Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka tykkää pillun nuolemisesta?

Vierailija
20.04.2022 |

Täytyy sanoa, että parasta puuhaa. Kunhan on ajeltu posliiniksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan klittan nuolemista ja katsoa vaimon kaunista orgasmia. Jos olisi vaihtoehdot antaa vaimolle orgasmi panemalla tai nuolemalla, valitsisin nuolemisen, se kiihottaa minua paljon, mutta vaimo vaatii panemista aina suuhoidon jälkeen.

M58

Vierailija
22/25 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin rakastan klittan nuolemista ja katsoa vaimon kaunista orgasmia. Jos olisi vaihtoehdot antaa vaimolle orgasmi panemalla tai nuolemalla, valitsisin nuolemisen, se kiihottaa minua paljon, mutta vaimo vaatii panemista aina suuhoidon jälkeen.

M58

Meillä hyvin samanlainen kuvio. Itse orgasmin suuseksissä saatuani en ole tietenkään enää yhtä kiihottunut, ja rakastan naiduksi tulemista, joten jos pitäisi valita, ottaisin ekan orkun ehdottomasti ratsastaen. Sen jälkeen mies saisi naida minua mahdollisimman rankasti eri asennoissa. N53, M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Haju ja maku ovat ehdoton turn off. Naisen värkki haisee aina pahalle. Hississäkin tunnen sen hajun, kun on vaikka nuoria ja siistin näköisiä naisia ympärillä. En ymmärrä, miten joku voi pitää sellaisesta. Olen tosin homo, joten ehkä silläkin on jotain merkitystä? Mihen kalu maistuu paljon paremmalta, eli ei oikeastaan miltään, ja hyvä niin.

Vierailija
24/25 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa rakastavani. Siitä kun 70-luvun loppussa pääsin makuun, ei ole pillun nuolemiesta luopunut. Enemmän tullut eläissäni nuoltua pillua  kuin saunassa käytyä, vaikka sauna ollutkin kerta viikossa. Vaimo  ollut saamapuolena, joten on saanut hänkin tarpeeksi pillunnuolentaa.  Viimeistellyt sitten isolla paksulla kalullani, joten eipä ole vaimolla ollut puutetta siitäkään, eikä minulla pillunsaannissa. 

Vierailija
25/25 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuh vuh uuuoooouuh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme