Uskotteko Amber Heardia vai Johnny Deppiä?
Olin ensin sitä mieltä että Depp ei ole ollut väkivaltainen. Mutta nyt kun olen lukenut noita juttuja niin uskon että Heard on oikeassa. Depp on tai oli sekakäyttäjä. Ja se sormi juttu on outo. Miksi hän on ensin sanonut että itse leikkeli sormensa ja vasta myöhemmin syytti siitä Heardia.
Kommentit (528)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heardhan on käynyt myös oman siskonsa päälle.
Todellakin merkki pahasta pers.häiriöstä kun ottaa huomioon myös kaiken muun nagatiivisen hänestä sanotun.Hän näyttääkin ihan kahjolta. Pelottavat silmät.
Ihan saman huomion tehnyt Amberista, pistävät silmät ja jotenkin häiritsevät kasvot. Pirullisen ja laskelmoivan näköinen ja oloinen. Hyi!
Kun katselee eri aikoina otettuja kuvia pariskunnasta, niin kyllä se piru näkyy kyllä eittämättä sieltä Johnnyn silmien kautta kurkistelevan. Amberilla yleensä neutraali tai iloinen ilme. Tosin noissa oikeudessa otetuissa kuvissa totinen.
Amber vaikuttaa tyypilliseltä narsistilta, yleensä ilme on hyvinkin hallittu ja tilanteeseen sopiva, mutta välillä esiin hiipii narsistin virnistys, kun luulee asioiden sujuvan omien junailuiden mukaisesti. Sen tunnistaa, kun tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amber alkoi kirkumaan " Ei älä lyö Johnny mua" kun ketään ei ollut lähimaillakaan....muut katsoi ihmeessään Amberia. Ex poliisi turvallisuusmies juoksi paikalle eikä Amberin lähellä ollut ketään, Johnny oli muualla.
Tuo akka on SAIRAS! Yritti lavastaa Deppin syylliseksi johonkin että saisi rahaa edes sitä kautta eron jälkeen.Olitko paikalla?
Olin.
Olet siis sama henkilö joka oli myös HIM:in roudarina ja Irwin Goodmanin tupakaverina, silloin kun tämä oli armeijassa. Kaikkihan tietävät ihmistyypin...
Nämä faktat on tulleet ilmi tässä oikeudenkäynnissä ja jo aikaisemmissa jutuissakin. Amber H. on täysi sekopää.
Faktat? Kannattaa muistaa että molemmat ovat ammattinäyttelijöitä, joilla takanaan miljoonaresurssit ja kyky tekaista ihan millaisia todisteita nyt sattuu tarvitsemaan. Nuo Johhny Deppiä kritiikittä uskovat kätyrit ovat kyllä tietynlaista joukkoa, joiden faktat ovat kyllä samaa luokkaa, kuin narkkaripiirien faktat nyt yleensä ovat: worth of zero...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johnny Deppin ei olla kuultu aiemmin käyttäytyvän väkivaltaisesti ainoastaan siksi, että hänellä oli aiemmin hyvin toimiva pr-tiimi. Siis silloin kun hänellä ei vielä ollut näin pahoja päihdeongelmia ja silloin kun hänellä vielä oli varaa maksaa pr-palveluista. Aiemmin kaikki jutut onnistuttiin peittelemään ja maksamaan hiljaisiksi isoilla summilla. Amberin kanssa sama ei enää onnistunut, koska kukaan huippu pr-ammattilainen ei enää suostunut hoitamaan Deppin juttuja piiloon, koska edessä olisi vain ollut surkea epäonnistuminen.
Kuuluvatko exät ja lapsetkin ehkä pr-tiimiin, kun kellään ei ole pahaa sanaa sanottavana?
Kuuluvat niihin, ketkä ovat hyötyneet Johnnyn rikkauksista.
Uskotko oikeasti, että Vanessa Paradis, itsekin varakas ja julkkis, on valmis valehtelemaan tässä tilanteessa? En itse voisi kuvitella tilannetta, jossa lapseni tietävät minun valehtelevan julkisuudessa rahan takia. Vaikka rahalle ei ole mitään pakottavaa tarvetta, syytän silti pahoinpitelystä kärsinyttä naista valehtelijaksi.
Hän voisi myös olla hiljaa, jos mitään hyvää sanottavaa ei ole. Kertoa vain, että erosta on pitkä aika, eikä ole ollut paikalla suhteen aikana.
Me ulkopuoliset emme voi tietää mikä on totuus. Se on kuitenkin selvää, että Vanessan ja Johnnyn yhteiset lapset hyötyisivät siitä, että isän maine olisi parempi.
Yleisesti ollaan sitä mieltä, että Johnny on vain kärsinyt siitä, että kieltää väkivallan ja käy näitä oikeudenkäyntejä nimensä puhdistamiseksi. Jos olisi vain myöntänyt ja pysynyt hetken pimennossa, olisi paluu julkisuuteen onnistunut nopeammin. Katumus ja sitten pikkuhiljaa julkisuuskuvan kiillottamista. Ihmisten muisti on lyhyt ja Johnny on superjulkkis. Nyt ikävät tapahtumat kaivetaan yhä uudestaan esiin.
Vierailija kirjoitti:
Käviköhän tässä niin, että JD:n päihdeongelmat ja mielenterveysongelmat pysyivät aisoissa silloin vielä, kun hän oli yhdessä VP:n kanssa, koska VP äidillisenä helposti miehelle alistuvana hoivaihmisenä jaksoi hoitaa puolisoaan kuin lasta, ja teki näin ajatellen myös heidän lasten parasta, aivan kuten monet alkoholistien puolisot tekevät. Mutta sen jälkeen kun addikti-JD:llä ei enää ollutkaan kärsivällistä kaiken sietävää vaimoketta elämässään hoivaamassa häntä, niin ongelmat räjähtivät käsiin. Entä jos JD olisi löytänyt rinnalle uuden hoivaajan, joka olisi nauttinut hoivaajan roolista mukisematta, kuten jotkut naiset tekevät. AH kuitenkin oli itsenäinen feministi, jolle ei sopinut tyypillinen naishoivaajan rooli, joten JD:n ongelmat eivät enää pysyneet hallinnassa ja hänestä tuli esiin väkivaltainen pimeä puoli.
Nyt tulee trollia.. :D Nauratti ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Käviköhän tässä niin, että JD:n päihdeongelmat ja mielenterveysongelmat pysyivät aisoissa silloin vielä, kun hän oli yhdessä VP:n kanssa, koska VP äidillisenä helposti miehelle alistuvana hoivaihmisenä jaksoi hoitaa puolisoaan kuin lasta, ja teki näin ajatellen myös heidän lasten parasta, aivan kuten monet alkoholistien puolisot tekevät. Mutta sen jälkeen kun addikti-JD:llä ei enää ollutkaan kärsivällistä kaiken sietävää vaimoketta elämässään hoivaamassa häntä, niin ongelmat räjähtivät käsiin. Entä jos JD olisi löytänyt rinnalle uuden hoivaajan, joka olisi nauttinut hoivaajan roolista mukisematta, kuten jotkut naiset tekevät. AH kuitenkin oli itsenäinen feministi, jolle ei sopinut tyypillinen naishoivaajan rooli, joten JD:n ongelmat eivät enää pysyneet hallinnassa ja hänestä tuli esiin väkivaltainen pimeä puoli.
Päihdeongelmaisen ex-mieheni hoivaviettisenä ex-vaimona tunnistan ongelman.
Siellä luetaan nyt teidän raukka pikku Johnnyn viestejä joissa kertoo että on pitänyt tappaa eläimiä hotellihuoneessa kun hermo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarkasti seurannneena uutisointia ja oikeudenkäyntiä sanon että Amber joutuu maksamaan Deppille, koska kertoi valheita väkivaltaisuudesta ja näin ollen tuhosi Deppin uran Hollywoodissa. Katkera se Amber niin alkoi mustamaalaamaan Deppiä aivan turhaan. Manipuloiva ämmä ja toivottavasti hänenkin uransa menee ja ei enää Aquaman 2:een pääse näyttelemään. Ennemin toivon että Depp saa parempia erilaisia rooleja jatkossa, niin ehkä se oli hyvä hänelle ettei enää sitä Jack Sparrowina tarvitse pelleillä.
Täähän pääs jo siihen Aquaman 2: seen. Ja onko se kuvattukin jo? Korjatkaa, jos oon ihan hakoteillä!
Seurasin vähän aikaa... Yllätyin siitä sekalaisesta seurakunnasta, joka Deppiin kytkeytyneenä tuli erinäisissä tekstiviesteissä yms. todistusaineistossa mainittua. Elton John oli yrittänyt saada kuiville, Mansonin kanssa oli vedetty douppia, ja Patti Smith (Patti, what the heck!) on ilmeisesti ukon tuki ja turva, kun menee lujaa.
Käsittämätöntä tämä Amerikan meininki! Ihan ei selvinnyt, mistä oikeutta aina käydään, kun käsiteltiin pitkään jotain sohvalle ja lentokoneeseen sammumisia tai miten Depp omistaa pääkallorasian, muttei pitäisi siinä kyllä kokaa, koska sehän jättäisi vanan! jälkeensä rasiasta ulos tihkuessaan. Koka on hänellä yleensä pusseissa, kuulemma. Päihteistä mainittiin about kaikki.
Voi Johnny, ota seuraavaksi ikäisesi, järkevä nainen. Miksi erosivat Vanessan kanssa? Unelmapari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johnny Deppin ei olla kuultu aiemmin käyttäytyvän väkivaltaisesti ainoastaan siksi, että hänellä oli aiemmin hyvin toimiva pr-tiimi. Siis silloin kun hänellä ei vielä ollut näin pahoja päihdeongelmia ja silloin kun hänellä vielä oli varaa maksaa pr-palveluista. Aiemmin kaikki jutut onnistuttiin peittelemään ja maksamaan hiljaisiksi isoilla summilla. Amberin kanssa sama ei enää onnistunut, koska kukaan huippu pr-ammattilainen ei enää suostunut hoitamaan Deppin juttuja piiloon, koska edessä olisi vain ollut surkea epäonnistuminen.
Kuuluvatko exät ja lapsetkin ehkä pr-tiimiin, kun kellään ei ole pahaa sanaa sanottavana?
Kuuluvat niihin, ketkä ovat hyötyneet Johnnyn rikkauksista.
Uskotko oikeasti, että Vanessa Paradis, itsekin varakas ja julkkis, on valmis valehtelemaan tässä tilanteessa? En itse voisi kuvitella tilannetta, jossa lapseni tietävät minun valehtelevan julkisuudessa rahan takia. Vaikka rahalle ei ole mitään pakottavaa tarvetta, syytän silti pahoinpitelystä kärsinyttä naista valehtelijaksi.
Hän voisi myös olla hiljaa, jos mitään hyvää sanottavaa ei ole. Kertoa vain, että erosta on pitkä aika, eikä ole ollut paikalla suhteen aikana.
Me ulkopuoliset emme voi tietää mikä on totuus. Se on kuitenkin selvää, että Vanessan ja Johnnyn yhteiset lapset hyötyisivät siitä, että isän maine olisi parempi.
Yleisesti ollaan sitä mieltä, että Johnny on vain kärsinyt siitä, että kieltää väkivallan ja käy näitä oikeudenkäyntejä nimensä puhdistamiseksi. Jos olisi vain myöntänyt ja pysynyt hetken pimennossa, olisi paluu julkisuuteen onnistunut nopeammin. Katumus ja sitten pikkuhiljaa julkisuuskuvan kiillottamista. Ihmisten muisti on lyhyt ja Johnny on superjulkkis. Nyt ikävät tapahtumat kaivetaan yhä uudestaan esiin.
Johnny on tehnyt joka vuosi elokuvia 80-luvulta alkaen aina vuoteen 2020, jonka jälkeen korona ilmeisesti esti niiden teon. Muuten ei näyttäisi uraan vaikuttaneen tämä hullu akka.
Johnnyä, mutta ei tästä voi mitään yleistää muihin vastaaviin tapauksiin. Toivon, että Johnny voittaa tän, hän on symppis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-puoliso puolustaa kotiväkivallasta epäiltyä Johnny Deppiä: ”Hän on herkkä ja rakastava”
https://www.is.fi/viihde/art-2000001189478.html
– Kaikkina näinä vuosina, joina olen Johnnyn tuntenut, hän ei ole koskaan ollut väkivaltainen minua kohtaan. Tämä ei kuulosta lainkaan siltä mieheltä, jonka kanssa elin 14 upeaa vuotta, Paradis kirjoittaa.
En usko yhtään. On sanottu että Johnny joi. Ja Paradis hyysää exää kuin viimeistä päivää.
Kukapa pers. häiriöiden kanssa haluaisi olla selvinpäin, kun yli liioiteltu hehku sammuu ja toisen todellinen persoonallisuus/oma typeryys paljastuu?
Joi ja käytti kaikkea maan ja taivaan väliltä jo Vanessan aikana.
Eiköhän molemmat ole käyttäneet niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa. En ole seurannut onko Amberkin käyttänyt päihteitä. Aika ongelmainen suhde on ollut.
Nauhoituksia en kuuntelisi kovin vakavasti. Nauhoittava osapuoli voi aina käyttäytyä niin että itse vaikuttaa viattomalta juuri sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Johnnya
1. Olen kuunnellut nauhat, joilla riitelevät. Amber haastaa riitaa, Johnny yrittää poistua. Amber myös myöntää väkivallan.
2. Kukaan muu ei ole syyttänyt Johnnya väkivallasta. Lasten äiti Vanessa Paradis on puhunut hänestä kauniisti. Eiköhän pikkulapsivaiheeseen olisi näilläkin osunut joku niin stressaava hetki, että aggressiivisuus olisi tullut esiin, jos on tullakseen.
3. Johnny vanheni 15 vuotta suhteessa. Taatusti päihteillä oli siis iso osa, mutta muutos on silti järkyttävä.
4. Amber näyttää narsistilta (virnistely) ja käyttäytyy kuin narsisti, en usko mitään hänen sanomaansa.
Eksäni oli väkivaltainen, ja kun tämä kantautui hänen ex-vaimonsa korviin, niin ex-vaimo kertoi kovasti ympäri kaupunkia, miten häntä kohtaan ei koskaan oltu väkivaltaisia ja olen keksinyt koko jutun. (En kyllä levitellyt juttua, vaan olin sen verran hakatun näköinen ettei sitä peitelty millään ja ystäväni arvasivat mitä kotonani oli tapahtunut.) En varmaan koskaan saa tietää, oliko eksäni väkivaltainen myös aiempaa naistansa kohtaan, mutta en kyllä pidä tällaisia todistuksia missään arvossa.
Amber ei tosin vaikuta miltään uhrilta, eiköhän tuossa ole molemmat olleet väkivaltaisia. Mutta en kyllä usko minkään ex-vaimon kertoman perusteella ettei Depp olisi ollut myös väkivaltainen Amberla kohtaan. Jostain syystä näissä myrkyllisissä suhteissa, joissa molemmat tekevät toisiaan ja itseään hulluiksi, nainen saa yleensä yksin sen hullun leiman. Näitäkin on nähty. Kyllä tuosta suhteesta näkyy jo kauas se että molemmat tuovat toisesta esiin ne pimeät puolet eikä kumpikaan ole toiminut oikein.
No tuota sen verran vastaavia nähnyt, että en uskoisi mitään 100% muuta kun jos olen itse ollut paikalla näkemässä ja kuulemassa. Tutulta erittäin luotettavalta henkilöltä uskon myös asioita, ottaen huomioon, että tiedän henkilön kykenevän myös puolueettomaan ajatusmaailmaan ja kertovan asiat ilman omia värittyneitä näkemyksiä.
Ehkä koko liitto oli sovittu ulkopuolisen kanssa, Amberin osalta. Amberilla oli motiivi avioitua niin ongelmaisen, hitaan miehen kanssa: hän aiheuttaisi sillä mittavan vihanlietsonta-operaation. Palkinto? Woke järkkäisi hänelle vauvan, ennen oikeudenkäyntien alkamista.
Totuus lienee jossain siellä välissä.
Eilen satuin näkemään eksääni. Niin mukava ihminen. Ja minä olen mukava ihminen!
Mutta yhdessä me oikeasti teimme toisemme hulluiksi. Ihan vähän eron jälkeen pidin vain häntä hulluna ja itseäni uhrina, mutta kyllä se vaan niin oli, että me ajauduimme kierteeseen mikä myrkytti kaiken.
Joo, hänessä oli ja on ikäviä piirteitä, mutta näin kauempaa ne ovat siedettäviä. Jotkut ihmiset vaan tekee pahaa toisilleen. Enkä tarkoita pelkästään väkivaltaa vaan sitä miten kaikki kieroutuu.
Amberin suhde Johnnyyn olisi ollut wokelle (spekulaationi mukaan) suuri tilaisuus. Johnny oli kaikin puolin sopiva uhri. Amber ihanteellinen henkilö juonen toteuttamiseen. Katsomo, näiden näyttelijöiden seuraajat, oli valmiina.
Amber olisi jo voittanut: hän sai omakseen vauvan, jota ei muuten olisi ikinä saanut. Täydellisen vauvan saaminen, Amberin ehtojen mukaan, olisi sodan arvoinen. Mahdollinen voitto oikeudenkäynneistä extraa, tappiokin ok.
Depp ei ole aiemmin ollut väkivaltainen, Heard on. Erästä vastaavanlaista tosielämän tapausta seurattuani ja mentyäni itse lankaan, olen taipuvainen asettumaan Deppin kannalle, vaikka hänkin on varmaan provosoituna ja ällin tällin olleena jotain tehnyt eli ei ole täysin syytön.
Hankalan ihmisen historia ja parisuhde on täynnä draamaa. Depp on sen verran iäkäs jo, että jotain vastaavaa olisi häneenkin tarttunut, jos olisi paatunut naisten pahoinpitelijä. Siinä mielessä luin entisten kumppaneiden lausuntoja.
Oletko kuunnellut ne nauhat, joissa Amber lietsoo riitaa?
Kuka tahansa riehuisi sellaisen piinan kohteena, mutta Johnny yrittää pääasiassa tasoitella ja poistua tilanteesta. Välillä ärsyyntyy, mutta taas jatkaa tilanteen rauhoittamista. Amber yrittää kiskoa reaktiota, koska tilanteesta poistuminen, se että ei suostu tappelemaan, on osoitus rakkaudettomuudesta.