Barona palkkaa satoja intialaisia hoitajia paikkaamaan pulaa Suomessa – Ensimmäiset saapuvat pian
Barona odottaa intialaishoitajien rekrytoinnin kasvavan merkittävästi lähivuosina.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/barona-palkkaa-satoja-intialaisia-ho…
Kommentit (684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on se suuntaus tulevaisuudessa, niin ei hyvältä vaikuta. En halua että synnytystäni ja raskauden seurantaa on hoitamassa suomea puhumaton kätilö, anteeksi vaan. Enkä halua muutenkaan asioida liian isoissa asioissa suomea osaamattomien työntekijöiden kanssa. Huonoja kokemuksia on mm. huonosti suomea osaavasta lääkäristä, joka ei meinannut millään ymmärtää, miksi tulin vastaanotolle uudestaan ja uudestaan kovien vatsakipujen takia. Vaadin saada tarkempia testejä, tämä ”lääkäri” kuittasi kaiken verikokeilla. Lopulta pääsin oikeaan tutkimukseen, jossa todettiin parantumaton sairaus, joka vaikuttaa joka päiväiseen elämään.
En halua että elämäni ja terveyteni on kielimuurin varassa.
Minun kolmannen synnytyksen joisi hoono soomi virolainen. Onneksi oli kolmas, että itse tiesin, millainen synnyttäjä olen.
Kommunikaatio ei toiminut. Tiuski ja äyski. Monia virheitä teki ja lopulta riideltiin, miten synnytän. Onneksi ponnistusvaiheeseen tuli suomen kielen taitoinen kätilö, saatiin lapsi maailmaan. Oli aika karu kokemus
mulla oli ihan sama mutta oli suomalainen kätilö joka oli ammattitaidoton.
Minun kolmannen synnytyksen joisi hoono soomi virolainen. Onneksi oli kolmas, että itse tiesin, millainen synnyttäjä olen.
Kommunikaatio ei toiminut. Tiuski ja äyski. Monia virheitä teki ja lopulta riideltiin, miten synnytän. Onneksi ponnistusvaiheeseen tuli suomen kielen taitoinen kätilö, saatiin lapsi maailmaan. Oli aika karu kokemus