Miksi se toisten matkustaminen vaivaa teitä niin kauheasti?
Täälläkin vähän väliä aloituksia, jossa haukutaan matkustelijoita. Ymmärrän kommentit sellaisilta, jotka itse ovat ympäristönsuojeluaktivisteja, mutta kun ne kommentit tulevat sellaisilta, jotka eivät oikeasti välitä ympäristöstä tuon taivaallista.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä aapee tietää välittävätkö ne ihmiset ympäristöstä vai eivät?
Itse välitän, ja kyllä nostaa niskakarvat pystyyn kun ajattelinkin ihmisiä jotka matkustavat lentokoneella kerran vuodessa tai jopa useammin. Vastuutonta ja itsekästä.
No kerran vuodessa matkustelu on kyllä mielestäni jo todella vähän.
Ja tuo kommentti on näemmä saanut paljon tykkäyksiä. Mielestäni yksi reissu vuodessa on normaalia tai jokseenkin paljon. Useimpien mielestä se on vähän eli reissaavat pari kolme kertaa vuodessa? Taidan olla vanhanaikainen..
Mielestäni jos kerran kuussa tai useammin matkustelee niin se on paljon. 3-4 kertaa vuodessakin on vielä suht normaalia (en nyt tarkoita, että kaikki olisi pitkän matkan lentoja toiselle puolelle maailmaan, vaan esim. pitkä viikonloppu jossain Euroopan kaupungissa). Sekin varmaan vaikuttaa miten lähellä asuu lentokenttää.
Mielestäni pari lentomatkaa per vuosi vielä menee, mutta itse kyllä paheksun näitä jotka painaa joka kuukausi jossakin päin maailmaa. Kyllä siitä nykypäivänä tulee vähän sellainen fiilis, että idioottimaista.
Minua haittaa siksi, että jeesustellaan ilmastonmuutoksesta ja sitten samat tyypit matkustelee lentokoneella ympäri maailmaa. Todellista hurskastelua. Ja sitten esim. napistaan kun ei naapuri ole lajitellut jätteitään oikein.
Ja tuo kommentti on näemmä saanut paljon tykkäyksiä. Mielestäni yksi reissu vuodessa on normaalia tai jokseenkin paljon. Useimpien mielestä se on vähän eli reissaavat pari kolme kertaa vuodessa? Taidan olla vanhanaikainen..