sen kaiken ihmeen vielä kerran.

Täällä peittoa heilutellaan vaihtelevasti. Välillä päivittäin, välillä taas harvemmin. Gyne sanoi, että tuo 3 päivän välein olisi paras.

Minsku

Vierailija
15/27 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kolmesta ei mitenkään-ajoitetusta pupustelukerrasta oisin tullu raskaaksi... tuskinpa sentään :-) Eilen ja tänään on tuntunut jotain menkkoja enteileviä nipistyksiä, jospa ne nyt ois tuloillaan ja pääsis vihdoin normaaliin päiväjärjestykseen! Vähän jotain ruskeeta tuli myös aamulla.

Peittojen heiluttelusta; kierrossa jossa tulin raskaaksi heiluteltiin kun ovistestin viiva oli tummumassa, seuraavana päivänä eli plussapäivänä ja vielä seuraavanakin (huh, olipa rääkkiä). Muulloinkin ollaan ajoitettu heiluttelut sinne ovisplussan tienoille, muuten ollaan tämmöisiä kerta/vk-tahtisia... Viime kerralla gyne tais antaa ohjeeksi, että kun ovistesti näyttää plussaa tulisi yhdynnässä olla seuraavana päivänä. Mutta onko seuraavan päivän iltana jo liian myöhään? Meillä ei ainakaan olosuhteiden pakosta ole mahdollista muulloin. En uskaltais laskea sen yhden illan varaan...

Ja ikäerosta, eli meille tulis keskimmäiseen eroa yli 8 v. Mulla ja siskoillani on ikäeroa n. 7 v. Pieninä ei paljon leikitty, mutta nyt aikuisina olemme tosi paljon tekemisissä. Meidän kahdella lapsella on eroa 3 v ja hyvin leikkivät keskenään silloin kun leikkivät, yleensä on molemmilla omat kaverit nykyään. Pienempinä tietysti leikkivät enemmän kahdestaan.

Toivon onnea teille piinailijoille, ainakin Kisulle ja Minskulle! En tosiaan itse tiedä kuinka aikaisin pahoinvointi voi alkaa koska en ole ikinä kokenut sitä, onnekas :-) Nyt muistin yhden oireen joka mulla oli ennen plussaa, eli runsastunut valkovuoto! Ihmettelin kun se vaan jatkui vaikka ovis meni.

eewokki

Vierailija
16/27 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja ei. Täti siis saapui TAAS.:(

Siis mikä tässä nyt mättää?? Ajattelin, että nyt varmaan tärppää, kun puuhissa oltiin oikeaan aikaan ja sitten oli joitain oireitakin, esim. rinnat oli jotnekin oudon kipeät pari päivää ennen kun menkat alkoi ja oli loppukierrossa repäisykipua kun esim. nousin sängystä ylös. Pieni toivon pilkahdus tuli, mtuta nyt sekin on taas pyyhitty pois. En ymmärrä.. Kai se on tämä ikä kun tuli 35v. täyteen. Ja sen tiedän, että pitäisi olla ajattelematta koko asiaa, mutta mitenpäs onnistuu..? Ja ei pitäisi stressata. Puuh...

Wilukissa: kiitos tsempistä, mutta näin kävi taas.

eewokki: Joku taisi muistaakseni raskautua niin, että oli puuhissa kun ovistesti näytti plussaa ja sitten vielä seuraavana aamuna. Minulle gyne sanoi, että siittiöt elää 2-3 päivää niin kannttaa paremminkin olla yhdynässä ennen ovulaatiota. Meilä ainakin ekan kanssa tärppäsi niin, että kun ovistesti näytti plussaa, niin samana päivänä oli puuhailua ja tärppäsi.

Tsemppiä kaikille! =)

Taidan tulla tänne seuraavan kerran lähempänä oletettua ovista. Alkukierrossa ei kuitenkaan tapahdu mitään ihmeempiä.

Kp 1/27, yk 21??

Vierailija
17/27 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä soisi plussan jo sinullekin! Kauan on jo yritystä takana.

Minulla ei ole mitään tuntemuksia. Valkovuoto on runsasta edelleen. Pitäisi kai olla kuiva kausi, kun oviksesta reilu viikko aikaa. Mutta en kyllä odota liikoja.

Miten Kisun oireet?

Minsku kp21

Vierailija
18/27 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäitille pahoittelut menkoista. :( teillä on kyllä jo _tosi_ pitkä yritys takana, ootteko käyny jossain tutkimuksissa?

Kisun oireet kuulostaa lupaavilta! :)

ja jospa Eewokillekin olis käynyt hyvä tuuri!!! :D

täällä alko sitte vihdoin ne menkat. tosin nyt on muutaman päivän ollu niin etova olo, että jos niitä ei olis niin saattasin kuvitella ties mitä! inhottavaa. liekö sitte jotain tenttiahdistusta ja väsymystä vai mitä...? oon nyt asiaan perehdyttyäni tullu siihen tulokseen, että se haamu johtu oviksesta, joka tuli aika myöhään, ja sitä myöten menkatkin oli myöhässä. ilmeisesti reagoi ristiin siis myös noin päin noi testit, tulipa sekin testattua. :D hyvä näin.

oon tässä miettiny ja pohtinu ja miettiny, ja tullu (ehkä...) siihen tulokseen, että odoteltais tän kolmannen kanssa tonne ens helmikuulle. jos nyt maltan siis... silloin la olis aikasintaan marraskuulla, ja saisin lopun koulun sumplittua jotenkin eikä valmistuminen myöhästyis. jotenkin se vaan on niiiiin tylsä ajatus taas vaihtaa kurssia jne jne jne. se on vaan aika kaukana kuitenkin se helmikuu... ja samalla kuitenki tuntuu myös, että ehkä ihan hyvä ihan oman jaksamisenkin (lue: mielenterveyden) kannalta odottaa hiukan, ettei ihan heti pane uutta suoneen. ;) ristiriitaista! tästä voi jokainen päätellä, että myös täällä vauvakuume on melko sahaavaa laatua.

kiitos muuten kaikille näistä ikäerokommenteista, ei se varmaan sitten mikään katastrofi ole, vaikka jos onkin hiukan isompi. tai siis ei tietenkään ole. on mullakin siis nykyään ihan tosi läheiset välit veljeen, mutta teini-ikään asti oli kyllä kaikkea muuta! eikähän 2,5v. -> vielä mikään iso ikäero todellakaan ole! näillä kun vaan on niin pieni ero ja ovat jo nyt niin tiivis kaksikko, että sen takia mietin näitä...

no. nyt täytyy mennä, juuroviisut alkaa! t.VadelmaMama

Vierailija
19/27 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, mutta nyt sitten siirryn haaveilemaan helmivauvasta. Jos vaikka saataisiin hääpäivälahja. :)

Jos seuraavasta kierrosta tärppää, niin vähän mietityttää tuleva kesälomareissu. Pahoinvointi voi olla silloin pahimmillaan, ja keskenmenon mahdollisuus huolettaa. Onneksi kuitenkin matka suuntautuu Länsi-Eurooppaan, jossa on korkea terveydenhuollon taso, jos jotain sattuu.

Vierailija
20/27 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: Pahoittelut tädin saapumisesta! Teillä on kyl jo oikeesti yritystä niin kauan takana, et todella plussan ja nyytin teille toivoisi ja soisi. Oikeen paljo tsemppiä jatkoon!

Pahoittelut myös kaikille muille tädin kohdanneille!

Väliin oli vauva-jutut vähän vähemmän mielessä, mut nyt taas ihan jatkuvaa. Huoh! Viime yönä näin unta, et olin eka ultrassa ja odotin kaksosia:)! Yks kyllä ihan riittäs.

Mulla ne ovis testit ei oo koko aikana toimineet, mut oon yrittänyt lohduttautua sillä mitä joku täällä kirjoitti eli eivät kaikkilla toimisi, mut ei silti tarkoita ovuloimattomuutta. Sain jonkinlaisen viivan testiin tiistaina, sit ti-ke yönä oli ihan sairaan kipee maha. Häiritsi jopa nukkumista. Ke päivänä sit mahakipu loppu ja vasta illalla 22 jälkeen päästiin peittoa heiluttaan. Oon siis ihan varma, ettei taaskaan onnistuttu:(. Kuten eewokki totesi, meilläkään ei mahista peiton heilutteluun oikeen oo muulloin, kun iltaisin. Tympeetä vaan, ku jo tässä vaiheessa kierto heittänyt pyyhkeen kehään. Tulee vaan piiiitkät pari viikkoa...

Kaikesta huolimatta oikeen hyvää viikonloppua kaikille!

Senny