AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Onko Opintopolku tänään päivittynyt?
Vierailija kirjoitti:
On päivittynyt.
Ok, kiitos! Tuskaisaa, kun kahdessa kohteessa 1. varasijalla. Todistusjonossa pitkällä, niistä numeroista voi yleensä päätellä päivityksen, mutta tänään ei kai sitten mikään liikkunut.
No nyt oli minullakin päivittynyt
Viitsiikö ja osaako joku tulkita vipusta? Olen ensikertalaisena hakenut Centria kokkolaan monimuoto tradenomiksi ja hakusijalla 18. Peli on varmaan menetetty? Minkälaisia tilastoja sieltä näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Viitsiikö ja osaako joku tulkita vipusta? Olen ensikertalaisena hakenut Centria kokkolaan monimuoto tradenomiksi ja hakusijalla 18. Peli on varmaan menetetty? Minkälaisia tilastoja sieltä näkyy?
Korjatkaa jos katsoin väärin. Aloituspaikat 23, ensisijaiset hakijat 93, kaikki hakijat 456, valitut 57, vastaanottaneet 39.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjatkaa jos katsoin väärin. Aloituspaikat 23, ensisijaiset hakijat 93, kaikki hakijat 456, valitut 57, vastaanottaneet 39.
Jep. Ja ensisijaisia valittu 36, paikan vastaanottaneita 27. Koepisteillä valittu 12 ja paikan vastaanottanut 9.
Todistusvalinta valittu 24, vastaanottanut 18.
Siis ei ensisijaisia vaan ensikertalaisia tarkoitin, eli äskeinen viesti.
Pystyykö joku katsoo saman tilaston Oamk sosionomi?
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö joku katsoo saman tilaston Oamk sosionomi?
Sosionomi ensikertalaiset: valitut 48, vastaanottaneet 36, joista todistusvalinta valitut 30 ja vast.ot. 21.
Valintakoe valitut 18 ja kaikki ottaneet paikan vastaan.
Vastaanottaneiden määrät ei kyllä ihan täsmää, johtuisiko pyöristyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Millasilla valintakoe-pisteillä ootte päässy sosiaalialan opintoihin (sosionomi, yhteisöpedagogi, toimintaterapeutti, kuntoutuksen ohjaaja)?
Pääsin ei-ensikertalaisena pisteillä 81, (desimaalin jälkeen jotain en muista mitä), alin hyväksytty oli 61,jotainjotain.
Iloinen! Neljännellä kerralla sisään.
74,xx, ensik. Jonossa mm tt(alin 77,xx)ja hyväksytty mm sosion. (Alin 66,xx)
Pystyykö joku katsoo saman tilaston Diakonia AMK sosionomi?
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö joku katsoo saman tilaston Diakonia AMK sosionomi?
Päivä vai monimuoto opinnot?
Huhhuh. Pompahti yhellä päivityksellä 13 varasijalta paikka tietojenkäsittelyyn.
Nyt sitten keskittymään siihen opiskeluun ketkä paikat sai!
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Pompahti yhellä päivityksellä 13 varasijalta paikka tietojenkäsittelyyn.
Mitä amk?
39/57 näyttäs olevan vastaanotetut/tarjotut paikat Diak sosionomi päivätoteutus :) tarkemmin en valitettavasti nää kun en ole koneella :) josko joku toinen näkis ne kaikki tiedot tarkemmin.
Itse en päässyt Oamkiin edes ensikertalaisena ja hyvillä valintakoe pisteillä 😓