Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kun pyydät miestä päiväkahville tai illalla kylään kuinka usein haluat myös seksiä??

Vierailija
22.04.2022 |

Naisista on usein hankala saada selvää kun pyytävät kylään kesken päivän yllättäen haluavatko "päiväkahviseuraa " eli spontaania seksiä? Entä myöhään illalla kun pyytää miestä kylään haluaako pelkästään juttuseuraa vai juttuseuraa sekä sitä seksiä?? Miten toimitte ja käyttäydytte ?? kertokaa kokemuksia. Pyydättekö sellaista miestä juttuseuraksi kuka ei kiinnosta syvemmin missään tilanteessa

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän vain juttuseuraksi miehiä päivisin ja jos iltaisin pyydän niin kyllä mielessä on yöseurakin

Vierailija
2/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pyytänyt naapurinmiestä päiväkahville joitakin kertoja ja hän minua, mutta olemme vain jutelleet. Olen kyllä fantasioinut lukuisat kerrat hänen panevan minua, mutta siinä kahvitteluhetkessä, joka saattaa olla jokusen tunninkin, en ole koskaan uskaltanut tehdä aloitetta, eikä tilanne ole jotenkin ollut sellainen, vaikka olen ollut mekossa ilman pikkareita kesällä ym. Jotenkin ajaudun aina kaveritaajuudelle ja tosi nopeasti kotona mietityistä seksisuunnitelmista huolimatta.

Luulen, että tykkäisin sellaisesta, että mies ei sanoisi mitään, vaan tulisi päiväkahveilla ihan lähelle ja koskettaisi varovasti esim. pyllyä, rintoja, jopa häpyäni vaatteen päältä. Tarkkailisi hengitystäni. Minä rohkaistuisin tästä ja siirtäisin käteni hänen etumukselleen. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää myös, onko hän hyvä suutelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät kuluvat töissä, joten päiväkahveja en juo muualla kuin siellä (paitsi lomalla). Jos kutsun mihen Iltakahville, tietävät he kyllä mitä haluan ja varaavat siihen aikaa.

N52

Vierailija
4/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin pyytänyt naapurinmiestä päiväkahville joitakin kertoja ja hän minua, mutta olemme vain jutelleet. Olen kyllä fantasioinut lukuisat kerrat hänen panevan minua, mutta siinä kahvitteluhetkessä, joka saattaa olla jokusen tunninkin, en ole koskaan uskaltanut tehdä aloitetta, eikä tilanne ole jotenkin ollut sellainen, vaikka olen ollut mekossa ilman pikkareita kesällä ym. Jotenkin ajaudun aina kaveritaajuudelle ja tosi nopeasti kotona mietityistä seksisuunnitelmista huolimatta.

Luulen, että tykkäisin sellaisesta, että mies ei sanoisi mitään, vaan tulisi päiväkahveilla ihan lähelle ja koskettaisi varovasti esim. pyllyä, rintoja, jopa häpyäni vaatteen päältä. Tarkkailisi hengitystäni. Minä rohkaistuisin tästä ja siirtäisin käteni hänen etumukselleen. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää myös, onko hän hyvä suutelemaan.

Eli olet ollut rohkeasti mekossa ilman pikkareita kun naapurin mies tullut kahville ?? Mikset vähän pyllistä ja vilauta miehelle. Miehenä tuossa tilanteessa voisi juuri olla kahden vaiheilla miettien mielessä " haluaakohan tuo munaa vai vaan jutella antaisi nyt jonkun merkin vilauttaisi edes ". Miehenä myös suora lähestyminen on iso riski jos ei olekkaan samalla aaltopituudella niin voi helposti välit kärsiä tai saada pervon maineen. Lukemattomia kertoja olen ollut tilanteessa missä odotan pientä selkeää merkkiä seksin suuntaan itse täysin valmiina mutta nainen on ujostellut tai ei ole tullut tarpeeksi lähelle istumaan tms enkä halua pilata kaverivälejä

Vierailija
5/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivät kuluvat töissä, joten päiväkahveja en juo muualla kuin siellä (paitsi lomalla). Jos kutsun mihen Iltakahville, tietävät he kyllä mitä haluan ja varaavat siihen aikaa.

N52

Kerrotko suoraan uudelle miehelle aikeistasi ja panetuksestasi vai mistä ne muuten tietää ?  Onko noissa tilanteissa miehet tehneet ne aloitteet vai oletko tehnyt itse ?

Vierailija
6/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista että mies ei kehtaa koskettaa läheisemmin juuri sen takia ettei ole varma pidätkö häntä ylipervona ja ällöttävänä eikä tiedä mitä haluat. Miksi et siirtäisi itse kättä etumukselle kun naisena muutenkin voi koskettaa helpommin ilman että miehet ottaa siitä itseensä tai tekee lähentelysyytteen

Vierailija
7/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä sukupuoliroolit menevät näin. Nainen vaan istuu odottamassa että mies ottaisi riskin kasvojen menettämisestä suoralla toiminnalla, mutta itse ei voi edes silmiin tuijottelua aloittaa.

Fantasioida toki saa mutta tuo suora toiminta mitään kysymättä on kyllä lähellä raiskausta jos ei toinen innostukaan.

Vierailija
8/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Kerrotko suoraan uudelle miehelle aikeistasi ja panetuksestasi vai mistä ne muuten tietää ?  Onko noissa tilanteissa miehet tehneet ne aloitteet vai oletko tehnyt itse ?

Kyllä kaikki on aikanaan selvinnyt😌. Aloitteen teko ollut sekä-että.

N52

Vierailija
9/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N52

Naisena haluaisin tietää, keitä nämä mieskaverit ovat, joita kutsut 'iltakahville'. Meinaan, että ovatko naapureita, hyvänpäiväntuttuja, kavereita vuosien takaa, työkavereita tmv. Miten valikoit, keitä kutsut kaffeelle? Onko teillä ollut aikaisemmin jotain säpinää, että tiedät heidän innostuvan kutsusta?

Vierailija
10/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Naisena haluaisin tietää, keitä nämä mieskaverit ovat, joita kutsut 'iltakahville'. Meinaan, että ovatko naapureita, hyvänpäiväntuttuja, kavereita vuosien takaa, työkavereita tmv. Miten valikoit, keitä kutsut kaffeelle? Onko teillä ollut aikaisemmin jotain säpinää, että tiedät heidän innostuvan kutsusta?

En elä vankilassa enkä somessa. Toisin sanoen vietän live-elämää

N52

Vierailija
11/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ollut rohkeasti mekossa ilman pikkareita kun naapurin mies tullut kahville ?? Mikset vähän pyllistä ja vilauta miehelle. Miehenä tuossa tilanteessa voisi juuri olla kahden vaiheilla miettien mielessä " haluaakohan tuo munaa vai vaan jutella antaisi nyt jonkun merkin vilauttaisi edes ". Miehenä myös suora lähestyminen on iso riski jos ei olekkaan samalla aaltopituudella niin voi helposti välit kärsiä tai saada pervon maineen. Lukemattomia kertoja olen ollut tilanteessa missä odotan pientä selkeää merkkiä seksin suuntaan itse täysin valmiina mutta nainen on ujostellut tai ei ole tullut tarpeeksi lähelle istumaan tms enkä halua pilata kaverivälejä[/quote]

Tykkään mekoista, talvellakin, ja juu, ilman pikkareita monesti, yleensä myös naapurinmiehen kanssa kahvitellessakin. Jotenkin kai sitten olen aina ajatellut, että vain minä fantasioin asioita, enkä siitä syystä ole pyllistänyt tai mennyt ihan viereen istumaan. Olen pelännyt hänen sanovan minun erehtyneen hänen ajatuksistaan ja aikeistaan. Voihan nainenkin saada väärästä liikkestä pervon, oudon, hullun maineen. Ehkä olisi pitänyt lähellä ollessa mennä vieläkin lähemmäksi niin, että esim. rintani olisivat osuneet hänen käsivartensa tai käteni koskettanut muka vahingossa hänen etumustaan. Kun joku tällainen kosketus olisi tapahtunut muka tahattomasti, olisi voinut hänen käytöksestään päätellä, mitä mieltä oli.

Vierailija
12/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet ollut rohkeasti mekossa ilman pikkareita kun naapurin mies tullut kahville ?? Mikset vähän pyllistä ja vilauta miehelle. Miehenä tuossa tilanteessa voisi juuri olla kahden vaiheilla miettien mielessä " haluaakohan tuo munaa vai vaan jutella antaisi nyt jonkun merkin vilauttaisi edes ". Miehenä myös suora lähestyminen on iso riski jos ei olekkaan samalla aaltopituudella niin voi helposti välit kärsiä tai saada pervon maineen. Lukemattomia kertoja olen ollut tilanteessa missä odotan pientä selkeää merkkiä seksin suuntaan itse täysin valmiina mutta nainen on ujostellut tai ei ole tullut tarpeeksi lähelle istumaan tms enkä halua pilata kaverivälejä

Tykkään mekoista, talvellakin, ja juu, ilman pikkareita monesti, yleensä myös naapurinmiehen kanssa kahvitellessakin. Jotenkin kai sitten olen aina ajatellut, että vain minä fantasioin asioita, enkä siitä syystä ole pyllistänyt tai mennyt ihan viereen istumaan. Olen pelännyt hänen sanovan minun erehtyneen hänen ajatuksistaan ja aikeistaan. Voihan nainenkin saada väärästä liikkestä pervon, oudon, hullun maineen. Ehkä olisi pitänyt lähellä ollessa mennä vieläkin lähemmäksi niin, että esim. rintani olisivat osuneet hänen käsivartensa tai käteni koskettanut muka vahingossa hänen etumustaan. Kun joku tällainen kosketus olisi tapahtunut muka tahattomasti, olisi voinut hänen käytöksestään päätellä, mitä mieltä oli.

Lässyn lässyn

N52

Vierailija
13/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

N52

Mitenkäs tuo nyt vastasi millään lailla esitettyyn kysymykseen? Ja miksi noin tyly vastaus?

-eri

Vierailija
14/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista että mies ei kehtaa koskettaa läheisemmin juuri sen takia ettei ole varma pidätkö häntä ylipervona ja ällöttävänä eikä tiedä mitä haluat. Miksi et siirtäisi itse kättä etumukselle kun naisena muutenkin voi koskettaa helpommin ilman että miehet ottaa siitä itseensä tai tekee lähentelysyytteen[/quote]

Pidän itseäni helposti lähestyttävänä ja miellyttävänä keskustelukumppanina, miellyttävänä muutenkin, ja jos olen jonkun miehen kanssa tekemisissä, en todellakaan pidä häntä pervona, ällöttävänä tmv. Ajattelisin sen olevan selvyys. Kai itseltä puuttuu sitten se rohkeus ottaa ratkaiseva askel viedä juttu eteenpäin. Sen toki tiedän, että kun tästä päästään yli ja ihokkain, olen pitelemätön, eli himoni todellakin vie minut mukanaan ja olen erittäin estoton.

Vierailija
15/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

N52

Mitenkäs tuo nyt vastasi millään lailla esitettyyn kysymykseen? Ja miksi noin tyly vastaus?

-eri

Kysymykset ja vastaukset:

-ovatko naapureita, hyvänpäiväntuttuja, kavereita vuosien takaa, työkavereita tmv. Tutustunut ihan oikeassa arjessa

-Miten valikoit, keitä kutsut kaffeelle?

Tutustumisen jälkeen, ovat sellaisia koiden ksnssa viihdyn

-Onko teillä ollut aikaisemmin jotain säpinää, että tiedät heidän innostuvan kutsusta? Ei välttämättä

N52

Vierailija
16/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä sukupuoliroolit menevät näin. Nainen vaan istuu odottamassa että mies ottaisi riskin kasvojen menettämisestä suoralla toiminnalla, mutta itse ei voi edes silmiin tuijottelua aloittaa.

Fantasioida toki saa mutta tuo suora toiminta mitään kysymättä on kyllä lähellä raiskausta jos ei toinen innostukaan.[/quote]

Kun olemme naapurinmiehen kanssa viettäneet aikaa joko hänen tai minun luonani, katsommehan me toisiamme paljonkin silmiin jutellessamme, mutta ymmärrän toki, että on varmasti ollut lukuisia tilanteita, jolloin olisin voinut jättää katseeni häneen, eikä siitä olisi voinut tulkita kuin kiinnostukseni tehdä lähempää tuttavuutta häntä kohtaan.

Nykyään sekä miehet että naiset ovat varmasti herkempiä syyttämään toisiaan seksuaalisesta ahdistelusta, mistä johtuen turvallisinta olisikin sen perusteella kertoa sanoin, että on kiinnostunut toisesta. Siihen voi itse kukin sitten vastata juuri sen, mitä tuntee.

Vierailija
17/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että päiväkahvit tai iltakahvit eivät tarkoita 95 prosentille naisista mitään peiteltyä seksiehdotusta. En tiedä yhtäkään naista joka näin ajattelisi itseni mukaanlukien. Olisi karmeaa, jos naapurin mies kuvittelisi jotain sellaista. Ei kyllä onneksi ole kuvitellut.

Muista ap, että täällä todella monet miehet esiintyvät naisina, ei välttämättä tässä ketjussa, mutta juuri luin täältä jotain tällaisia naapurin kanssa pikaseksiä -fantasioita, missä mies selkeästi esitti naisena omia fantasioitaan. Vai olitko se sinä ap?

Vierailija
18/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä jutuista innostuneena taidanpa lähestyä kohteliaasti naapurinmiestä. Usein sattumalta törmätessämme jutellaan, vaikka hän on mielestäni tosi ujo; minä en, ainakaan juttelutasolla.

Voisin perinteisesti, todella old school, käydä lainaamassa häneltä leivontaan esim. sokeria. Tai mikä parempi - munaa.

Vierailija
19/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä jutuista innostuneena taidanpa lähestyä kohteliaasti naapurinmiestä. Usein sattumalta törmätessämme jutellaan, vaikka hän on mielestäni tosi ujo; minä en, ainakaan juttelutasolla.

Voisin perinteisesti, todella old school, käydä lainaamassa häneltä leivontaan esim. sokeria. Tai mikä parempi - munaa.

Onnea matkaan!

N52

Vierailija
20/67 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos hän tarjoaakin munia eikä munaa