Kyllä on vain tässä suhteen aikana huomannut sen, että seksi on suhteen liima.
Heti jotenkin ajautuu erilleen kun on kuivempi kausi. En ihmettele että ihmiset eroaa nykyään niin helposti vaikka lastensaannin jälkeen kun seksielämä voi kuihtua.
Kommentit (137)
Lännen rappio woke-ideologialla on päämäärä.
Tulee aloituksesta ja lisäkommentista jotenkin mieleen entinen naapuri, nelikymppinen Helinä-keiju :) Hänkin hehkutti sitä kuin ihanaa on ja kertoi p*nohommat hiekkalaatikolla. Tuli aina tosi ahdistunut olo hänen seurassa kun hän hehkutti omaa parisuhdetta ja lyttäsi muut sivulauseessa. Onneksi ei tarvi enää kuunnella. Sori ohis mut oli pakko avautua.
Koti, uskonto, isänmaa -> liberaali hegemonia.
Suihteen arvopohjana... "liima" (kuivunut sperma??)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kolmikymppinen ja ollut suhteessa jossa mies ei halua seksiä juuri yhtään ja lisäksi suhteessa jossa omat haluni kuolivat.
Niissä suhteissa ollessa aina vakuuttelee itselleen, että ei se haittaa, että ei seksi ole niin tärkeää, mutta Herran kiitos olen päässyt niistä suhteista, koska kyllä se söi sisältä. Parasta on kumppani, jolla on suunnilleen samanlainen libido kuin itsellä - omassa tapauksessani siis korkea.
Ymmärrän että kaikille se ei ole tärkeää, mutta seksuaalisille ihmisille se on. Kai se on omanlaisensa love language.Jep. Parikymmentä vuotta tuohon niin libido ja haisevien elimien hinkkaus on muisto vain. Hyvä niin.
Höpö höpö. Vanhainkodissa sitä vasta pannaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä suhteen tärkeimpänä mittarina pitävät ovat varmaan vielä aika nuoria. Toisaalta onhan meitä moneen junaan, joten ehkä joillekin seksi on aidostikin se tärkein parisuhteen kaikista muista suhteista erottava asia. Silloin voi jo tietää ihan tasan varmaksi sen, että mitään pitkää liittoa ei ole luvassa. Sillä seksihalut ja tarpeet todellakin vaihtelevat, vähenevät tai jopa loppuvat eritahtisesti, kun ollaan riittävän pitkään yhdessä.
Olemme olleet yhdessä 22 vuotta nuorista parikymppisistä lähtien. Alkuun seksiä oli valtavasti, välillä myös vähän epäsopivissa paikoissakin. Näinhän se alkuun menee, rakastumisen alkuhuuma kestää kuukausista pariin vuoteen. Meillä tämä kesti ehkä juuri sen pari vuotta.
Lasten tulon, työhaasteiden, arjen, uupumuksen jne jne myötä seksin määrä on vaihdellut täysin nollakuukausista kiihkeämpiin kausiin, mutta liitto ei todellakaan ole hajonnut siihen. Esim. juuri nyt minulla on vaikeampaa, joten seksi ei kiinnosta. Edellinen kerta on ollut marraskuussa. Olemme silti molemmat ihan tyytyväisiä ja onnellisia, kaikki on parisuhteessa hyvin ilman seksiäkin. Tiedän tämän, sillä juttelemme tästä avoimesti.
En voisi kuvitellakaan jakavani elämääni kenenkään muun kanssa. Mieheni on paras ystäväni. Haluan olla hänen kanssaan mieluiten koko ajan. Harrastamme, juttelemme, ihan vain olemme mieluiten toistemme kanssa. Hellyys ja syvä arvostus toista kohtaan on mukana ihan kaikessa tekemisessämme. Seksi on osa parisuhdetta, totta kai, mutta ei todellakaan se tärkein asia ainakaan meillä.
Onkohan miehes samaa mieltä vai onko se hommannut rakastajattaren
Niin, kuten kirjoitin, juttelemme tästäkin avoimesti. Tunnen mieheni niin läpikotaisin, että tietäisin kyllä, jos hänellä olisi suhde. Hän voisi siitä myös minulle kertoa. En omista miestäni, hän on vapaa tekemään omat ratkaisunsa.
Olemme jossain vaiheessa puhuneet jopa avoimesta suhteesta, mutta sille ei ole ollut tarvetta. Mies saisi mennä ja tulla vapaasti, en ole erityisen mustasukkaista sorttia. Mutta kun kumpikaan ei koe tarvitsevansa tähän nykyiseen tilanteeseen mitään lisää, niin emme ole mitään ulkopuolista myöskään hakeneet.
Ymmärrän, että tilanteemme voi ärsyttää. Emme edusta mitenkään mediaseksikästä suhdemallia, kun liittomme perustuu pääasiassa syvälle kumppanuudelle. Nykyäänhän kuuluisi haluta kumppaniaan koko ajan tai pitkässä suhteessa kliseisesti ainakin "rakastua uudelleen". No, me olemme rakastaneet koko ajan. Tämä tapa olla on meille hyvä.
Suhteenne kuulostaa unelmalta, vakaalta ja aidosti välittävältä.
Meillä se liima on raha. Mies tienaa 15 k€ kuussa. Ollaan sovittu että mä hoidan kodin ja lapset, enkä pihtaa seksiä. Mies maksaa mulle palkkaa yrityksensä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tällaista miesten ja median luomaa höpötystä. Seksi kuuluu parisuhteeseen kyllä, mutta missä määrin sen päättää pari itse. Se että seksiä pitää olla joku tietty määrä tai parisuhde on huono on ihan täysin huuhaata. Mutta kiva että olet sisäistänyt tämän misogynisen tarinan ja teillä menee hyvin.
Päättäiskin pariskunta yhdessä tosiaan. Useimmiten kai käy niin, että suhteen toinen osapuoli päättää keskenään, että minulle riittää kerran puolessa vuodessa, kunhan muuten muistetaan antaa hali ja pusu päivittäin. Ja se toinen taas kaipaa enemmän hellyyttä, enemmän haleja ja pusuja ja seksiä edes kerran kuukaudessa.
N40
Vierailija kirjoitti:
Tulee aloituksesta ja lisäkommentista jotenkin mieleen entinen naapuri, nelikymppinen Helinä-keiju :) Hänkin hehkutti sitä kuin ihanaa on ja kertoi p*nohommat hiekkalaatikolla. Tuli aina tosi ahdistunut olo hänen seurassa kun hän hehkutti omaa parisuhdetta ja lyttäsi muut sivulauseessa. Onneksi ei tarvi enää kuunnella. Sori ohis mut oli pakko avautua.
Aikuinen ihminen ja ei pysty edes kirjoittamaan sanaa pano.
Samaa mieltä. Ilman seksiä myös hellyys, läheisyys ja henkinen yhteys kuihtuvat helposti. Onneksi korvaavaa iloa saa muualta tarvittaessa.
Uskooko naiset oikeasti ettei miestä seksi kiinnosta suhteessa? Tuntuu siltä että täällä monella naisella on kuvitelma että kun naisella halut seksiin loppuun, niin ne loppuvat myös miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko naiset oikeasti ettei miestä seksi kiinnosta suhteessa? Tuntuu siltä että täällä monella naisella on kuvitelma että kun naisella halut seksiin loppuun, niin ne loppuvat myös miehellä.
Älä yleistä. Mun miestä ei kiinnosta, itse taas haluaisin. Onneksi saa sitä muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ilman seksiä myös hellyys, läheisyys ja henkinen yhteys kuihtuvat helposti. Onneksi korvaavaa iloa saa muualta tarvittaessa.
Jotenkin se ei saa syttymään, kun tietää, että toinen hylkää ja menee vieraisiin, jos ei "saa" tarpeeksi tai tietynlaista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parisuhteessa on paljon hellyyttä ja läheisyyttä mutta kyllä mä silti sanon että seksi on se liima. Tavalliseen tylsääkin arkeen on ihana saada kipinää hyvästä seksistä. On ihana saada joka kuukausi himot roihuamaan pariksi päiväksi (ovulaation aikaan) ja haluta omaa kumppania
Keskimääräisen miehen ajatusmaailmaan pääset kiinni kun ajattelet itseäsi ovuloimassa 30 päivää kuukaudessa.
Olen samaa mieltä. Miehet on tossa himojen roihuttamassa tilanteessa 24/7.
Ja huomaa että se on ihan miesten biologinen ominaisuus. He eivät ole sellaisia ärsyttääksen naisia tai ollakseen ilkeitä. Miehiä vievät ne miesten hormonit ihan kuten naisiakin vievät naisten hormonit kuukautiskierron mukaan. Silti miehiä yleensä vaaditaan vain tyytymään siihen mitä saavat mutta naiset saavat olla äreitä tai himokkaita tai mitä nyt milloinkin ovat koska hormonit.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se liima on läheisyys. Kosketus, halaaminen ja läheisyys ovat tärkeämpiä,
Ajatteleeko kumppanisi niin? Aina moni kärvistelee hiljaa pään sisällä ja ei saa asiaa suoraan sanotuksi. Sitten haetaan seksi muualta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde toimii seksuaalisellakin tasolla kun ihmiset osaavat ottaa vallitsevista tosiasioista ne hyvät puolet irti eivätkä liikaa takerru niihin huonompiin puoliin.
Meillä ihan klassisesti mies haluaa aika paljon enemmän kuin minä. Tästä voisin tietenkin närkästyä ja syytellä miestä vaikka mistä. Mutta mitä ihmettä se hyödyttäisi? Silloin vain veisin pois sitä yhteisyyden tunnetta mikä meillä pariskuntana on.
Sen sijaan voin ottaa asian niin että on aika imartelevaa näin naisena että mieheni jaksaa innostua 25 yhteisen vuoden jälkeen niin paljon vielä tällaisesta vähän rupsahtaneesta viisikymppisestä naisesta joka on synnyttänytkin jo kolme lasta. Moni nainen voisi olla iloinen moisesta huomiosta.
Mulle näin rupsahtaneena on epämiellyttävää että mies haluaa seksiä mun kanssa. Kyllä huomaa, että vain masturboi minulla ja fantasioi jostain muusta.
Silloin suhteestanne puuttu myös aito rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Menee myös toisinpäin.
Hah hah, se ei ole seksi vaan aito välittäminen. Seksi tulee sen jälkeen. Jos toinen ei enää kiinnosta, ei ole seksiä. Eikä paljon muutakaan. Pfft.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin se ei saa syttymään, kun tietää, että toinen hylkää ja menee vieraisiin, jos ei "saa" tarpeeksi tai tietynlaista seksiä.
No se on sitten vaan voi voi. Ihan niin kuin toisellekin osapuolelle, joka tuntee itsensä hylätyksi, kun ei saa seksiä ja läheisyyttä aviomieheltään.
Näitä woke-aloituksia tulee kuin sieniä sateella. Miksi? En usko, että media saisi tehdä tätä kansalle, ellei sillä olisi jonkun edustajamme tai hänen johtajansa siunaus.