Koetko olevasi ”miellyttävä ihminen”
Kommentit (35)
No todellakin.
En tiedä miksi muut on eri mieltä.
Lainausmerkeissä on jotain kamalaa.
Fokit.
En oikein tiedä mitä tuo edes tarkoittaa, eikö mielikuva miellyttävästä ole aina aika subjektiivinen. Luultavasti en ole, olen sulkeutunut ja keskittynyt lähinnä itseeni. Ilkeä en kuitenkaan ole.
En. miellyttää enemmänkin mutta siitäkään ei oikein tykätä. Mieluiten olen yksin niin ei tarvitse miettiä muiden mielipiteitä kun useimmilla niitä riittää harmiksi asti. Loppujen lopuksi miellyttäviä ihmisiä on hyvin harvassa ja useimmilla sekin on vain pintaa ja hyvää näyttelemistä.
Vierailija kirjoitti:
En. miellyttää enemmänkin mutta siitäkään ei oikein tykätä. Mieluiten olen yksin niin ei tarvitse miettiä muiden mielipiteitä kun useimmilla niitä riittää harmiksi asti. Loppujen lopuksi miellyttäviä ihmisiä on hyvin harvassa ja useimmilla sekin on vain pintaa ja hyvää näyttelemistä.
Tarkoitin MIELYTTÄJÄ
Kyllä. Tykkään ihmisistä ja ihmiset tykkäävät minusta. Teen asiakaspalvelutyötä, olen tehnyt teinistä saakka ja minun on helppo jutella erilaisten ihmisten kanssa. Minulla on myös paljon hyviä ystäviä ja kavereita ja perheeseeni on todella hyvät välit. Osaan kuunnella ja en juorua.
Itse kyllä yritän olla miellyttävä. Ilo pintaan vaikka sydän märkänis. En tiedä, ehkä joku joskus on nähnyt lävitseni.
Vierailija kirjoitti:
Miellyttäviä ihmisiä on todella paljon, mutta jos sinä et heitä tunne tai luulet heidän feikkaavan, niin se kertoo enemmän sinun vajavaisista kyvystäsi olla ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tykkään ihmisistä ja ihmiset tykkäävät minusta. Teen asiakaspalvelutyötä, olen tehnyt teinistä saakka ja minun on helppo jutella erilaisten ihmisten kanssa. Minulla on myös paljon hyviä ystäviä ja kavereita ja perheeseeni on todella hyvät välit. Osaan kuunnella ja en juorua.
Mistä juttelet muille? Loputon omista asioistaan jauhaja on raskas ja toisten asioista puhuminen juoruamista. Ilmoista puhuminen jaarittelua jne. Hyvin harva sitten kuitenkaan on miellyttävä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miellyttäviä ihmisiä on todella paljon, mutta jos sinä et heitä tunne tai luulet heidän feikkaavan, niin se kertoo enemmän sinun vajavaisista kyvystäsi olla ihmisten kanssa.
Sinä et vaikuta kovin miellyttävältä. Eri.
En ole. Vältän ihmisten kanssa keskustelua, enkä välitä heidän elämistään. Jotkut kuitenkin aina jaksavat aloittaa keskustelun kanssani. Ehkä heidän silmissään olenkin miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä yritän olla miellyttävä. Ilo pintaan vaikka sydän märkänis. En tiedä, ehkä joku joskus on nähnyt lävitseni.
Minulla on niin märäntynyt sydän, ettei ilo enää todellakaan tule pintaan. Eli en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et vaikuta kovin miellyttävältä. Eri.
Mielestään hän varmasti on hyvinkin miellyttävä vikahan on heistä jotka eivät hänestä pidä.
Koen olevani. Olen vähän sellainen vapaasieluinen hippi. Rauhaa & rakkautta ✌️💕
En helevetissä ole! Olen äkkijyrkkä ja maustavalkoinen. En jaksa ihmisiä, en minkäänlaisia ihmissuhdepelejä enkä miellyttää ketään. Sen vastapainoksi olen joissakin asioissa todella lahjakas, ja voin keskittyä näihin juttuihin keskenäni joutumatta kenenkään kanssa törmäyskurssille. Epäilisin ihmisten kuvailevan minua lähinnä sanalla ”outo”.