AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Millon Oamk on edellisinä vuosina tullu? :)
Metropoliaan alin pisteraja inssiks 109p.. varasijoille jäin. HAMKin inssin tuloksia ei mulla vielä näy, eli ilmeisesti en päässy sinnekkään.. syksyn polkuopinnot siis seuraavaksi tähtäimen.
Vierailija kirjoitti:
Metropoliaan alin pisteraja inssiks 109p.. varasijoille jäin. HAMKin inssin tuloksia ei mulla vielä näy, eli ilmeisesti en päässy sinnekkään.. syksyn polkuopinnot siis seuraavaksi tähtäimen.
En tiedä mistä pisteistä puhut mutta suosittelen nyt vaan odottamaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamkista ei ole vielä tullut.
Hamk inssi on, ainakin mulle.
Mulla on sosionomi, siitä ei oo vielä tullut mitään...
Vierailija kirjoitti:
Jaahas sit vaan päivittäin kyttäämään varasijoja, huomenna todennäköisesti liikkuu kaikista eniten niin toivottavasti pääsis suht lähelle
On kyllä kuumottavaa aikaa. Hain joskus viisi vuotta sitten yliopistoon ja pääsin täysin yllättäen heinäkuussa jostain varasijalta 30 sisälle ja yritän nyt saada samaa energiaa itselleni jostain.
Mitenköhän noi varasijajonot liikkuu tekniikan puolella ei-ensikertalaisilla? Jos on alle kahenkymmenen sijan päässä, niin onko toivoa? Milloin on eniten liikettä?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän noi varasijajonot liikkuu tekniikan puolella ei-ensikertalaisilla? Jos on alle kahenkymmenen sijan päässä, niin onko toivoa? Milloin on eniten liikettä?
Ei-ensikertalaisten varasijajono liikkuu vain, jos joku tästä jonosta ei ota paikkaa vastaan-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sosionomi, siitä ei oo vielä tullut mitään...
Eikä monimuodon tradenomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli HAMK atk inssi monimuoto kolmantena, näkyi alimmat pisteet 48.36, edellisenä vuotena oli alle 40. Mulla 47p, onneksi 1. toiveeseen pääsi pienemmillä pisteillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli HAMK atk inssi monimuoto kolmantena, näkyi alimmat pisteet 48.36, edellisenä vuotena oli alle 40. Mulla 47p, onneksi 1. toiveeseen pääsi pienemmillä pisteillä
Noihan elää noi alimmat pisteet, kunnes kaikki on tehnyt päätökset, minkä ottaa vastaan.
Mut onnea opiskelupaikasta, ite aloitan Jamkissa ict inssin opinnot :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan elää noi alimmat pisteet, kunnes kaikki on tehnyt päätökset, minkä ottaa vastaan.
Mut onnea opiskelupaikasta, ite aloitan Jamkissa ict inssin opinnot :)
Totta, tajusin juuri itsekin että alimmat pisteet eivät vielä ole lopullisia
62 pistettä, Xamkiin pääsin. Sh.
Onko kellään tietoa kuinka paljon yleensä liikkuu noi arcadan sosionomin varasijat? Entä mitkä on ollu aikaisempina vuosina alimmat hyväksytyt pisteet?
Alimmat vk-pisteet yhteen sosionomitutkintoon näytti olevan jopa 10 pistettä enemmän kuin syksyllä. Toki se varmaan tuosta vielä laskee hiukan, olettaisin.
Onkohan sh/sosionomi mitään mahiksia varasijalta 30-40?
Onko kukaan saanut it-tradenomi päivätoteutus tuloksia? Mulla 6 koulua eikä yhdestäkään vielä pisteitä.
Hamkista ei oo kuulunut vieläkään mitään.
XAMK insinööriopinnot 2. varasija: 52,9/53,4. Olettaa vois varmaksi paikaksi, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa kuinka paljon yleensä liikkuu noi arcadan sosionomin varasijat? Entä mitkä on ollu aikaisempina vuosina alimmat hyväksytyt pisteet?
Laita Googleen "vipunen pisterajat", niin löydät aikaisempien vuosien rajat
XAMK ympäristöteknologian insinöörikoulutus, pääsin sisään! Ainoa toive! Pisteet 50,55/42,29