AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Xamkin tulokset julki! 30. varasija napsahti sieltä. Toivotaan, että jono liikkuu vauhdikkaasti pitkin kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ei-ensikertalaisena parhaimmillaan varasijoilla 4 ja 8... onkohan millaisia mahdollisuuksia päästä sisälle? Todistusvalinnalla nuo, röntgenhoitajaksi ja bio- ja elintarvikeinsinööriksi :/
Katso hakukohteistasi montako paikkaa ylipäätään on varattu ei -ensikertalaisille. Siitä voi haarukouida omia mahdollisuuksiaan päästä varasijoilla sisään.
Onko varasijoihin laskettu mukaan kaikki vai vain ei-ensikertalaiset?
Kajaani amk tradenomi alin hyväksytty pistemäärä 16,66/60.
Vierailija kirjoitti:
Xamkin tulokset julki! 30. varasija napsahti sieltä. Toivotaan, että jono liikkuu vauhdikkaasti pitkin kesää.
Mäki oon varasijalla 28! Voit vitsi, en usko kyllä et toi liikkuu niin paljon? Katoin, että se on ollu aika suosittu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ei-ensikertalaisena parhaimmillaan varasijoilla 4 ja 8... onkohan millaisia mahdollisuuksia päästä sisälle? Todistusvalinnalla nuo, röntgenhoitajaksi ja bio- ja elintarvikeinsinööriksi :/
Katso hakukohteistasi montako paikkaa ylipäätään on varattu ei -ensikertalaisille. Siitä voi haarukouida omia mahdollisuuksiaan päästä varasijoilla sisään.
Ensikertalaisille on oma jono ja ei-ensikertslaisilla oma jono. Ei- ensikertalaiset jonottaa paikkoja siitä ei-ensikertsalaisten kiintiöstä ,joka on sisäänotoksi määritelty.
Pääsykoe pisteet 38,69/60. Paikka jäi nyt valitettavasti saamatta
Näkyykö tulos heti etusivulla, missä lukee nyt, opiskelijavalinta kesken
Onko vielä muita kouluja kuin oamk, joista ei oo tullu vastauksia?
Haaga-Helia ja Laurea ei oo mulle vielä tullu tuloksia.
Onko yamk tietoja kenelläkään?
Minä hain jamk sh monimuoto, tamk kätilö ja turun amk sh verkkototeutukseen. Minulla ei näy vielä tuloksia mistään :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensikertalaisille on oma jono ja ei-ensikertslaisilla oma jono. Ei- ensikertalaiset jonottaa paikkoja siitä ei-ensikertsalaisten kiintiöstä ,joka on sisäänotoksi määritelty.
Mjaah no sitten en kyllä jaksa uskoa, että pääsen sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Onko yamk tietoja kenelläkään?
Seamkista ainakin tuli viikko sitten. Pääsin :)
Vierailija kirjoitti:
Kajaani amk tradenomi alin hyväksytty pistemäärä 16,66/60.
Trade liiketalous vai tietojenkäsittely? Kuumottelee
Onko siis nyt niin että kysymällä ei saa osiokohtasia? Aika tyhmää et pitää oottaa sit monta viikkoo niitä.
Vierailija kirjoitti:
Hamkista ei ole vielä tullut.
Hamk inssi on, ainakin mulle.
Jaahas sit vaan päivittäin kyttäämään varasijoja, huomenna todennäköisesti liikkuu kaikista eniten niin toivottavasti pääsis suht lähelle
100 soteli-kokeessa ja 80 tekniikan kokeessa.