Ajatteleeko irtisanoutumisella uhkailevat hoitajat että Suomessa on yllinkyllin 3000 euron kuukausipalkalla leppoisia toimistoduuneja?
Ja sellaisia vielä, joihin ei vaadita mitään aiempaa kokemusta saati koulutusta.
Kommentit (4871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hoitajat ymmärtäneet, että myös heidän läheisensä ja he itse tarvitsevat hoitoa aina välillä? Ei varmaan. Joukkohurmos sumentaa pään.
Kyllä tämä on itsestään selvyys. Mutta jos päätyisin pää kainalossa päivystykseen, ja siellä ei olisi ketään hoitamassa,syyttäisin yhteiskuntaa terveydenhuollon ryssimisestä - en yksittäisiä työntekijöitä. Kenenkään ei pitäisi työnsä vuoksi joutua luopumaan irtisanomisoikeudestaan tai oikeudestaan keholliseen koskemattomuuteen, saati joutua pakotetuksi töihin.
Kaikki muut tällä hetkellä kyllä syyttävät hoitajia koska he ovat syyllisiä. Juurihan joku hoitsu vinkui Ylelle miten koko yhteiskunta tuntuu olevan nyt hoitajia vastaan. Onko ihme.
Itse olen kyllä lukenut hiukan toisenlaisia kannaottoja.
Tehyn lehdestä, oletan. Kannattaisi varmaan laajentaa niitä informaationlähteitä.
Viimeksi lääkärilehdestä. Tehy lehteä en juurikaan lue, kun ei se ole kovin helposti saatavilla.
Ehkä kannattaisi vähän tsekkailla mitä ne laskun maksajat, eli yhteiskunta, tuumivat teistä.
Meistä? Ihan sen takia olen jo lähtenyt hoitoalalta että se on tullut selväksi mitä erityisesti ne asiakkaat hoitajista ajattelevat ja miten suhtautuvat hoitajan ammattitaitoon. Veronmaksajien suhtautuminen ei paljon kiinnosta.
Tää on just tätä hoitajien täyttä logiikan puutetta. Että niiden ihmisten mielipiteet, jotka kaiken teille maksavat, eivät kiinnosta. Taitaa ruveta kiinnostamaan siinä vaiheessa kun rahantulo loppuu.
Itseään veronmaksajat ampuvat jalkaan, jos päätetään että lopetetaan terveydenhuolto :D . Valtaosalla ei ole varaa maksaa terveyspalveluista Amerikan malliin, jossa ambulanssikyyti on riittävn kallista viemään ihmisen konkurssiin ja insuliinikynän ostamista varten täytyy säästää.
On myös mukava yrittää tehdä uraa ja elää omaa elämää, kun saa itse hoitaa ikivanhoja vanhempiaan tai kehitysvammaista jälkikasvuaan kotonaan.
Menee vähän tasolle: "En tykkää kauppiaista, joten en osata enää ikinä ruokaa. Siitäs saavat!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika pitkälle hoitajien puolella tässä, mutta en ymmärrä, miten vaikeaa on vastata ihan yksinkertaiseen kysymykseen. 9 sivua nyt kierrelty ja kaarreltu eikä taida olla yhtäkään esimerkkiä.
No minäpä vastaan aloituksen kysymykseen: Ei ajattele.
Niin mihin te sitten olette menossa? Mikä on helppo työ josta saa pitkälti yli 3000€/kk palkkaa ja johon pääsee ilman koulutusta, osaamista tai kokemusta? Ja sellainen työ, että niitä on tuhansia ja tuhansia avoimena osaamattomille, kouluttamattomille, kokemattomille iäkkäille henkilöille?
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että hoitajat eivät kouluttautuisi uudelle allalle? Yksikään hoitaja ei kuvittele pääsevänsä ilman koulutusta toiselle alalle.
Ja mikä saa sinut kuvittelemaan, että 50-vuotias vastavalmistunut ex-hoitsu ilman mitään kyseisen alan työkokemusta olisi millään tavalla kelvollinen palkattavaksi? Lähes kaikilla aloilla on enemmän työnhakijoita kuin töitä. Silloin ei todellakaan valita osaamatonta, kokematonta, vanhaa ihmistä huonolla asenteella.
50-v ei ole vanha, ja paljon nuorempiakin on alaa vaihtamassa. Miksi luulet että alaa vaihtavilla hoitsuilla olisi huono asenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hoitajat ymmärtäneet, että myös heidän läheisensä ja he itse tarvitsevat hoitoa aina välillä? Ei varmaan. Joukkohurmos sumentaa pään.
Kyllä tämä on itsestään selvyys. Mutta jos päätyisin pää kainalossa päivystykseen, ja siellä ei olisi ketään hoitamassa,syyttäisin yhteiskuntaa terveydenhuollon ryssimisestä - en yksittäisiä työntekijöitä. Kenenkään ei pitäisi työnsä vuoksi joutua luopumaan irtisanomisoikeudestaan tai oikeudestaan keholliseen koskemattomuuteen, saati joutua pakotetuksi töihin.
Kaikki muut tällä hetkellä kyllä syyttävät hoitajia koska he ovat syyllisiä. Juurihan joku hoitsu vinkui Ylelle miten koko yhteiskunta tuntuu olevan nyt hoitajia vastaan. Onko ihme.
Tehyn lehdestä, oletan. Kannattaisi varmaan laajentaa niitä informaationlähteitä.
Viimeksi lääkärilehdestä. Tehy lehteä en juurikaan lue, kun ei se ole kovin helposti saatavilla.
Ehkä kannattaisi vähän tsekkailla mitä ne laskun maksajat, eli yhteiskunta, tuumivat teistä.
Meistä? Ihan sen takia olen jo lähtenyt hoitoalalta että se on tullut selväksi mitä erityisesti ne asiakkaat hoitajista ajattelevat ja miten suhtautuvat hoitajan ammattitaitoon. Veronmaksajien suhtautuminen ei paljon kiinnosta.
Tää on just tätä hoitajien täyttä logiikan puutetta. Että niiden ihmisten mielipiteet, jotka kaiken teille maksavat, eivät kiinnosta. Taitaa ruveta kiinnostamaan siinä vaiheessa kun rahantulo loppuu.
Rahan tulo mistä? En ole terveydenhuoltoalan palkkalistoilla jos se jäi sulle epäselväksi.
Mitä tämä sitten sinua kiinnostaa? Sinäkin kärsit tästä taloudellisesti ja muuten.
Ihan koko yhteiskunta kärsii siitä että hoitotyötä ei arvosteta. Tulevaisuudessa se on myös entistä enemmän myös turvallisuus kysymys.
Hoitotyötä arvostetaan mutta näitä lakkoilevia ja kuolemalla uhkailevia ja sitä muille toivovia hoitajia ei.
Kenellä sitä sitten on sitä arvostusta? Ei se ainakaan sillin missään näkynyt kun vielä olin hoitoalalla.
Vaka-alan ihmisiäkin varmasti yksilötasolla arvostetaan.
Eivät hekään ole vaatimassa yhteiskunnalta kuuta taivaalta arvostuksen mittaamiseksi näillä hoitajien kiristystoimilla ja uhkailemalla, että jätetään sitten lapset hoitamatta ja omaiset hoitakoon, ei paljoa kiinnosta, kuten hoitajat.
Kummasti on ketjun hoitajilla varaa pitää sapattivuotta ja lähteä opiskelemaan uutta alaa, vaikka reilu 2k e netto ei riitä nytkään elämiseen. Mitäpä luulette, kuinka monella opiskelijalla on kahden tonnin nettotulot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat: "Hyvä vain potilaat kuolevat siksi kun me kiristämme rahaa, hyvä vain että lapset, vanhukset ja sairaat kuolevat meidän toimiemme takia, ei kiinnosta, kuolkoot kaikki."
Ja sitten seuraavassa sekunnissa hoitajat: "Byääh, miksi meitä ei arvosteta?"
Ei vaadi Einsteinia tajuamaan, että toisten ihmisten kuolemalla uhkailu ja kiristäminen ei arvostusta saa aikaan.
Taitaa tulla aika kylmä vastaanotto ex-hoitajille jos yrittävät vaihtaa alaa. Työhaastattelussa kun työnantaja sitten miettii, että tuo ex-hoitaja juuri uhkaili potilaidensa kuolemalla ja iloitsi siitä, niin eiköhän jokainen ota enemmin kenet tahansa muun niistä 200 hakijasta kuin asenneongelmaisen ex-hoitajan.
Aika sairas ja hyvin vääristelty kirjoitus.
Työnantajahan niillä hengillä leikkii. Sairaalan johto ja maan hallitus ovat laillisessa vastuussa järjestää kansalaisilleen hoitoa. Tämä ei ole yhdenkään yksittäisen lääkärin tai hoitajan vastuulla. Tämä on fakta.
Te jotka kritisoitte hoitajien lakkoa, niin kertokaa millä tavoin hoitajat voivat taistella oikeuksistaan? Olen tämän kysynyt n.10 eri keskustelussa, mutta kukaan, ei kukaan ole vastannut.
Miten taistella oikeuksista jos jokainen toimi on väärin?
Hoitamalla ne ongelmat kuntoon siellä sairaanhoitopiireissä. Veronmaksajat eivät ole velvollisia teitä paapomaan tai elättämään. Lopettakaa tuo naisille tyypillinen itkeminen ja hoitakaa ITSE ne asiat kuntoon. Meitä veronmaksajia ei kiinnosta, me emme ole teidän hallinnollisia ongelmia luoneet. Vaan ei, aina pitää sen jonkun muun hoitaa kun ei itsellä ole selkärankaa. Tämän takia teitä ei arvosteta.
Eikä sitä Millariikkaa vai mikä se läskikasa on joka teidän asioita 'hoitaa' 15 000€ kuukausipalkalla itse asiassa kiinnosta paskaakaan niin kauan kun oma palkka juoksee. Siinä on myös yksi teidän ongelmista vaan ei teidän järki siihen riitä. Jatkakaa itkemistä, ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei 3000 riitä. kaikki miehetkin tienaa ainakin 15000e/kk. naisten pitää saada sama
no ehkä joku konepajaduunari voi saada 7000e/kk, mutta insinöörit tienaa ainakin 20000e/kk
Ei kukaan noin pieniä palkkoja saa, insinöörit ansaitsevat kaikki 200 000 euroa/kk, nettona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat tuntuvat ottavan kovasti itseensä jokaisen kriittisen viestin. Onkohan vähän niinkuin vanha sananlasku sanoo: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Hoitajat ovat ammattilaisia, mutta kuitenkin vain yksi ammattiryhmä muiden joukossa.
Uskon, että ihmiset haluavat tehdä ja tekevät yleensäkin työnsä hyvin. Myös hoitajat. Mutta eivät he mitään ihmeidentekijöitä ole.Eivätköhän ne fiksut, osaavat ja vastuulliset hoitajat ole ihan hiljaa ja pysyttele tuosta Tehyn ja Superin mekkaloimisesta sivussa. Se heikoin aines sitten huutaa pää märkänä.
Joo, eli 25% hoitajista, kaikki kriittisten alojenhoitajat, kuten teho ja leikkaussali. Kyllä sinuna miettisin jatkossa, että enpä mene potilaaksi sairaalaan, kun se heikoin aines on siellä töissä. Ei kannata mennä.
Minä en muutenkaan käy julkisella puolella hoidettavana. Eihän siellä edes suostuta hoitamaan minunlaisiani keski-ikäisiä miehiä. Julkinen terveydenhoito on tarkoitettu naisille, lapsille, vanhuksille ja ulkomaalaisille.
Yksityinen ei edelleen auta sinua jos sairastut vakavasti. Esim kaikki akuutti kirurgia, tehohoito ja intensiiviset syöpähoidot ovat julkisella. Siinä vaiheessa kun syöt liikaa lenkkimakkaraa ja rasvaklöntti tukkii aivoverisuonesi, vaihtoehtosi ovat joko a. Päätyä julkiselle b. Kuolla pois.
Siihen nähden, että kritisoit terveydenhuoltoa, olet aivan kujalla sen toiminnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseään veronmaksajat ampuvat jalkaan, jos päätetään että lopetetaan terveydenhuolto :D . Valtaosalla ei ole varaa maksaa terveyspalveluista Amerikan malliin, jossa ambulanssikyyti on riittävn kallista viemään ihmisen konkurssiin ja insuliinikynän ostamista varten täytyy säästää.
On myös mukava yrittää tehdä uraa ja elää omaa elämää, kun saa itse hoitaa ikivanhoja vanhempiaan tai kehitysvammaista jälkikasvuaan kotonaan.Menee vähän tasolle: "En tykkää kauppiaista, joten en osata enää ikinä ruokaa. Siitäs saavat!"
Ihan teihin hoitajiin se iskee ihan samalla tavalla kuin muihinkin. Siinä sitten ihmettelette että mitä saitte aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti on ketjun hoitajilla varaa pitää sapattivuotta ja lähteä opiskelemaan uutta alaa, vaikka reilu 2k e netto ei riitä nytkään elämiseen. Mitäpä luulette, kuinka monella opiskelijalla on kahden tonnin nettotulot?
Tämä :-D
Runo sinulle :3
Oli kerran hoitajahullu
Hän av:lla trollasi
Oli hällä möhömaha
Ja pieni pippeli
Kovin pieni pippeli
Oli hoitajahullulla
Kauna niin kamala
Kun kerran pakit Oli antanut
Eräs kaunis hoitaja
Niin kaunis hoitaja
Siksi illat pitkät netissä
Hoitajahullu öyhösi
Kertoi voimafantasoitaan
Ja itselleen vastaili
Ja viestejään peukutti
Vaan kun yö saapui
Kävi hullumme nukkumaan
Ja yksinäisen kyyneleen
Pyyhkäisi silmäkulmastaan
Ja kirosi eloaan
Yksinäistä kurjuuttaan.
❤ kyllä se siitä ❤
(Käy vaan alapeukuttamassa tätä vpn:n kautta, me molemmat tiedämme että tämä on totuus)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Olen itse sairaanhoitaja, mutta en kuulu Tehyyn, joten en ole aikeissa irtisanoutua. Huvittaa, kun juttelin puhelimessa iäkkään isäni kanssa asiasta yleisellä asialla ja totesin, että jos minä päättäisin irtisanoutua, voisin hakeutua töihin vaikka ruokakauppaan. Tähän isäni totesi, että sekin työ on siinä mielessä ikävää, kun ruokakaupan työntekijät joutuvat kuuntelemaan rasittavien asiakkaiden valitusta. Ikään kuin lähihoitajan tai sairaanhoitajan työssä ei yhtään vähemmän joutuisi kuulemaan asiakkaiden/potilaiden valitusta.
Se pieni ero, että sairaanhoidossa on sairaita ihmisiä. He käyttäytyvät monin eri tavoin, kun sairaus huolettaa, pelottaa, tuo kipua ym.
Tämän pitäisi olla itsestään selvyys hoitoalan ihmiselle, ettei kaikilta asiakkailta ja potilailta voi vaatia terveen ihmisen käytöstä.
Toki kaupassakin käy eri sairauksien kanssa kamppailevia asiakkaita, mutta hieman eri tavalla hoitajana kohtaisin ihmisen, jonka tiedän sairastavan kuin kaupan kassana satunnaisen valittajan, jolla sattuu olemaan ns. huono päivä.
Ammattivalittajat erikseen.
Onko sulla montakin vuota työkokemusta kaupasta? Et muuten pysty vertailemaan kun et tiedä toisesta mitään.
Tämäkin ärsyttää noissa hoitajien tyhmissä ulostuloissa niin paljon, että oikeasti kuvittelevat tietävänsä kaiken kaikista muista ammateista vaikka eivät ole päivääkään niissä olleet eikä ole mitään käsitystä niiden arjesta.
16 vuotta. Vaihdoin alaa, kun se työ alkoi nyppimään. :) Valintoja.
Eli olit kaupassa töissä 16 vuotta ja nyt hoitaja? Mutta juurihan te olette kaikki julistaneet että kukaan ei vaihda hoitoalalle muilta aloilta. Taas tuli own goal.
Ei, nyt ymmärsit jotakin väärin…
Kysyit, onko kokemusta kaupan alalta, siihen vastasin. En ole hoitoalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös mukava yrittää tehdä uraa ja elää omaa elämää, kun saa itse hoitaa ikivanhoja vanhempiaan tai kehitysvammaista jälkikasvuaan kotonaan.Menee vähän tasolle: "En tykkää kauppiaista, joten en osata enää ikinä ruokaa. Siitäs saavat!"
Ihan teihin hoitajiin se iskee ihan samalla tavalla kuin muihinkin. Siinä sitten ihmettelette että mitä saitte aikaan.
Edelleen. Ei ole yksittäisten hoitajien vika van yhteiskunnan. Siinä voidaan sitten miettiä hyvinvointivaltion tilaa :D
Haluaisin nähdä sen hoitajan, joka joutuu tekemään noin 3,5 tonnin palkan eteen joka viikko muutaman tunnin palkatonta työtä, sekä useita, jopa 10 tuntia treenaamaan osaamistaan omalla ajalla. Joka viikko.
terveisin, tekninen asiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa pitää vääntää rautalankaa... Ensinnäkin jokaisella hoitajalla on eri tilanne, jollekin yksinhuoltajalle palkka ei riitä, mut vaikkapa perinnön saaneella ja parempituloisen miehen vaimona riittää. Toisekseen, kyse on fiiliksestä, että koetko palkan olevan oikeudenmukainen. Voi saada pienempää palkkaa, JOS ei tarvitse olla vastuussa ihmishengistä.
Tunnen useamman hoitajan, jotka ovat aivan puhki, ja kokevat törkeänä kettuiluna sen, että kun tulee lupausten lunastuksen aika, niin niihin vastataan pakkolailla. Se osuu niin kipeästi että mieluummin on valmis leipäjonoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi kysyntää tulkeille! Otetaan hoitajia ulkomailta, varmasti ainakin Ukrainasta olisi paljon tulijoita. Tulkkeja vain paljon ja näitä suomea puhumattomia hoitajia voitaisiin käyttää asioissa, joihin ei kielitaitoa tarvita. Ottaa esim. näytteitä tai hoivaa paikoissa, joissa ihmiset eivät kommunikoi. Silloin on ihan sama jos vaikka hyräilee toisella kielellä.
Eikun vaan. Lähdeppä hakemaan. Tervetuloa tänne leikkaussaliin töihin. Varmasti riittää osaaminen. Not. Kokemusta on meillä.
Suomi on ainut maa tällä planeetalla jossa on leikkaussaleja käytössä? Te hoitsut olette yksinkertaisia, ei voi mitään. Miten tuolla älyllä luulee pääsevänsä muualle töihin, tai edes opiskelemaan.
Juurikin näin. Leikkaussaleja on ulkomaillakin ja moni suomalainen hoitsu lähtenyt paremman palkan ja työolojen perässä. Ei Suomi ole ainoa vaihtoehto.
Totta. Joten miksi te julkisuudessa ja näillä palstoilla itkette? Lähtekää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat tuntuvat ottavan kovasti itseensä jokaisen kriittisen viestin. Onkohan vähän niinkuin vanha sananlasku sanoo: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Hoitajat ovat ammattilaisia, mutta kuitenkin vain yksi ammattiryhmä muiden joukossa.
Uskon, että ihmiset haluavat tehdä ja tekevät yleensäkin työnsä hyvin. Myös hoitajat. Mutta eivät he mitään ihmeidentekijöitä ole.Eivätköhän ne fiksut, osaavat ja vastuulliset hoitajat ole ihan hiljaa ja pysyttele tuosta Tehyn ja Superin mekkaloimisesta sivussa. Se heikoin aines sitten huutaa pää märkänä.
Joo, eli 25% hoitajista, kaikki kriittisten alojenhoitajat, kuten teho ja leikkaussali. Kyllä sinuna miettisin jatkossa, että enpä mene potilaaksi sairaalaan, kun se heikoin aines on siellä töissä. Ei kannata mennä.
Suomessa on yli 110 000 hoitajaa. Jos 10 000 irtisanoutuu, se on sinun laskuopin mukaan 25%. Pysy vaan siellä sairaalassa, ei sinusta ole yksityiselle töihin noin pienillä aivoilla.
Kukaan ei tässä vaiheessa tiedä onko irtisanoutuvien määrä 10.000, 20.000 vai vielä enemmän. Vuonna 2007 se oli muistaakseni 13.000. Veikkaan että nyt huomattavasti enemmän. Omalta työpaikalta on kaikki 22 hoitajaa irtisanoutumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei 3000 riitä. kaikki miehetkin tienaa ainakin 15000e/kk. naisten pitää saada sama
no ehkä joku konepajaduunari voi saada 7000e/kk, mutta insinöörit tienaa ainakin 20000e/kk
Ei kukaan noin pieniä palkkoja saa, insinöörit ansaitsevat kaikki 200 000 euroa/kk, nettona.
Mitä? Ja minulla on sairaanhoitajana lähes yhtä pitkä koulutus?! Yhtä paljon täytyy saada. Olen korvaamaton. Ja mainitsinko jo tosi pitkän koulutuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa pitää vääntää rautalankaa... Ensinnäkin jokaisella hoitajalla on eri tilanne, jollekin yksinhuoltajalle palkka ei riitä, mut vaikkapa perinnön saaneella ja parempituloisen miehen vaimona riittää. Toisekseen, kyse on fiiliksestä, että koetko palkan olevan oikeudenmukainen. Voi saada pienempää palkkaa, JOS ei tarvitse olla vastuussa ihmishengistä.
Tunnen useamman hoitajan, jotka ovat aivan puhki, ja kokevat törkeänä kettuiluna sen, että kun tulee lupausten lunastuksen aika, niin niihin vastataan pakkolailla. Se osuu niin kipeästi että mieluummin on valmis leipäjonoon.
Eihän teille ole kukaan koskaan mitään luvannut. Siitäpä menette sitten leipäjonoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en muutenkaan käy julkisella puolella hoidettavana. Eihän siellä edes suostuta hoitamaan minunlaisiani keski-ikäisiä miehiä. Julkinen terveydenhoito on tarkoitettu naisille, lapsille, vanhuksille ja ulkomaalaisille.
Tässä tiivistyykin hoitajahullun syvin ongelma: hän on VALKOINEN LIHAASYÄVÄ KESKI-IKÄINEN HETEROMIÄS.
Maailma on jo ajanut ohitse, mutta MIÄS uhmakkaasti taistelee sitä vastaan.
Kaikki on huonosti ja syyllisiä ovat:
- su vakit
- fe makot
- hoitajaämmät
Ymmärrän, että sinulla on kurjaa, kun nykymaailmassa ei pärjää vain sillä, että on MIÄS. Ettäs kehtaavat naisvaltaisella alalla vaatia oikeuksia. Olisivat turvat kiinni ja painuisivat synnyttämään 🤭