Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK valintakoe kevät 2022

Vierailija
22.04.2022 |

Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?

Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)

Kommentit (2045)

Vierailija
1481/2045 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Pompahti yhellä päivityksellä 13 varasijalta paikka tietojenkäsittelyyn.

Mitä amk?

Oamk

Vierailija
1482/2045 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiden julkistuksesta lähtien eräs varasijani Tamkiin oli liikkunut kolme pykälää, kunnes tänään hyppäsi kertaheitolla yhdeksän pykälää. Älkää siis vielä luopuko toivosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2045 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amppuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amppuuu kirjoitti:

Otin paikan vastaan sairaanhoitajan monimuoto-opintoihin.

Ymmärsinkö oikein että minun ei tarvitse toimittaa ammattitutkintotodistusta koululle koska se näkyy opintopolussa?

Onnea! Saanko tiedustella mihin oppilaitokseen pääsit? 😊 mulla alkaa myös sh-opinnot monimuotona.

Metropoliaan 😊

Okei! Itse pääsin pienemmän paikkakunnan kouluun😄

Vierailija
1484/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä 20. varasija sosionomiopintoihin... Ei oo liikkunu lähes viikkoon...

Vierailija
1485/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt varasija 17. sosionomi puolelle :)

Vierailija
1486/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on alusta asti varasijalla 8 todistusvalinassa ei liikkunut. Diakonia AMK päiväopetus Hel. Onko muilla liikkunut yhtään.

Vierailija
1487/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on liikahtanut 1. paikan varasija noin 5 paikalla... Alin pistemäärä on kuitenkin pysynyt kokoajan samana ensikertalaisena 80 ja risat. Kaikilla samat pisteet? :D siis täysin samat vai onko sieltä välistä vain lähtenyt ihmisiä pois jotka ovat ottaneet jonkin toisen paikan?

Vierailija
1488/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oon myös ensikerlainen ja hakenut sosionomi päiväoppinot varasijalla 8. Mistä tiedän ensikertalainen pisteitä? Vipusta vai?

Vierailija
1489/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään päivittyny opintopolku? Itselläni oli päivittynyt eilen joskus n. 12-14 väliin.

Vierailija
1490/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken päivittyny.

Tradenomi varasijalla 2.

Tietojenkäsittely varasijalla 7.

Ykköstoive on tietojenkäsittely.

Jos saan tradenomi paikan tällä viikolla, pitäkö heti ottaa vastaan sen? Tai onko mahdollista vielä katsoa tietojenkäsittelyn tilannetta?

Vierailija
1491/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on liikahtanut 1. paikan varasija noin 5 paikalla... Alin pistemäärä on kuitenkin pysynyt kokoajan samana ensikertalaisena 80 ja risat. Kaikilla samat pisteet? :D siis täysin samat vai onko sieltä välistä vain lähtenyt ihmisiä pois jotka ovat ottaneet jonkin toisen paikan?

Suurin osa varasijojen liikkumisesta tapahtuu siellä varasijajonon puolella. Eli sieltä lähdetään pois, kun on saanut jonkun muun paikan. 1. varasijalta ei välttämättä pääse sisään ollenkaan, vaikka samaan aikaan joku toinen olisi liikkunut samassa kohteessa varasijalta 100 varasijalle 2.

Vierailija
1492/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken päivittyny.

Tradenomi varasijalla 2.

Jos saan tradenomi paikan tällä viikolla, pitäkö heti ottaa vastaan sen? Tai onko mahdollista vielä katsoa tietojenkäsittelyn tilannetta?

Saat jäädä jonottamaan ylöspäin ihan loppuun asti.

Vierailija
1493/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken päivittyny.

Tradenomi varasijalla 2.

Jos saa tradenomi paikan tällä viikolla on yleensä 7 päivää ilmoituspäivästä aikaa ottaa se vastaan. Voit ottaa paikan vastaan ehdollisesti niin että jäät jonottamaan ylempää hakutoivettasi.

Vierailija
1494/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jollain edellisvuosilta kokemusta ton todistusvalintajonon liikkeistä? Ite oon 4. varasijalla, vipusen mukaan oli ainaki reilu 20 paikkaa viel jäljel todistusvalintajonosta.

Toi mun sijotus ei oo liikkunu kohta viikkoon, vaikka pääsykoejono liikkuu hurjasti joka päivä:O

Lähteekö toi todistusvalintajono vielä liikkumaan ton 15.7. hujakoilla vai luovunko jo toivosta:(?

Vierailija
1495/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsuksi? kirjoitti:

Oliko jollain edellisvuosilta kokemusta ton todistusvalintajonon liikkeistä? Ite oon 4. varasijalla, vipusen mukaan oli ainaki reilu 20 paikkaa viel jäljel todistusvalintajonosta.

Toi mun sijotus ei oo liikkunu kohta viikkoon, vaikka pääsykoejono liikkuu hurjasti joka päivä:O

Lähteekö toi todistusvalintajono vielä liikkumaan ton 15.7. hujakoilla vai luovunko jo toivosta:(?

Voi se liikkua, koska perjantaina monen pitää päättää, ottaako paikkaa vastaan vai jääkö jonottamaan ylempiä toiveita. Ja sinähän voit tulla valituksi elokuun alkupuolelle saakka varasijalta. 

Vierailija
1496/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tänää liikkunu omat varasijat, toivottavasti vielä liikkus.

Vierailija
1497/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hei välttämättä liiku edes se 1. varasija. Itse olen juurikin sillä, ei-ensikertalainen todistusvalintaan varasija 1. sosionomi monimuoto. Ei ole missään vaiheessa liikkunut yhtään. Onneksi pääsin pääsykokeella sisään.

Vierailija
1498/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hei välttämättä liiku edes se 1. varasija. Itse olen juurikin sillä, ei-ensikertalainen todistusvalintaan varasija 1. sosionomi monimuoto. Ei ole missään vaiheessa liikkunut yhtään. Onneksi pääsin pääsykokeella sisään.

Ei varmaan se seuraavakaan varasija 1 pääse siitä sisään...

Tämmöistä se toiskertalaisena työllistävällä alalla.

Vierailija
1499/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 hakukohteeseen enää 3. opiskelupaikkaa vapaana ja itse olen varasijalla 11.

2. Hakukohteeseen 6. opiskelupaikkaa vapaana ja olen varasijalla 15. Tää oli kyllä nyt tässä omalta kohdalta.

Vierailija
1500/2045 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottomalta näyttää omaltaki osalta 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä