AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Tyhmä kysymys, mutta tuleeko opintopolkuun teksti hyväksytty vai sait opiskelupaikan? Jos siis pisteet riittää?
Jos odottaa ylempiä ja on niihin varasijoilla, voiko ottaa sen alemman vastaan? Vai onko varasijat odotettava
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mutta tuleeko opintopolkuun teksti hyväksytty vai sait opiskelupaikan? Jos siis pisteet riittää?
Tulee ja suoraan sähköposti että onneksi olkoon
Itsellä reilu 83 pistettä.
LAB-ensihoito verkkopainotteinen 71.13 alin hyväksytty.
XAMK ensihoito monimuoto 72.09 alin hyväksytty.
Ei ensikertalaisena. Nyt on se valinnan vaikeus kumpaan haluaa mennä.
Oon 24 varasijalla jamk tieto ja viestintätekniikka ja ensikertalainen. Onko mitään mahdollisuutta? 48.2/50.2
Vierailija kirjoitti:
Oon 24 varasijalla jamk tieto ja viestintätekniikka ja ensikertalainen. Onko mitään mahdollisuutta? 48.2/50.2
On mahis, moni venaa varmasti yliopistojen valintoja.
Opintopolussa lukee että koe hyväksytty mutta sähköpostia ei valinnasta näy? Wtf?
2 pisteen päässä sisäänpääsyssä... Ei houkuttelis taas pitää välivuotta. Noh toivotaan parasta ja pelätään pahinta :)
Vierailija kirjoitti:
Opintopolussa lukee että koe hyväksytty mutta sähköpostia ei valinnasta näy? Wtf?
Sähköpostit tulee kahdesti päivässä, klo. 10 ja klo 20.00.
Vierailija kirjoitti:
Jos odottaa ylempiä ja on niihin varasijoilla, voiko ottaa sen alemman vastaan? Vai onko varasijat odotettava
Tottakai varasijat odotettava koska eka paikka otettava aina vastaan jos vaan mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpostit tulee kahdesti päivässä, klo. 10 ja klo 20.00.
Höpöhöpö. Mulle tuli tänään 12.03
Jos on hakenut vaikka kolmeen paikkaan, niin se sähköposti valinnasta ilmeisesti tulee vasta sitten kun kaikista paikoista on tulokset valmiina?
Onko 30 varasija it-tradenominsi epätodennäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Jos on hakenut vaikka kolmeen paikkaan, niin se sähköposti valinnasta ilmeisesti tulee vasta sitten kun kaikista paikoista on tulokset valmiina?
Saat sähköpostin jos olet läpäissyt kokeen niin että sinut on valittu johonkin. Et muuten.
Haaga-Helia, it-tradenomi, monimuoto ja 4. varasija prkl! :D ja siis ei-ensikertalainen eli onkohan mitään mahkuja...
Hei, jamk sosionomi-monimuoto pääsykokeella sisään! Ei-ensikertalainen. Pisteitä pääsykokeesta oli 88.25 ja alin hyväksytty taisi olla 72-73.
Miten voin valita sitten sen mun paikan jos oon vielä varasijalla 15.7.? Niinku eihän tässä ole mitään järkeä