Muita joiden mies painaa yli 100kg?
Ja miltä muuten mies näyttää?
Oma mieheni painaa n. 112kg.
Pituuttakin on tosin 192cm, mutta onhan tuossa silti liikaa.
Itse olen sellainen vertikaalirajoitteinen tonnikeiju.
Tarttis vissiin tehrä jotain...
Haukkukaa meitä. Ehkä saan siitä sisua...
Kommentit (69)
harvinaista ole, varsinkaan kun on pitkä mies. Ja minä kyllä tykkään että on miehen kokoinen :)
Mitat on 193cm / 90Kg
Onneksi sentään näytän vaatteet päälle vielä komealle.
Mutta siis jos mitat on luokkaa 190cm / 110Kg(+) ja muka "pelkkää lihasta", niin ollaan samanlaisessa kuosissa, mitä sen Jutta G:n mainoksessa oleva miekkonen. Se halkaisukirveellä veistetty.
jos ihminen on 190cm pitkä, niin paino on normaali kun se on 70-90kg välissä.. miettikääpä nyt ihmiset hetki
Alle 180 mies painaa helposti 75-80 kiloa ilman läskiä. Minkälaisia keppejä teillä on miehinä?
190cm miehen pitäsi painaa noin 70kg. Yli 80kg vaurioittaa niveliä painollaan.
170 senttinen mieskin painaa 70 kiloa ilman läskiä. Jos ollenkaan nostaa painoja niin painaa helposti 90 kiloa. 190 senttinen mies painaa 100 kiloa ihan normaalistikkin
Hieman vatsaa on, muuten on raamikas ja lihaksikas, ei löllykkä. Urheilee, pelaa jääkiekkoa ja käy salilla.
Jos on myös lihaksia ja hyvässä kunnossa
190 senttinen mies painaa 100 kiloa ihan normaalistikkin
Ollen 9,8Kg ylipainoinen.
Vanhaa aihetta vähän upataan. Itse olen 178 pitkä ja painan n. 105-110 kg. Painaisin rasvattomana yli 90kg helposti. Mitattu on.
104kg ja 193 cm pitkä. Lihaksikas, treenaa maltillisesti. Inhoan kukkakeppejä, minimipaino tuon pituiselle 90kg
Minä yli 30cm ja 40kg "pienempi"
Kyllä noi teitin pojut on kevytsarjalaisia vielä... 198 cm, 141 kiloa löytyy meiltä ja kengän koko 49. Maastaveto 290 kiloa ja nostaa mut yhdellä kädellä.
Urheili raskaassa sarjassa ennenvanhaan. Palkintokaappi löytyy. Ja ilman lisäaineita.
Hyljealtaassa kaikki ovat päälle satakiloisia!
Okey..mieheni pituus on 187cm ja paino..juu,huikeat 142 kg ( itse olen 170/65)..
Peili kertoo totuuden onko elämän tavat oikeat!
Mieheni painaa 250kg ja on täysin sänkyyn hoidettava.
Ylipainoinen mies voi näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta kun se röllömaha "vapautetaan", ilmestys on oksettava. Ei paljon paikkoja kostuttava, tuskin yltääkään... Hyi helvetti!
Minä olen ihastunut mieheen joka painaa n. 100kg. Komea on.
Täällä! Mutta arvostan miehessäni enemmän muita ominaisuuksia kuin painoa. En ole itsekään mikään kevätheinä.
On kalju, partanen 120kg/177cm
Mahaa on ja hartioita.
Tiiä sitte miten vahva.
Raijas juuri Porin Matin vintille rappusia myöten.
Kiroili mutta ei hikoillut.
Labrassa oli viikolla. Kolestroli ok, sokeri ok, verenpaine ok.
7 kg laihdutus teki ihmeitä sillä syksyllä edellämainitut oli perseellään.
Vierailija kirjoitti:
Ja miltä muuten mies näyttää?
Oma mieheni painaa n. 112kg.
Pituuttakin on tosin 192cm, mutta onhan tuossa silti liikaa.
Itse olen sellainen vertikaalirajoitteinen tonnikeiju.
Tarttis vissiin tehrä jotain...
Haukkukaa meitä. Ehkä saan siitä sisua...
Jos mies ollenkaan urheilee niin painaa helposti yli sata kiloa.
Juu ehkä jos on kaksimetrinen.
Jos mies ollenkaan urheilee niin painaa helposti yli sata kiloa.