Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF menossa ja mies juoksee ulkona

Vierailija
23.04.2022 |

Olen menettämässä järkeni. Meillä on IVF menossa ja tiukat ohjeet, että koronaa ei saa tulla tai hoito keskeytyy. Tässä on rahaa kiinni puhumattakaan siitä rääkistä, jonka olen jo joutunut itseni laittamaan läpi. Itse olen kotona ja noudatan lääkärin ohjeita vältellä tartuntaa. Mies ei kuulemma enää jaksa noudattaa ohjeita ja pitää minua "hulluna", kun toivoisin, että hän noudattaisi niitä. Onpa kiva kiduttaa itseään ja tehdä kaikki oikein, kun toinen vain hakee nautintoja elämään muualla. Miltä tämä kuulostaa? Olenko "hullu", kun toivoisin, että hoitojen ajan hän tekisi sen (yhden ainoan asian, jota häneltä nyt ehdottomasti vaaditaan) ja välttelisi sairastumista kaikilla voimillaan?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko päivittää tänne. Puhuin miehen kanssa näistä huolistani, ja luulin, että hän rauhoittuisi, kun otti ainakin sanomani vastaan rauhallisesti. Nyt on arki-ilta klo 21 enkä edes tiedä, missä mies on, eikä hän vastaa puhelimeen. Minulla on niin huono olo lääkkeistä, että pystyin tänään hädin tuskin tekemään töitä. Oksettaa ja heikottaa. Oletin, että tänään, kun olen joutunut lepäämään paljon, olisi kerrankin mies voinut pitää huolta minusta. Laittaa edes ruokaa. Mutta tässäpä syön nyt vanhaa riisiä juustoraasteella, yksin.
Miksi miehet ajattelevat, että heidän ei tarvitse kuin ruikata kuppiin? Olen niin turhautunut. Ei nyt tarvitse jalkoja hieroa ja hemmotella, mutta olisi edes kotona ja laittaisi ruuan.
Selvästikään täällä ehdotettu "puhu miehen kanssa" ei auttanut.
ap

Toivon todella, että tämä on provo, koska ei se miehen käytös tuosta lapsen saamisen jälkeen ainakaan muutu. Lapsi voi myös sairastaa etenkin hoidon aloitettuaan ja siellä sitten istut yksin syömässä sitä vanhaa riisiä miettien, missä mies menee sillä erotuksella, että sulla on sylissä lisäksi kipeä lapsi. Onnea vaan.

Vierailija
62/67 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hoidot seis. Miksi tekisit lapsia tuon miehen kanssa, joka ei edes hoitojen aiheuttamasta epämukavuudesta selviä? Ei hänestä ole isäksi.
Saat äitinä hoitaa yksin koko perheen pyörittämisen.

Kesken jättäminen nyt tuntuisi tosi pahalta kaiken jo tehdyn jälkeen. Ehkä alan asennoitua siihen yh-rooliin, mikäli hoidot onnistuu. Pitää vaan kylmettää tunteet. Tekisi nyt tosin hormonihöyryissä mieli vain paiskoa tavarat pitkin seiniä. Onneksi sentään toiminnan säätely toimii, vaikka tunteita en pysty nyt säätelemään. 
ap

eli haluat lapselle pas kaa elämää

tiedät jo valmiiksi olevasi yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut monta tarinaa, joissa nainen tullutkin raskaaksi pelkällä seksillä, kun vaihtanut miestä.

Vierailija
64/67 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hoito keskeytyy jos tulee korona = vastaanotolle ei saa mennä koronassa.

Uusi hoitokierros tietty voidaan myöhemmin aloittaa jos niitä on vielä jäljellä, mutta sellaset about 5t rahaa tulee siinä vedettyä vessasta alas ja henkistä kärsimystä rutkasti lisää päälle.

Lapsellinen mies, ei ole valmis isäksi. Pakkaa solusi ja lähde jatkoon yksin.

Vierailija
65/67 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itken, kun luen näitä kommentteja. Mielummin sitä hyväksyisi, että on itse hullu kuin sen, että oma mies ei tue minua asianmukaisesti hoidoissa, joissa on tarkoitus aloittaa meidän yhteinen perhe.

Kuvaavaa on, että miehen piti mennä hakemaan minulle hoitoon liittyviä lääkkeitä ja hän menikin baariin. Tuntuu kyllä niin yksinäiseltä.

Ja siis tilanteemme on se, että tämä on näillä näkymin vika kerta, kun kokeillaan omilla sukusoluilla. Tämä on siis minun viimeinen mahdollisuus tulla äidiksi omilla sukusoluilla, ja mies tietää sen. Mieshän voi aina etsiä jonkun toisen naisen ja saada lapsia.

ap

Ei se mikään lottovoitto tule olemaan mahdolliselle uudelle naiselle ja lapsille tuollainen mies. Taitaa jättää kenet hyvänsä kun vähänkään vaikeaa, oli sitten "onnistunut" saattamaan naisen tiineeksi luomuna tai ei... Vaikuttaa ikävästi siltä, että hän ei halua lapsia, vaikka itse olisi aloitteen asiaan tehnytkin. Ehkä sanonut niin mieliksesi tai saadakseen jotain sinulta. Veikkaan, että suhteenne ei tule kestämään tulipa lasta tai ei. Jos sinulle on tärkeää saada lapsi omilla sukusoluillasi, toivon että tulet onnistumaan. Varaudu kuitenkin siihen, että kasvatat hänet yksin... Muussa tapauksessa (adoptio, luovutetut sukusolut) luulen, että kannattaisi etsiä parempi kumppani tai tehdä asia yksin. Eikä siinä lapsettomuudessakaan loppujen lopuksi mitään niin kamalaa ole. Elämä voi olla oikein hyvää ilman lapsiakin.

Vierailija
66/67 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noilla riskeillä istuu baarissa niin on todellakin alko-ongelma tulilla! Älä ihmeessä hankkiudu sille paksuksi!!

Vierailija
67/67 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo koko ap sepostus, ei kukaan ole noin tyh mä että tekisi tuohon lapsen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi