Uskotteko Amber Heardia vai Johnny Deppiä?
Olin ensin sitä mieltä että Depp ei ole ollut väkivaltainen. Mutta nyt kun olen lukenut noita juttuja niin uskon että Heard on oikeassa. Depp on tai oli sekakäyttäjä. Ja se sormi juttu on outo. Miksi hän on ensin sanonut että itse leikkeli sormensa ja vasta myöhemmin syytti siitä Heardia.
Kommentit (528)
Onhan tässä myös se mahdollisuus, että Depp on narsisti ja Amber epävakaa. Se on todella raju yhdistelmä. Kuitenkin Depp olisi siinä tapauksessa onnistunut pitämään maskinsa yllä kaikille eksille, mikä toki piilonarsistilta jonkun aikaa onnistuukin, mutta onnistuisiko näin monelta ja näin pitkään. Lisäksi olisi liuta muita ihmisiä, jotka pitäisivät Deppiä vaikeana ihmisenä, jos hän olisi narsisti.
Heardin asianajajat esittelivät oikeudessa maanantaina uutisartikkeleita, jotka heidän mukaansa osoittavat, että Deppin oma käytös oli aiheuttanut haittaa hänen uralleen jo kauan ennen Heardin kirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä myös se mahdollisuus, että Depp on narsisti ja Amber epävakaa. Se on todella raju yhdistelmä. Kuitenkin Depp olisi siinä tapauksessa onnistunut pitämään maskinsa yllä kaikille eksille, mikä toki piilonarsistilta jonkun aikaa onnistuukin, mutta onnistuisiko näin monelta ja näin pitkään. Lisäksi olisi liuta muita ihmisiä, jotka pitäisivät Deppiä vaikeana ihmisenä, jos hän olisi narsisti.
Aina on mahdollisuus että on narsisti. Yleensä se on jopa päivänselvää, että kaikki miehet ovat. Ainakin tätä palstaa jos on uskominen.
Osoittaa todella huonoa arvostelukykyä tehdä mielenterveysdiagnooseja ihmisistä, joita ei ole koskaan päässyt tarkkailemaan mielenterveysammattilaisen näkökulmasta vastaanottotilanteessa. Kannattaa jättää suosiolla kaikki diagnoosien tekemiset ammattilaisille.
Amber paskansi sänkyyn kostoksi.
Kertoo hänen mielentilastaan...
Vuonna 2012 tuolloin lähes 50-vuotias, vakavista päihdeongelmista pitkään kärsinyt, pitkästä liitosta juuri eronnut kahden lapsen isä aloitti seurustelun 25-vuotiaan juhlimista rakastavan itseään vielä etsivän nuoren villikon kanssa. Ketään ei yllätä, että suhde ei toiminut. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin vuonna 2022 koko maailma saa kuulla pienintä yksityiskohtaa myöten, kuinka persiilleen kaikki heidän välillään meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noi Deppin tekstarit vähän epäilyttäviä on. Missä puhuu Amberin tappamisesta ja ruumiin nussimisesta sun muusta. Tuskin on ihan viaton.
Teatraalista kännilätinää. Ei mitään muuta.
Sittenhän on myös Amberin kohdalla kaikki pelkkää teatraalista kännilätinää, ei mitään muuta.
On tuo aika rajua, että teraupeutti julkisesti käy läpi amberin mielitenterveyttä. Suomessa nämä on salassapidettäviä asioita niin tuntuu aikamoiselta. Nyt siis menossa, jos jotain kiinnostaa katsoa.
Eilisissä audioissa selviää kyllä epävakaiden järkyttävä pelko hylkäämisestä. Amber hyvä ettei psykoosissa huutanut, että älä jätä ja kuulosti siltä, että oksentaa siitä pahasta olosta.
Epävakaa plus huomiohakuinen pershäiriö neiti Heardillä. Semmonen täyskäsi nuorten nykynaisten häiriöissä sieltä, näitähän piisaa.
Mistä nuo nauhoitukset on? Siis onko niillä ollut joku nauhuri siellä asunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Amber paskansi sänkyyn kostoksi.
Kertoo hänen mielentilastaan...
Jälkipyykkiä luvassa...
JD on syytön. Amber ajoi miehen hulluksi ja viimeisteli homman lesboilemalla Cara Delevignen kanssa Johnnyn sängyssä tämän selän takana. Taustalla nauroi he/she Woke.
Olen seurannut tuota oikeudenkäyntiä ja voin sanoa, ettei Heardin puoli on aika heikko tällä hetkellä. Johnny on juonut ja käyttänyt aineita, eikä ole sitä kieltänyt, mutta se ei tee ihmisestä vaimon hakkaajaa. Heardin on sitä paitsi juonut ja käyttänyt aineita myös.
Vierailija kirjoitti:
On tuo aika rajua, että teraupeutti julkisesti käy läpi amberin mielitenterveyttä. Suomessa nämä on salassapidettäviä asioita niin tuntuu aikamoiselta. Nyt siis menossa, jos jotain kiinnostaa katsoa.
Eilisissä audioissa selviää kyllä epävakaiden järkyttävä pelko hylkäämisestä. Amber hyvä ettei psykoosissa huutanut, että älä jätä ja kuulosti siltä, että oksentaa siitä pahasta olosta.
Juurikin näin, niin Depp tietää Heardin olevan kiinni itsessään. Mahdollisuus hallita ja tehdä oman mielen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tuota oikeudenkäyntiä ja voin sanoa, ettei Heardin puoli on aika heikko tällä hetkellä. Johnny on juonut ja käyttänyt aineita, eikä ole sitä kieltänyt, mutta se ei tee ihmisestä vaimon hakkaajaa. Heardin on sitä paitsi juonut ja käyttänyt aineita myös.
*että Heardin puoli on aika heikko
Mahtoko olla diarrhea, ku Heard sonti sänkyyn vaiko tiukkoja pökäleitä? Kysyy Willis Bruce.
Mä pidin ensin Deppiä syyllisenä, mut nyt kun oon vähän seurannut, lukenut ja katsonut videoita, niin mielestäni päivänselvää että Heard valehtelee.
Varmaan siellä ollaan joo pillastuttu puolin ja toisin kun ollaan oltu sekaisin, mut mä uskon Deppiä.
Molemmat ovat riehuneet.
Ainoa ero on siinä, että Johnny ei muista tapahtumista mitään, koska on ollut niin sekaisin.
Jos täällä on päihderiippuvaisten puolisoita tai ex-puolisoita, olette varmasti kokeneet itsekin sen, että toinen osapuoli on ollut ikävien tapahtumien aikana niin pahassa humalassa, että ei muista jälkeenpäin mitään, ja siksi ikäviä tapahtumia ei ole hänelle olemassa.