Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mies painaa yli 100kg?

Vierailija
31.01.2010 |

Ja miltä muuten mies näyttää?

Oma mieheni painaa n. 112kg.

Pituuttakin on tosin 192cm, mutta onhan tuossa silti liikaa.

Itse olen sellainen vertikaalirajoitteinen tonnikeiju.

Tarttis vissiin tehrä jotain...

Haukkukaa meitä. Ehkä saan siitä sisua...

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasta tai ei. Ihmisen nivelet ei kanna kovinkaan painavia määriä vaikka kyseess olisi lihakset. Nivelet eivät voimistu kuten lihakset. Itseasissa ne saattavat vaurioitua samalla kun lihas kasvaa.

Eli pitäisin painon normaalin rajoissa. 190cm pituiselle normaali paino lienee siinä 70-80kg välillä. Siis jos haetaan puhdasta lihasta eikä läskiä.

Itse olin kesällä täysin tikissä, rasvaprosentti oli mittauksissa 5%, olen 190cm ja painoa oli 82kg. Tuolloin ei ollut kyllä fyysisesti eikä henkisesti hyvä olla, seksihalutkin nollissa. Nyt bulkkikauden lopulla painoa on noin 97kg ja olo on todella hyvä ja terve. Eli tuo sinun 70-80kg ei kyllä ole sitten millään normaalipaino. 

Vierailija
62/69 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 173cm/75kg. Vatsalihakset näkyvät mutteivät selvästi, varsinkaan karvoituksen alta. Vähän pitäisi rasvaa saada pois vatsa-alueelta. Tyytyväinen kuitenkin kehooni ja onhan tässä koko loppuelämä aikaa parantaa.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 ja 100 kg. Miehekäs mies.

Bmi-laskurin mukaan normaalipaino olisi vielä 57 kg. Olisi sairaalakuntoinen anorektinen kukkakeppi tuolla painolla.

Vierailija
64/69 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 189cm ja paino nyt 101kg. Ei se musta ole mikään lihava edes. Vähän mahaa, muttei se näy väljemmän paidan kanssa juurikaan. Jos painaa noin 90kg, niin on suorastaan laiha. 

Vierailija
65/69 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy. On kyllä muutenkin melko raamikas, mutta silti se about 20kg selvästi ylipainoa.

Vaikka olen itse alle 60 kiloinen, minua ei haittaa muuten kuin siltä osin, että olen mahdollisista terveysvaikutuksista huolissani. Siltä osin on tosin tarttunut jo toimeen ja pyrkii painoa pudottomaan, joten toivottavasti pääsee takaisin terveellisempiin mittoihin.

Vierailija
66/69 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

190cm miehen pitäsi painaa noin 70kg. Yli 80kg vaurioittaa niveliä painollaan.

Blah, puhut potaskaa. Vaikkei omaisi isoja lihaksia niin pituus - 100 pätee yleismaallisesti. Eli 190 cm ihannepaino on 90 kiloa. Tähän toki vaikuttaa onko esim solakkarakenteinen (-5 kiloa) yms erinäiset seikat.

Vierailija
67/69 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihasta tai ei. Ihmisen nivelet ei kanna kovinkaan painavia määriä vaikka kyseess olisi lihakset. Nivelet eivät voimistu kuten lihakset. Itseasissa ne saattavat vaurioitua samalla kun lihas kasvaa.

Eli pitäisin painon normaalin rajoissa. 190cm pituiselle normaali paino lienee siinä 70-80kg välillä. Siis jos haetaan puhdasta lihasta eikä läskiä.

Itse olin kesällä täysin tikissä, rasvaprosentti oli mittauksissa 5%, olen 190cm ja painoa oli 82kg. Tuolloin ei ollut kyllä fyysisesti eikä henkisesti hyvä olla, seksihalutkin nollissa. Nyt bulkkikauden lopulla painoa on noin 97kg ja olo on todella hyvä ja terve. Eli tuo sinun 70-80kg ei kyllä ole sitten millään normaalipaino. 

ehei ollu 5%. ,ellet sitte käyny altaassa vedessä punnittavana.

Vierailija
68/69 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun alettiin seurustelemaan, mies painoi 84kg. Ja oli todella hoikka, harrasti liikuntaa joka päivä 3h.

Pakko sanoa, että jos hän olisi 70kg, olisi aivan väkisin anorektikko. Nyt on hiukan liikaa painoa, mutta vaikka on vähän mahaa, ei ole lihavan näköinen alkuunkaan.

Mieheni teini-ikäinen poika painaa 70 kg, pituus 190 cm. Kylkiluut näkyy, on todella, todella hoikka. Mielestäni melkein  alipainoinen. Mies on 194 cm, painaa 105 kg ja luonnehtisin häntä hoikaksi ulkomuodon perusteella.

Vierailija
69/69 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa vanha sanonta: Ei ole oleellista onko ylipainoinen vai alipainoinen. Vaan se, että on itsensä kanssa tasapainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän