Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko Amber Heardia vai Johnny Deppiä?

Vierailija
21.04.2022 |

Olin ensin sitä mieltä että Depp ei ole ollut väkivaltainen. Mutta nyt kun olen lukenut noita juttuja niin uskon että Heard on oikeassa. Depp on tai oli sekakäyttäjä. Ja se sormi juttu on outo. Miksi hän on ensin sanonut että itse leikkeli sormensa ja vasta myöhemmin syytti siitä Heardia.

Kommentit (528)

Vierailija
501/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaus aloittajan kysymykseenhän on varsin helppo. Addikti elää aina valheessa ja syyttää muita kärsimyksestään. Olen elänyt tuollaista parisuhdehelvettiä ja Amber Heardin kertomukset ovat täysin linjassa sen kanssa mitä koin.

Vierailija
502/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko kumpaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Amber on sekompi ja aloittaa tappelut. Johnny on rauhallinen vesimies ja ei halua tapella, mutta kun liikaa se Amber ärsyttää ja käy väkivaltaiseksi niin Johnnyllä palaa pinna ja antaa vähän takaisin.

NO NIIN PITÄÄKIN. TÄMÄ ON MIESTEN RAKENTAMA JA SUUNNITELEMA MAAILMA. NAINEN HILJENTYKÖÖN SEURAKUNNASSA JA PYLLISTÄKÖÖN REIKÄNSÄ MAKUUHUONEESSA! TAI SATTUU! ÖYH ÖYH!!

Vierailija
504/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Pitäisivät koko sekasotkun suljettujen ovien sisällä. Deppistä näyttelijänä pidän ja arvostan, mutta kuulin jo vuosia sitten että menee tyyliin 30 tonnia viineihin kuukaudessa. Eli ihan todellisuudesta irrallaan. Ei kukaan normaali elä noin holtittomasti.

Vierailija
505/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti häpeällistä, että te naiset puolustatte Johnny Deppiä tuolla tavoin. Miksi? Avatkaa silmänne.

Vierailija
506/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeasti häpeällistä, että te naiset puolustatte Johnny Deppiä tuolla tavoin. Miksi? Avatkaa silmänne.

Avaa sinä reikäsi kunnolla.

Vierailija
507/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Huumehörhöjä molemmat.

Vierailija
508/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vastaus aloittajan kysymykseenhän on varsin helppo. Addikti elää aina valheessa ja syyttää muita kärsimyksestään. Olen elänyt tuollaista parisuhdehelvettiä ja Amber Heardin kertomukset ovat täysin linjassa sen kanssa mitä koin.

Täysin linjassa? Näyttelit viikkotolkulla mutrunaamaa, huokailet dramaattisesti, pyyhit silmiä, joissa ei ole ainuttakaan kyyneltä. Puhut ihan mitä sattuu. Esim kun toinen juuri läpsäisi sinua naamalle, sinun piti kääntyä ympäri, että näit hänen naamansa. 

Vierailija
509/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amberi todistaa siäl ny!

Ja Johnny ei voi katsoa sinne päinkään. Häpeää?

Myötähäpeähän tuosta todistuksesta kaikille nousi. Jessus, miten tuo ihminen voi olla näyttelijä. 

Vierailija
510/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Pitäisivät koko sekasotkun suljettujen ovien sisällä. Deppistä näyttelijänä pidän ja arvostan, mutta kuulin jo vuosia sitten että menee tyyliin 30 tonnia viineihin kuukaudessa. Eli ihan todellisuudesta irrallaan. Ei kukaan normaali elä noin holtittomasti.

Amber joi 2 pulloa viiniä päivässä, kappalehinnaltaan 500€ ..... Kirjanpitäjän mukaan viinilaskuja ei Amberin lähdön jälkeen juuri ollut...

Vierailija
511/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis enhän minä voi tietää ketä uskoa, en tunne kumpaakaan. Kohtuullisen lapsellista ja vähä-älyistä asettautua jommankumman puolelle lehtijuttujen perusteella. Sitä paitsi voi myös olla, että molemmat puhuvat totuudenmukaisesti kokemuksistaan. Harvoin se on niin, että toinen kertoo 100 % totuuden ja toinen 100 % valehtelee. :D

Vierailija
512/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on komea ja suosittu näyttelijä.

Kaunista ja menestyvää naista on myös toki mukavaa päästä aina lyttämään tilaisuuden tullen, varsinkin jos itse on ruma.

Ei sen ihmeempää.

Vierailija
513/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Amberia, koska hänen kertomansa vastaa kokemustani elämästä päihdeongelmaisen ja väkivaltaisen kumppanin kanssa. Toivon, että oikeus tapahtuu. Yleisö ei voi tuomita, vaan ptös pitää jättää tuomareille.

Vierailija
514/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku kirjoitti:

Deppiä. Entisetkään puolisot eivät ole kertoneet pahoinpitely ym hänestä. Tää nykynen/entinen nuorineiti vaan janoaa kuuluisuutta yms lisää. Miksi ihmeessä kypsässä iässä oleva mies haluaa jonkun tyttösen jolla ei ole omia mielipiteitä saati järkeä? Luulis olevan onnellisempaa kun kummatkin ovat ns samalla tasolla. Tsiisus noita miehiä.

Ihminen voi muuttua, varsinkin runsaan päihteidenkäytön seurauksena. Deppillä on ollut todella traumaattinen lapsuus joten psyyke ei ole muutenkaan kunnossa.

Vierailija
515/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amber joi 2 pulloa viiniä päivässä, kappalehinnaltaan 500€ ..... Kirjanpitäjän mukaan viinilaskuja ei Amberin lähdön jälkeen juuri ollut...

Höpöhöpö. Deppin rakkaus kalliisiin viineihin on aina ollut tiedossa, jo ennen Heardiä. Laittoi lentokoneen hakemaan viiniä. Deppin veloista on uutisoitu jo paljon ennen Heardiä. Deppin omistamassa yökerhossa kuoli sen bestis River Phoenix huumeisiin ysärillä. Depp on aina ollut huumeisiin ja alkoon menevä. Marilyn Manson on sen bestis, toinen sekopää. Mutta tietty kaikki on aina naisen syytä.

Vierailija
516/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Amberia, koska hänen kertomansa vastaa kokemustani elämästä päihdeongelmaisen ja väkivaltaisen kumppanin kanssa. Toivon, että oikeus tapahtuu. Yleisö ei voi tuomita, vaan ptös pitää jättää tuomareille.

Minäkin olen ollut väkivallan uhri. Kärsin myös traumaperäisestä oireilusta, ja omaan silmääni tuo Amberin kertoma on täyttä sirkusta. Häneltähän ei edes tule kyyneliä, kun hän "itkee" oikeudessa. Mukamas hyperventiloi ja tärisee. Itse ahdistus- ja paniikkioireista kärsivänä voin kertoa, ettei ahdistuskohtaus näytä tuolta kuin Amberilla eilen oikeudessa.

Amberin tapa kertoa asioita muuttuu joka kerta, kun hän raportoi seksuaalirikoskohtia. Se ei vaikuta aidolta. Uskon rajun riitelyn ja kertomukset mustasukkaisuudesta (vaikka tarinoilla on aina kaksi puolta, ja Amber on itse pettänyt, mikä luonnollisesti aiheuttaa mustasukkaisuutta), mutten seksuaaliväkivaltaa.

Vierailija
517/528 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber on kyllä naamastaan todella levinnyt niihin vanhoihin kuviin verrattuna.

Vierailija
518/528 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten lopulta kävikään?  Johnny Depp voitti ja feministi/meetoo Amber hävisi ja joutuu nyt maksamaan loppuelämänsä miljoonia korvauksia ja oikeudenkäyntikuluja.  Bye bye meetoo 

Vierailija
519/528 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Saamiesi alapeukkujen perusteella totuus on kuitenkin liian kova pala monelle palstalaiselle.

Vierailija
520/528 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Saamiesi alapeukkujen perusteella totuus on kuitenkin liian kova pala monelle palstalaiselle.

Amber hävisi. :D    Mies voitti ja kerää Amberilta miljoonia korvauksia.