Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mies painaa yli 100kg?

Vierailija
31.01.2010 |

Ja miltä muuten mies näyttää?

Oma mieheni painaa n. 112kg.

Pituuttakin on tosin 192cm, mutta onhan tuossa silti liikaa.

Itse olen sellainen vertikaalirajoitteinen tonnikeiju.

Tarttis vissiin tehrä jotain...

Haukkukaa meitä. Ehkä saan siitä sisua...

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lyhyt pullukka. Kovasti ollaan yritetty tsempata toisiamme laihduttamaan mutta ei näytä onnistuvan ei... on molemmille tullut reilusti painoa suhteemme alkuajoista...

Vierailija
2/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on painanut meidän yhdessäoloaikana 109kg. Mies kyllä on entinen kilpakerhonrakentaja ja käy edelleen ahkerasti salilla, eli läskiä silä ei ole. Pituus 183cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituuttakin on lähes 2 metriä. Onhan tuota mahaa tullut mutta omaa silmääni miellyttää juuri tällainen miehen kokoinen mies :)

Itse olen ns. normaalipainoinen, en kuitenkaan ihannepainoinen eli pudotettavaa olisi minullakin n. 6 kg. Miehellä vähän enemmän jos normaalipainoiseksi haluaisi...

Vierailija
4/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä painoi 112 kun treenasi aktiivisesti. Nyt treenaus ollut tauolla ja paino pudonnut.

Niin ja pituutta ei ole "kuin" 182

On bmi:n mukaan ylipainoinen muttei yhtään läskiä

niin ja on siis av-mammojen kauhuksi kalju ja vielä tatuoitukin...

Vierailija
5/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vkoa siten aloittanut laihutuksen alkupainosta 107 kg. Nyt jotain 103 kg. Massaa on salilla hankittu(4krt/vko), mutta on siinä mahassa pikkuinen kumpukin= ) Pituus jotain 182 cm. Itse olen 160/48kg...Ollaan ohukainen ja paksukainen; D

Vierailija
6/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa 100kg, mutta läskiä ei kyllä ole vaan pelkkää lihasta. Pituutta löytyy n. 187cm.

Mutta kyllähän se ukko isolta tuntuu kun on 21cm minua pidempi ja tuplasti minun painoinen...

Vierailija
7/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet on nykyään lähemmäs kaksimetrisiä, ja veikkaisin että ehdottomasti suurin osa noista jämeristä miehistä jotka tiedän, painaa yli satasen. Mun silmään näyttävät hyviltä, eivät ylipainoisilta.

Vierailija
8/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet nyt ihan kaksimetrisiä ole, keskimitta taitaa olla noin 180cm. Aika monet ovat kyllä 185-190 pitkiä.

Oma mieheni on 191 pitkä ja painaa 115 kiloa, kaikki mahassa :(

Vierailija
9/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis elämäntapamuutoksen. Annoskokoa saa muuttaa reippaasti ja herkkuja vältellään. Ja liikuntaa lisää. Tavoitteena olisi saada vielä 20 kiloa pois tänä vuonna ja ensi vuonna muutama kilo lisää.

Haluan muutosta miehen kokoon terveydellisistä syistä, ja niin myös mies. Itseltäni pitäisi saada 4 kiloa pois. Sitten olisi hyvä.

En tiedä auttaako sinua tai miestäsi haukkuminen, minusta se ei ole hyvä lähtökohta laihtumiselle.

En usko että laihtumisessa, joka perustuu siis pysyville elämäntapaMUUTOKSILLE, voi lähtökohtana olla muu kuin halu voida paremmin ja pitää itsestään huolta, halu turvata itselle mahdollisimman terve elämä - siinä pitää rakastaa itseään ja toista, ei halveksia ja haukkua.

Laihdutus ja laihtuminen lähtee rakkaudesta :)

Vierailija
10/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on lähes parimetrinen ja painaa 102kg. Ylipainoisen näköinen ei ole, treenaa ja liikkuu aktiivisesti.

Vierailija
11/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä näyttää hyvältä, mutta kyllähän sitä läskiä niiden alla on. Toivoisin hänen laihtuvan.

Vierailija
12/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vatsaa on, muuten on raamikas ja lihaksikas, ei löllykkä. Urheilee, pelaa jääkiekkoa ja käy salilla.

Vierailija
13/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaa ja on urheilullisen näköinen. 183cm. Minä olen melkein tassan puolet kevyempi (paitsi nyt kun raskaana)Ihanaa olla ison miehen pieni vaimo :)

Vierailija
14/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm miehen pitäsi painaa noin 70kg. Yli 80kg vaurioittaa niveliä painollaan.

Vierailija
15/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vahingoita isompi paino niveliä, jos se on lihasta ja on liikunnallinen. Silloin nivelet on hyvässä kunnossa eikä mitään ongelmaa kantaa 100 kg.

Vierailija
16/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harva 100kg on täyttä lihasta. itseasiassa se on täysi mahdottomuus.

Vierailija
17/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasta tai ei. Ihmisen nivelet ei kanna kovinkaan painavia määriä vaikka kyseess olisi lihakset. Nivelet eivät voimistu kuten lihakset. Itseasissa ne saattavat vaurioitua samalla kun lihas kasvaa.

Eli pitäisin painon normaalin rajoissa. 190cm pituiselle normaali paino lienee siinä 70-80kg välillä. Siis jos haetaan puhdasta lihasta eikä läskiä.

Vierailija
18/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihminen on 190cm pitkä, niin paino on normaali kun se on 70-90kg välissä.. miettikääpä nyt ihmiset hetki

Vierailija
19/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut miehet ovat luonnostaa 100 kiloisia, eivätkä oikein edes pääse alle.

Lisäksi joidenkin isojen miesten nivelet kyllä kestävä 100+ painot helpostikin.

Vierailija
20/69 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alettiin seurustelemaan, mies painoi 84kg. Ja oli todella hoikka, harrasti liikuntaa joka päivä 3h.

Pakko sanoa, että jos hän olisi 70kg, olisi aivan väkisin anorektikko. Nyt on hiukan liikaa painoa, mutta vaikka on vähän mahaa, ei ole lihavan näköinen alkuunkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi