Koetko olevasi ”miellyttävä ihminen”
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Osaan olla miellyttävä jos haluan ja nykyään yleensä haluan. Joskus parikymppisenä tuntui, että 90% väestöstä on ärsyttäviä tyyppejä joiden kanssa en halua olla tekemisissä, mutta aika on hionut sekä minua että muita ja lisäksi olen varmaan päässyt syvemmälle omaan kuplaani samanhenkisten ihmisten pariin. Edelleenkin ajoittain joudun huomaamaan, että oikeasti epämiellyttäville ja vastenmielisille ihmisille olen huono feikkaamaan mitään, enkä siis varmaan heidän silmissään vaikuta miellyttävältä.
Mä varmaan olen epämiellyttävä. Huomaan feikin heti. En halua olla ilkeäkään mutta jokin siinä on etten kaikkien mielestä ole miellyttävä. Minulle ollaan usein törkeitä eikä pidetä että puolustan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan olla miellyttävä jos haluan ja nykyään yleensä haluan. Joskus parikymppisenä tuntui, että 90% väestöstä on ärsyttäviä tyyppejä joiden kanssa en halua olla tekemisissä, mutta aika on hionut sekä minua että muita ja lisäksi olen varmaan päässyt syvemmälle omaan kuplaani samanhenkisten ihmisten pariin. Edelleenkin ajoittain joudun huomaamaan, että oikeasti epämiellyttäville ja vastenmielisille ihmisille olen huono feikkaamaan mitään, enkä siis varmaan heidän silmissään vaikuta miellyttävältä.
Mä varmaan olen epämiellyttävä. Huomaan feikin heti. En halua olla ilkeäkään mutta jokin siinä on etten kaikkien mielestä ole miellyttävä. Minulle ollaan usein törkeitä eikä pidetä että puolustan itseäni.
Minulle ollaan myös törkeitä, enkä tajua tätä. Ja nykyisin olen todella törkeä takaisin.
Läähätän aina kun näen peilikuvani.
Ei mua varmaan voi ihan miellyttäväksi laskea, olen rauhallinen ja avulias, mutta huono ottamaan kontaktia vieraisiin.
En ole, mua on inhottu ja syrjitty aina.
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani. Olen vähän sellainen vapaasieluinen hippi. Rauhaa & rakkautta ✌️💕
Sama. Ihmiset saavat olla rentoja omia itsejään minun seurassani. Olen aina ollut hauska ihminen, mutta vanhemmiten olen myös muuttunut rennommaksi. Enää en hätkähdä ihan joka jutusta. Pidän kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina, mutta julmaa käytöstä en hyväksy. Psykot ja sadistit pelkäävät minua. Ehkä ihmiset aistivat minusta reiluuden ja oikeudenmukaisuuden. Olen kuitenkin vähän arvoituksellinen ihminen, en tylsä. Olen tehnyt elämässäni kaikennäköistä itsenäistä hommaa, mm. taidetta, extreme-urheilua ja matkustanut paljon. Eläimet ja lapset tykkää myös minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen perusystävällisyys ärsyttää usein ihmisiä jotka eivät kykene siihen itse. Vieroksuvat ja ärsyyntyvät koska pitävät mukavaa ihmistä uhkana itselleen, mukavista ihmisistä kun tupataan tykkäämään. Auta armias jos vielä uskallat puolustaa itseäsi etkä lähde nöyristelemään, huh sitä nyrpistelyn määrää :)
En koe. Haluaisin olla mutta en ole.
Enpä taida olla. Olen lyhytsanainen ja tökerö, jännitän sosiaalisia tilanteita enkä osaa small talkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani. Olen vähän sellainen vapaasieluinen hippi. Rauhaa & rakkautta ✌️💕
Sama. Ihmiset saavat olla rentoja omia itsejään minun seurassani. Olen aina ollut hauska ihminen, mutta vanhemmiten olen myös muuttunut rennommaksi. Enää en hätkähdä ihan joka jutusta. Pidän kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina, mutta julmaa käytöstä en hyväksy. Psykot ja sadistit pelkäävät minua. Ehkä ihmiset aistivat minusta reiluuden ja oikeudenmukaisuuden. Olen kuitenkin vähän arvoituksellinen ihminen, en tylsä. Olen tehnyt elämässäni kaikennäköistä itsenäistä hommaa, mm. taidetta, extreme-urheilua ja matkustanut paljon. Eläimet ja lapset tykkää myös minusta.
Vaikutat huomiohakuiselta itsensäkorostajalta, joka teeskentelee valaistunutta mutta jonka persoona ei loppujen lopuksi ole kovin kiinnostava. Yrität peitellä tylsyyttäsi alleviivatulla rentoudella ja päälleliimatulla seikkailullisuudella.
Yhtenä päivänä kaksi eri ihmistä sanoi minua mukavaksi. Ehkäpä minusta on tullut mukava, kun on ollut paljon kipuja, luonne on pehmentynyt ja äkkiväärät arviot ihmisistä ovat lähteneet pois...
Minua on pari kertaa kuvailtu sanalla miellyttävä. Toisella kerralla kuvailija oli tulkintani mukaan ivallinen eli tarkoitti sen enemmänkin kritiikiksi. Hän itse oli suorasukainen ja puhelias, kun taas minä olen hienotunteinen ja hiljainen ja enemmän myötäilevä vieraiden ihmisten kanssa.
Kyseessä oli työyhteisö jossa olin muutaman kuukauden harjoittelijana. Mitään ns. sanomista ei ollut ollut, vaan oli vain ilmeistä, että olimme tosi erilaiset persoonallisuudet.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En. Sillä minun mielestäni ihmisen ei tarvitse miellyttää, siis siinä mielessä että on oltava jollekin mieliksi, toisia ihmisiä.
Mutta asiallisesti voi toki olla. Ja jos joku ei tykkää naamsta tai äänen korkeudesta, voimakkuudesta, niin se on hänen häpeänsä. Mun ei tarvitse miellyttää, mutta asiallinen voi olla, ja asiallinen voi olla sekin joka tykkää ettei olla mieliksi tai sellainen josta hän voi pitää. No, toki ittensäkään ei tarvitse jokaiseen asiaan nokkaansa pistää, toki on niitä sitten jotka sen nokkansa joka paikkaan pistävät, he ovat asioita silmällä pitäviä, tarkkaavat että kaikki on niin kuin kohdillaan, pitävät kirjaa ja silmällä.
Olen ihan tavallinen. Yritän olla perusystävällinen, kun asioin ihmisten kanssa. En kysele tunkeilevia kysymyksiä tms. En kyllä myöskään yritä olla erityisen miellyttävä - jotkuthan kertovat kaikenlaisia juttuja, minä en ole oikein juttujen kertoja. Kunhan juttelen vähän aikaa ihmisten kanssa.