AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Vierailija kirjoitti:
XAMK insinööriopinnot 2. varasija: 52,9/53,4. Olettaa vois varmaksi paikaksi, eikö?
Jos olet ensikertalainen, niin todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut it-tradenomi päivätoteutus tuloksia? Mulla 6 koulua eikä yhdestäkään vielä pisteitä.
Mikä kestäääääää, tulee hulluks perkeleeee
Vierailija kirjoitti:
XAMK insinööriopinnot 2. varasija: 52,9/53,4. Olettaa vois varmaksi paikaksi, eikö?
Kyllä siltä vaikuttaa!
Kajaani tietotekniikka tradenomi päivätoteutus 16,66 / 60 pisteet riittää sisään ensikertalaisille.
Oamkiin joillekkin hakijoille on tullu tieto jos koe ei oo menny läpi
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut it-tradenomi päivätoteutus tuloksia? Mulla 6 koulua eikä yhdestäkään vielä pisteitä.
TAMK tietojenkäsittely trade varasija 59: 42.78/45.8.
Oma lanka varasijojen seuraamiseen, helpompi siellä pysyä kärryillä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4699403/korkeakoulujen-varasijat-kevat-…
Vierailija kirjoitti:
Lapin amk tieto- ja viestintätekniikan inssi pisteraja oli nyt 56,78 mut tämä toki koskee ensikertalaisia, ei-ensikertalaisilla se on nyt korkeampi (selvästi ainakin enemmän kuin 65,29).
Pisteraja on akikille 56.78.
Vierailija kirjoitti:
Millon tää tieto tullu?? Jännittääää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon tää tieto tullu?? Jännittääää
Opintopolkussa näkyy valintakokeen kohdalla
Onko muilla hävinnyt kaikki tiedot opintopolussa todistusvalinnan kohdalta? Omat pisteet, varasijat yms? Mulla ei muutaman alan kohdalla näy niitä ollenkaan
Tietojenkäsittelyn traden monimuoto tuloksia viel kellään??
HAMK keke monimuoto alin tämän hetkinen pisteraja sisäänpääsyyn 38.05/60. Omat pisteet riitti sisälle. Tsempit muille!
Edelleenkään Hamkin sosionomista ei oo tullu vielä tuloksia... Huoh...
Savoniaan varasijalla 14. Voi kun pääsisi, vaikka varmaan epätodennäköistä😩😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAMK tietojenkäsittely trade varasija 59: 42.78/45.8.
Aika outoo että mulla ei näy noita pisteitä vaikka samaan paikkaan hain... Nyt pelottaa että koe tuli hylätyksi :D
Jos oot monimuotoon hakenut niin liikkuu aika heikosti, yleensä hakijat on motivoituneita ja haluaa sinne minne hakee. Yliopistojen tulokset ei tosin oo vielä tullut, joten se liikuttaa sit varasijoja kyllä jonkun verran.