Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko Amber Heardia vai Johnny Deppiä?

Vierailija
21.04.2022 |

Olin ensin sitä mieltä että Depp ei ole ollut väkivaltainen. Mutta nyt kun olen lukenut noita juttuja niin uskon että Heard on oikeassa. Depp on tai oli sekakäyttäjä. Ja se sormi juttu on outo. Miksi hän on ensin sanonut että itse leikkeli sormensa ja vasta myöhemmin syytti siitä Heardia.

Kommentit (528)

Vierailija
381/528 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo aika rajua, että teraupeutti julkisesti käy läpi amberin mielitenterveyttä. Suomessa nämä on salassapidettäviä asioita niin tuntuu aikamoiselta. Nyt siis menossa, jos jotain kiinnostaa katsoa. 

Eilisissä audioissa selviää kyllä epävakaiden järkyttävä pelko hylkäämisestä. Amber hyvä ettei psykoosissa huutanut, että älä jätä ja kuulosti siltä, että oksentaa siitä pahasta olosta. 

Juu, järkyttävä pelko tosiaan, kun haukkuu miestään vanhaksi, lihavaksi, tylsäksi ja tyylittömäksi ukoksi. Juu, voi ehkä pelätä menettävänsä, mutta olisi sitten arvostanut miestään avioliiton aikana. 

Tämäkin on epävakaata. Ensin ihannoidaan ja sitten haukutaan alimpaan rakoon. Fakta on, että jos epävakaan on jättämässä alkaa semmonen show joka ei jää huomaamatta!

No ei se nyt mikään fakta ole. Toki ikävä, jos olet sellaista kokenut ja uskon, että monissa tapauksissa näin onkin. Itse olen epävakaa (en enää tosin täytä kriteerejä), enkä ole järjestänyt mitään showta, jos mut on jätetty. Ahdistunut vaan valtavasti, mennyt pois tolaltani (tietysti jos se showksi lasketaan, niin ehkä sitten) ja lähinnä kärsinyt itsekseni.

Ja ei, en minäkään epävakaana mikään pyhimys ole ollut. Ylilyöntejä on tullut kyllä. Niiden kaikista lähimpien nähden on lentänyt joskus tavaroita kädestä ja olen ollut itsetuhoinen. Hylkäämisen pelko on vaan ollut jotain niin massiivista, että vaikka on ollut kuinka kamala olo, useimmiten olen niellyt pahan oloni, koska tiedän, että kohdistamalla sen epäreilusti toiseen ihmiseen saan hänet ainakin lähtemään.

Itseäni ei yllätä Heardin epävakaadiagnoosi. Kuunneltuani ääninauhoja olin varma, että hän kärsii kyseisestä häiriöstä. Olin myös varma, että lisäksi vaikuttamassa on jokin muu häiriö, koska epävakaus ei selitä tuota kaikkea. Olisin veikannut narsismia, mutta huomionhakuisessa on myös järkeä. Ne ovat lähellä toisiaan.

Sääliksi käy Johnny. Amber vaikuttaa vaikeasti epävakaalta, eikä kykene tasapainoiseen suhteeseen, ennen kuin saa paaaaljon terapiaa ja kohtaa omat heikkoutensa. En sano, että Johnnykaan on minän pyhimys (ääninauhat todistavat hänenkin huudelleen Amberille varsin törkeitä juttuja).

Tuo Heard silti ihmetyttää. Miksi esiintyä uhrina, kun on itse todistetusti toistuvasti pahoinpidellyt toista?

Vierailija
382/528 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo aika rajua, että teraupeutti julkisesti käy läpi amberin mielitenterveyttä. Suomessa nämä on salassapidettäviä asioita niin tuntuu aikamoiselta. Nyt siis menossa, jos jotain kiinnostaa katsoa. 

Eilisissä audioissa selviää kyllä epävakaiden järkyttävä pelko hylkäämisestä. Amber hyvä ettei psykoosissa huutanut, että älä jätä ja kuulosti siltä, että oksentaa siitä pahasta olosta. 

Juu, järkyttävä pelko tosiaan, kun haukkuu miestään vanhaksi, lihavaksi, tylsäksi ja tyylittömäksi ukoksi. Juu, voi ehkä pelätä menettävänsä, mutta olisi sitten arvostanut miestään avioliiton aikana. 

Tämäkin on epävakaata. Ensin ihannoidaan ja sitten haukutaan alimpaan rakoon. Fakta on, että jos epävakaan on jättämässä alkaa semmonen show joka ei jää huomaamatta!

No ei se nyt mikään fakta ole. Toki ikävä, jos olet sellaista kokenut ja uskon, että monissa tapauksissa näin onkin. Itse olen epävakaa (en enää tosin täytä kriteerejä), enkä ole järjestänyt mitään showta, jos mut on jätetty. Ahdistunut vaan valtavasti, mennyt pois tolaltani (tietysti jos se showksi lasketaan, niin ehkä sitten) ja lähinnä kärsinyt itsekseni.

Ja ei, en minäkään epävakaana mikään pyhimys ole ollut. Ylilyöntejä on tullut kyllä. Niiden kaikista lähimpien nähden on lentänyt joskus tavaroita kädestä ja olen ollut itsetuhoinen. Hylkäämisen pelko on vaan ollut jotain niin massiivista, että vaikka on ollut kuinka kamala olo, useimmiten olen niellyt pahan oloni, koska tiedän, että kohdistamalla sen epäreilusti toiseen ihmiseen saan hänet ainakin lähtemään.

Itseäni ei yllätä Heardin epävakaadiagnoosi. Kuunneltuani ääninauhoja olin varma, että hän kärsii kyseisestä häiriöstä. Olin myös varma, että lisäksi vaikuttamassa on jokin muu häiriö, koska epävakaus ei selitä tuota kaikkea. Olisin veikannut narsismia, mutta huomionhakuisessa on myös järkeä. Ne ovat lähellä toisiaan.

Sääliksi käy Johnny. Amber vaikuttaa vaikeasti epävakaalta, eikä kykene tasapainoiseen suhteeseen, ennen kuin saa paaaaljon terapiaa ja kohtaa omat heikkoutensa. En sano, että Johnnykaan on minän pyhimys (ääninauhat todistavat hänenkin huudelleen Amberille varsin törkeitä juttuja).

Tuo Heard silti ihmetyttää. Miksi esiintyä uhrina, kun on itse todistetusti toistuvasti pahoinpidellyt toista?

Ja lisään: vanhemmiten olen myös ymmärtänyt, etteivät toiset ansaitse vihanpurkauksiani, eivätkä itsetuhoisen käyttäytymiseni seuraamista vierestä. Kaikkien Heardin tulevien kumppanien vuoksi toivon, että hän jossain vaiheessa kykenee itsereflektioon ja kykenee muuttamaan käytöstään. Tuo on yksinkertaisesti väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/528 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi todisti tänään että Amberilla on hänen diagnoosinsa mukaan rajatilapersoonallisuushäiriö.

https://www.thewrap.com/amber-heard-borderline-personality-disorder-for…

Vierailija
384/528 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voitte katsoa talk show esiintymisen jota edeltävänä päivänä Depp oli Amberin väitteen mukaan hakannut häntä ja mm. murtanut tältä nenän. Aika taitavasti on meikannut pahoinpitelyn jäljet ja murtuneen nenän piiloon.

Vierailija
385/528 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että olet päässyt oireista eroon! 

Tarkotin tuolla showlla sitä, että hylkääminen laukasee epävakailla voimakkaan reaktion ja yleensä se purkautuu ulos just niinku Amberilla niissä videoissa. Sehän fyysisesti yökkäili ja melkee oksensi kun huusi, että älä jätä. Toisaalta jos ei pysty keskustelemaan kumppanin kanssa asiallisesti erosta vaan kuten sanoit menee ihan poissatolaltaan on sekin mielestäni laskettavaksi omanlaiseksi  epävakaan showksi. 

Vierailija
386/528 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi sanoi oikeudessa että rajatilapersoonat usein jäljittelee ihmistä jonka huomiota yrittävät hakea.

Tämä selittää miksi Amber matkii Deppin pukeutumista. Ei hyvin mene Amberilla. Hänen maineensa on tämän oikeudenkäynnin jälkeen täysin tuhottu. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000008775001.html

387/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää eilen kuultua juttua tuolta oikeudesta. Jossain illallisilla jossa paljon ihmisiä mukana Paul Bettany jonka kanssa Depp ystävystyi Tourist elokuvan kuvauksissa. Amber ei voi sietää Bettanya ja aina kun tämä alkaa puhua niin Amber alkaa isoon ääneen puhua Bettanyn päälle. Samassa tilaisuudessa joku nuori mies kommentoi jotain keskustelun aihetta koska opiskeli sitä. Jäi vähän epäselväksi että oliko joku tarjoilija vai kuuluiko seurueeseen. Joka tapauksessa Amber jotenkin alkaa solvaamaan tätä nuorta tyyppiä joka uskalsi avata suunsa ja saa tämän tyypin itkien poistumaan. Depp saa siitä tarpeekseen ja ajaa Amberin pois.

Oli ilmeisesti Bettanyn 18 vuotias poika, jota tämä Amber sätti. Aamulla katselin videon, jossa psykologi kertoi, ettei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa tällä Amberilla, on enempi vähempi oireyhtymälle tyypillistä käytöstä noin kaikki mitä on oikeudessa tuotu esiin. Ei siis mikään keittiöpsykologi, vaan ammattilainen 15 vuotta psykologin toimessa. Amberista löytyy yllättäen lääkärilausunto jos toinenkin, ei vähiten entisten kommellusten  vuoksi, ja tämäkin oli henk.koht. evaluoinut häntä. Amberin puolustus etsii oljenkorsia tarjoamana keltaisen lehdistön otsikoita todisteina...kukaan ei oikein tiedä mistä, mutta kun puolustus yrittää kysyä niistä Deppiltä, niin se on heti toisen käden tietoa..Amberin puolustus teki myös vastalauseen omasta kysymyksestään, mikä sai silloin lepovuorossa olleen Deppin vetämään purkan väärään kurkkuun..Ihan vaan hieman vaikuttaa siltä, että Amberilla ei mene ihan niin hyvin kuin hän oletti pärjäävänsä..

388/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologi sanoi oikeudessa että rajatilapersoonat usein jäljittelee ihmistä jonka huomiota yrittävät hakea.

Tämä selittää miksi Amber matkii Deppin pukeutumista. Ei hyvin mene Amberilla. Hänen maineensa on tämän oikeudenkäynnin jälkeen täysin tuhottu. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000008775001.html

Ilmiön nimi on se vanha tuttu: Sitä saa, mitä tilaa. Ts. jos ajaa toisen nurkkaan ihan vaan valhetelemalla ja #meetoo- hysteerikkojen tuella, niin vaiheessa 2 voipi tulla lunta tupaan, kun hype ei enää kanna, ja jää valheistaan kiinni. Miten maineelle käy, miten kurjaa on, on täysin omista valinnoista kiinni. Jos elämä vanhenevan Deppin kanssa alkoi ottaa päähän, niin pakaten laukkunsa ja poistuen paikalta olisi jäänyt muutakin, kuin menetetyn maineen savuavat rauniot. Yritäppä esim. hakea johonkin rooliin, kun sinut on paljastettu mielenterveysongemaiseksi riidankylväksi, joka on paitsi patologinen valehtelija, myös äkkipikainen, agressiivinen ja manipuloiva. Hei, oikeesti, kuka EI haluaisi tuollaista työntekijää riesakseen?  "Etkös sinä ole se, joka yritti tappaa Deppin uran valehtelemalla? Joo, tuu meille töihin, maksamme miljoonia roolista.."..

Vierailija
389/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt haluaisi kuulostaa pinnalliselta, mutta kyllä minusta paljon kertoo jo tuon naisen elehdintä tuolla oikeussalissa. Naamasta näkee kauas, että hänen on käsketty näyttää surulliselta. Aina kun meinaa keskittyminen herpaantua, korjaa mutrunsa mutrummaksi. ei tuo ainakaan ole tervettä. 

Sen ilmeet on niin teennäisiä. Silmistä näkee että esittää.

Miten noin huono näyttelijä saa niinkin rahakkaita töitä on tässä se suurin kysymys

Jonkun jason momoan (aquaman) rinnalla tuokin näyttää ihan ammattilaiselta. 

Vierailija
390/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Deppin kertomusta, että ei ole ollut väkivaltainen. Sen sijaan en usko, ettähän  voittaa tämän oikeudenkäynnin, ne 50 miljoonaa. Sanavapaus kun on laaja ja vaikeastimääriteltävä asia.

Deppin maine meni silloin pari vuotta sitten täysin. Ehkä hän saa tällä oikeudenkäynnillä osan palautettua, koska pääsee kertomaan oman tarinansa. Amberin maine menee oikeudenkäynnin myötä, ovat sitten ikäänkuin tasoisssa.

Vierailija
391/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olivat molemmat pahaksi toisilleen, eikä alkoholi ainakaan parantanut meininkiä.

Vierailija
392/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt haluaisi kuulostaa pinnalliselta, mutta kyllä minusta paljon kertoo jo tuon naisen elehdintä tuolla oikeussalissa. Naamasta näkee kauas, että hänen on käsketty näyttää surulliselta. Aina kun meinaa keskittyminen herpaantua, korjaa mutrunsa mutrummaksi. ei tuo ainakaan ole tervettä. 

Sen ilmeet on niin teennäisiä. Silmistä näkee että esittää.

Miten noin huono näyttelijä saa niinkin rahakkaita töitä on tässä se suurin kysymys

Jonkun jason momoan (aquaman) rinnalla tuokin näyttää ihan ammattilaiselta. 

No Momoan salaisuus on siinä että kaikki maailman naiset haluais Jasonin sisäänsä.

Vierailija
393/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Depp ei lyönyt Vanessa Paradista, koska heillä on yhteiset lapset ja Depp halusi säilyttää hyvät välit lapsiinsa. Lisäksi Depp hyötyi siitä, että Paradis säilyi koskemattomana, koska kuka muuten olisi hoitanut heidät yhteiset lapset. Jos hän olisi koskenut väkivaltaisesti Paradikseen, sillä olisi ollut seurauksia myös heidän lapsille. Jos taas heillä ei olisi ollut yhteisiä lapsia, eikä Deppilla olisi ollut "oma lehmä ojassa", ehkä Depp olisi nähnyt silloin Paradiksenkin "huonona naisena" ja käyttäytynyt häntäkin kohtaan yhtä väkivaltaisesti kuin käyttäytyi Amber Heardia kohtaan.

Tämä ei nyt kuulosta kovin uskottavalta. Tuskin kukaan aktiivisesti valitsee olla väkivaltainen parisuhteessa, jos toisessa tilanteessa pystyy vuosikausia pidättäytymään väkivallasta. Väkivalta on tietysti aina valinta, voi olla lyömättä. En silti usko, että ihminen pystyy läheisessä ihmissuhteessa täysin peittämään aggressiivisuuden ja lyhytpinnaisuuden, jos sellainen on perusluonteessa. 

Päihteet toki voivat tuoda pahimmat piirteet esiin, mutta toisaalta moni rauhoittuu iän myötä. Alkaisiko viisikymppinen väkivaltaiseksi?

Kun mielenterveys järkkyy, kuten JD:llä, voi ihminen silloin tulla väkivaltaiseksi minkä tahansa ikäisenä.

Tämä on ihan typerä myytti. Mielenterveysongelmia on erilaisia joka lähtöön eikä niiden puhkeaminen vaikuta ihmisen temperamenttiin noin oleellisesti. Muistisairaudet ovat asia erikseen, ne saattavat lisätä aggressiivisuutta.

Tutustu termiin reactibe abuse. Kun ihmistä rääkätään riittävästi, hän räjähtää puolustaessaan itseään. Pitäisikö pahoinpideltävän vaan istua kädet ristissä pahoinpideltävänä? Olen itsekin ollut väkivaltainen takaisin, mutta en ikinä itse hyökännyt ketään kohtaan. 

Niin olen minäkin, mutta ei se mielenterveysongelman puhkeamisesta kohtunut, vaan, no, siitä väkivallasta. Turhaan leimataan mt-ongelmaisia.

Vierailija
394/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis jännä tietää, mitä suljettujen ovien takana tapahtui kun Amber seurusteli aspergerin (Musk) kanssa. Ihan vaan psykologiasta ja psykiatriasta kiinnostuneena.

En usko Heardia, mutta pelkään että tästä tulee seurauksia Deppille kun Amberin diagnooseja ja epäilyjä riepotellaan. Vaikka Depp voittaisi, Amber voi vastakanteessa valittaa mainehaitasta ja omalta osaltaan kunnianloukkauksesta.

Lähetyksiä katsoneena huomaan Amberin ilmeilyssä jotain outoa mutta tavallaan olen aina ajatellut että kenenkään ulkonäköä ei saisi ruotia. Deppin käytöksestä olen huomioinut sitä showhenkisyyttä ja ettei oikein ymmärrä milloin pitäisi vastata kyllä/ei. Toivon ettei käänny Deppia vastaan. Välillä tuntuu että kyse on näyttelijäuran joutsenlaulusta jossa haluaa sanoa viimeistä kertaa asiat yleisölle.

Ymmärrän nyt muuten Bettanya paljon paremmin kun tiedän että kyse oli hänen pojastaan. Olin joskus ihan kauhuissani kun luin noita viestejä mutta sekin että molemmat tykkäävät Monty Pythonista selittää paljon.

Vierailija
395/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johnny Deppillä on ikäero puolisoihin kasvanut koko ajan, koska mies itse ei ole osannut aikuistua.

1983-1985: Johnny (~ 20-22 v) + Lori Allison (~ 26-28 v)
1985-1988: Johnny (~ 22-25 v) + Sherilyn Fenn (~ 20-23 v)
1989: Johnny (~ 26 v) + Jennifer Grey (~ 29 v)
1989-1993: Johnny (~ 26-30) + Winona Ryder (~ 18-22 v)
1993: Johnny (~ 30 v) + Juliette Lewis (~ 20 v)
1994: Johnny (~ 31 v) + Ellen Barkin (~ 40 v)
1994-1998: Johnny (~ 31-35 v) + Kate Moss (~ 20-24 v)
1998-2012: Johnny (~ 35-49 v) + Vanessa Paradis (~ 26-40 v)
2012-2016: Johnny (~ 49-53) + Amber Heard (~ 26-30 v)

Hyvää Johnnystä ovat puhuneet ne entiset heilat, joiden kanssa hänellä ei ollut liian suurta ikäeroa. Joskushan liian suuri ikäero voi vaikuttaa suhteeseen erittäin huonolla tavalla, koska pariskunta ei koe tasavertaista kumppanuutta. Täytyy myös muistaa, että Johnny on tavannut kaikki hänestä hyvää puhuvat eksät 22-35-vuotiaana, eli aikana jolloin hän ei vielä ollut tullut isäksi. Ehkä nuoren Johnnyn päihteiden täyttämä bile-elämä oli noina aikoina vielä joidenkin silmissä vain "coolia staran elämää". Johnnystä kuitenkin tuli isä 36-vuotiaana, mutta silti hän ei pystynyt missään vaiheessa lopettamaan juopottelua ja narkkausta, eikä osannut asettua aloilleen ja hoitaa vastuullisesti isän ja puolison roolia. Kenties jotain meni Johnnyssä lopullisesti rikki, kun hän viidenkymmenen vuoden ikää lähestyvänä keski-ikäisenä miehenä joutui eroamaan pitkäaikaisesta liitosta lastensa äidin Vanessa Paradis'n kanssa, ja ehkä kaikkein pahin alamäki alkoi siitä. Harmi, että Johnny ei vielä silloinkaan osannut hakea itselleen apua, vaan sen sijaan pakeni ongelmiaan aloittamalla intohimoisen ja railakkaan suhteen 25-vuotiaaseen Amber Heardiin, joka luonnollisestikin vielä noin nuoressa iässä halusi bailata ja kokea seikkailuja, kuten monet muutkin tuossa iässä, ja joka selkeästikin myös vielä etsi itseään monellakin elämän osa-alueella, muun muassa oman seksuaalisuutensa toteuttamisessa.

25-vuotias on ihan aikuinen ihminen eikä mikään itseään etsivä teini.

Vierailija
396/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että olet päässyt oireista eroon! 
Tarkotin tuolla showlla sitä, että hylkääminen laukasee epävakailla voimakkaan reaktion ja yleensä se purkautuu ulos just niinku Amberilla niissä videoissa. Sehän fyysisesti yökkäili ja melkee oksensi kun huusi, että älä jätä. Toisaalta jos ei pysty keskustelemaan kumppanin kanssa asiallisesti erosta vaan kuten sanoit menee ihan poissatolaltaan on sekin mielestäni laskettavaksi omanlaiseksi  epävakaan showksi. 

Vaikka menee pois tolaltaan, voi myös kyetä keskustelemaan asiallisesti. Ne eivät sulje toisiaan pois. Toki jos menee noin pois tolaltaan kuin Amber, asiallinen keskustelu ei enää onnistu, koska voimakas tunnekuohu estää sen.

Vierailija
397/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan jaksanut seurata juttua. Veikkaan että molemmat ovat olleet väkivaltaisia toisiaan kohtaan. Ovat narkkiksia ja ties mitä siellä on tapahtunut. 

Vierailija
398/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sairasta ihmistä.

Kumpi on sairaampi?

Vierailija
399/528 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon sitä joka imi viimeisen viivan.

Vierailija
400/528 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johnny Deppillä on ikäero puolisoihin kasvanut koko ajan, koska mies itse ei ole osannut aikuistua.
1983-1985: Johnny (~ 20-22 v) + Lori Allison (~ 26-28 v)
1985-1988: Johnny (~ 22-25 v) + Sherilyn Fenn (~ 20-23 v)
1989: Johnny (~ 26 v) + Jennifer Grey (~ 29 v)
1989-1993: Johnny (~ 26-30) + Winona Ryder (~ 18-22 v)
1993: Johnny (~ 30 v) + Juliette Lewis (~ 20 v)
1994: Johnny (~ 31 v) + Ellen Barkin (~ 40 v)
1994-1998: Johnny (~ 31-35 v) + Kate Moss (~ 20-24 v)
1998-2012: Johnny (~ 35-49 v) + Vanessa Paradis (~ 26-40 v)
2012-2016: Johnny (~ 49-53) + Amber Heard (~ 26-30 v)

Hyvää Johnnystä ovat puhuneet ne entiset heilat, joiden kanssa hänellä ei ollut liian suurta ikäeroa. Joskushan liian suuri ikäero voi vaikuttaa suhteeseen erittäin huonolla tavalla, koska pariskunta ei koe tasavertaista kumppanuutta. Täytyy myös muistaa, että Johnny on tavannut kaikki hänestä hyvää puhuvat eksät 22-35-vuotiaana, eli aikana jolloin hän ei vielä ollut tullut isäksi. Ehkä nuoren Johnnyn päihteiden täyttämä bile-elämä oli noina aikoina vielä joidenkin silmissä vain "coolia staran elämää". Johnnystä kuitenkin tuli isä 36-vuotiaana, mutta silti hän ei pystynyt missään vaiheessa lopettamaan juopottelua ja narkkausta, eikä osannut asettua aloilleen ja hoitaa vastuullisesti isän ja puolison roolia. Kenties jotain meni Johnnyssä lopullisesti rikki, kun hän viidenkymmenen vuoden ikää lähestyvänä keski-ikäisenä miehenä joutui eroamaan pitkäaikaisesta liitosta lastensa äidin Vanessa Paradis'n kanssa, ja ehkä kaikkein pahin alamäki alkoi siitä. Harmi, että Johnny ei vielä silloinkaan osannut hakea itselleen apua, vaan sen sijaan pakeni ongelmiaan aloittamalla intohimoisen ja railakkaan suhteen 25-vuotiaaseen Amber Heardiin, joka luonnollisestikin vielä noin nuoressa iässä halusi bailata ja kokea seikkailuja, kuten monet muutkin tuossa iässä, ja joka selkeästikin myös vielä etsi itseään monellakin elämän osa-alueella, muun muassa oman seksuaalisuutensa toteuttamisessa.

25-vuotias on ihan aikuinen ihminen eikä mikään itseään etsivä teini.

Nykyään onneksi kaikki sivistyneet ihmiset tietävät, että seksuaalivähemmistön edustajien kohdalla itsensä etsiminen etenkin oman seksuaalisuuden osalta voi kestää hyvinkin pitkälle aikuisuuteen. Varsinkin silloin mikäli kokee oman seksuaalisen suuntautumisen jatkuvasti muuttuvaksi, kuten tilanne voi olla esimerkiksi bi/pan-kirjoon kuuluvilla, joihin myös Amber Heard kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän