Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku keksinyt, miten saisi kauppojen lapsiperheparkit

Vierailija
06.10.2006 |

pidettyä lapsiperheiden käytössä? Ärsyttää suunnattomasti kolmen alle 4-vuotiaan kanssa kaupassa käydessä, kun lapsiperheparkeista puolet on niiden käytössä, joilla ei ole lapsia (mukana)!

Kauppa ja pysäköinninvalvonta ei asiaan ymmärrettävästi puutu, mutta mitä voisin tehdä. Opastanko lapseni sotkemaan nämä autot " vahingossa" jäätelöllä, laitanko ystävällisen lapun auton tuulilasiin...?

Auttakaa pliis! Hermot menee!!!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kannan myös usein isoja määriä tavaraa, koska asumme kaukana ja käymme harvemmin kaupassa, mutta ikinä en ole vielä kehdannut käyttää lapsiperheparkkia, kun ihan varmasti löytyy joku, joka tarvitsisi sitä minua kipeämmin

Vierailija
22/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole millään lailla rekisteröinyt noiden paikkojen jujua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jostain netistä tulostettuja, kaverilta sain :)

niissä lukee että " terveisiä perseestä, loistopysäköinti, sinunlaisesi mulkkujen pitäisi tyytyä bussikyyttiin"

aika ilkeitä, mutta joskus ihan kohdallaan. Mies kerran laittoi sellainen erään auton tuulilasiin joka pysäköi perhepaikalla. Nähtiin että autosta nousi n. 50 pariskunta ja lapsia ei kyllä näkynyt missään.

Vierailija
24/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon samaa kuin joku muukin, mulla on lapsia mutten ole nähnyt ko parkkipaikkoja.

Vierailija:

niissä lukee että " terveisiä perseestä, loistopysäköinti, sinunlaisesi mulkkujen pitäisi tyytyä bussikyyttiin"

aika ilkeitä, mutta joskus ihan kohdallaan. Mies kerran laittoi sellainen erään auton tuulilasiin joka pysäköi perhepaikalla. Nähtiin että autosta nousi n. 50 pariskunta ja lapsia ei kyllä näkynyt missään.

Vierailija
25/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ÄRSYTTÄVÄ juttu on kun kärryparkkeihin on laitettu siihen missä on ostoskärryt vauvaistuimella, tavallisia ostoskärryjä. Olen monet kerrat vauva käsivarrella vienyt näitä kärryjä oikeisiin parkkeihin että olen saanut itselleni ostoskärryt istuimella. Parhaimmillaan on ollut kolmet ennen kuin sai oikeanlaisen. Kolikolla kun ovat niin sieltä välistä ei saa. Murrr...

Vierailija
26/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
27/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan kauppakeskuksissa nähnyt...

Vierailija
28/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa ainakin on Cittarin ja Prisman parkkipaikoilla.

Vierailija
29/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miten merkitty?

Mitenkähän minä olen selvinnyt kahden alle 2v kanssa turvallisesti kauppaan ihan tavallisesta parkkiruudusta.

Vierailija
30/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta jos kerta ihmiset haluaa pysäköidä leveisiin lapsiperheparkkeihin, niin mä menen ihan kiltisti kapeisiin paikkoihin, ENKÄ todellakaan jätä yhteystietojani, jos ovi naarmuttaa naapurin ovea, kun on tunkenut 10 sentin päähän sen kaaransa. Että sitä rataa, kannattaisi miettiä, ei noita parkkeja ihan huvin vuoksi olla tehty

Vierailija
31/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, mutta jos kerta ihmiset haluaa pysäköidä leveisiin lapsiperheparkkeihin, niin mä menen ihan kiltisti kapeisiin paikkoihin, ENKÄ todellakaan jätä yhteystietojani, jos ovi naarmuttaa naapurin ovea, kun on tunkenut 10 sentin päähän sen kaaransa. Että sitä rataa, kannattaisi miettiä, ei noita parkkeja ihan huvin vuoksi olla tehty

Vierailija
32/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nyt raskauden loppuvaiheilla on ollut ihan se ja sama kunhan paikka on ollut lähellä ovea.

Vierailija
33/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
34/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran kaikki vanhat pierut pysäköi ilman lapsia

Vierailija
35/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan on lähellä ovea.

SItten jos joku pysäköi invapaikalle ilman lupaa niin jo ne on valittamassa.

Vierailija
36/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä oikein pitää ihmetellä miten se kuski itse on päässyt ovestä ulos ja tarkistaa onko naarmuja.

Vierailija
37/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
38/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne paikat ovat senkin takia hyviä, kun ne ovat leveämmät niin lapset eivät kolhi ovilla teidän hienoja pikku mersujanne.

Mutta voidaanhan tehdä sitten niinkin että minäpä seuraavalla kerralla päräytän sinne ahtaille paikoille ja hups kun vahingossa ovi lennähtikin vähän kovaa auki, kun piti kaivaa lapsia takapenkiltä turvaistuimista irti.

Voi vee että mullaKIN menee hermo noihin " minä pysäköin minne haluan" tyyppeihin.

Vierailija
39/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä olikin kärjistettyä. Ja kohdistettu niille, jotka pysäköi muista piittaamatta idioottimaisesti. Ja enhän minä toki voisi tietää, kenen auto on edes kyseessä..

Mutta olen joutunut tekemään joskus niinkin, että olen lapset joutunut " tunkemaan" pienestä raosta etupenkille (siis kuskin oven kautta, puskenut itsenikin mahaa sisään vetämäällä sinne, peruuttanut auton pois ruudusta, ja sen jälkeen noussut laittamaan lapset kiinni turvaistuimiin). Yksin heitä ei ole voinut jättää seisomaan auton peruutuksen ajaksi.

Olen myös joutunut menemään kerran viimeisilläni raskaana (siis oli 40+2 viikot) pelkääjän paikalta sisään, sitä ennen lapset (2) laittanut sisään pelkääjän puolelta takaovesta, könynnyt itse vaihdekepin ja käsijarrun päältä oikealle paikalle, ja taas auton peruutus ja lapset istuimiin. Ja tämä ei liittynyt perheparkkeihin, vaan siihe, että joku valopää oli parkkeerannut autonsa AIVAN mun auton vasemmalle puolelle, väli muutamia senttejä. Kaikenlisäksi tämä toinen auto ei ollut parkkiruudussa, vaan ylimääräisenä rivin päädyssä (tää oli sellossa parkkihallissa). Kyllä oli työn, tuskan ja itkun takana, että ahtaassa autossa pääsin könyämään, kaksi alle 3 vuotiasta mukana)

Vierailija
40/49 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei kovin kauaa elä nukkumati. Sitä ennen tulet vielä sekopäisemmäksi kuin nyt. JOTE OSTA itse ELÄMÄ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän