Tunnistaako joku tämän joululaulun näin huonoilla tiedoilla?
Mies laulaa suomenkielellä. Biisi on hidas ja rauhallinen, valssi. Biisin sanoista muistan kohdat "ja se laiskanpulskea kissa" sekä "sittenhän meitä on kaks". Tuo kissa taidetaan mainita biisissä useammankin kerran...
Kuulin tuon joskus Jouluradio-kanavaperheen Indie joulusta joka nyt valitettevasti lopettanut :(
Jos joku tunnistaa biisin niin kiitos! :D
Kommentit (19)
En tuota tunnusta, sori. Käytän kanavaasi hyväkseni: mulla on hukassa semmonen uusi/uudehko joululaulu, missä nainen laulaa jotenkin, että milloin irtosi kätesi kädestäni (lapsen kasvaessa?) Oon kuullut nyt kahdesti pätkän...
Kiitos etukäteen, jos joku tietää
Kadonneen levyn metsästäjä
Vierailija kirjoitti:
En tuota tunnusta, sori. Käytän kanavaasi hyväkseni: mulla on hukassa semmonen uusi/uudehko joululaulu, missä nainen laulaa jotenkin, että milloin irtosi kätesi kädestäni (lapsen kasvaessa?) Oon kuullut nyt kahdesti pätkän...
Olisiko Suvi Teräsniskan Taivas sylissäni?
Onko se joku näistä?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Joulu_pulkassa:_20_toisenlaista_joulula…
Jännä. Jospa keksit omasta päästäsi? Oletko nähnyt unta? Onko sinulla harhoja? Google ei tuollaisia tunnista, joten epäilen koko laulun olemassaoloa.
Tässä on pikkukissa eikä laiskanpulskea kissa, joten tuskin on se, mutta kuitenkin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Suvi Teräsniskan Taivas sylissäni?
Ei ole, kaunis tämäkin kyllä
Vierailija kirjoitti:
Hep! Tunnistaa!
Ai molemmat??? Kerro pliis lisää🌲
Heidi Pakarisen Tänä jouluna toivon aikaa
Sain tiedon toisesta ketjusta
Vierailija kirjoitti:
Heidi Pakarisen Tänä jouluna toivon aikaa
Sain tiedon toisesta ketjusta
Oi tää on niin ihana. Tiimalasit ja kaikki. Niin kuuluu tapahtua, uudet syntyy, vanhat kuolee, vuodet vierii niin vinhaan...
joulun lapsi paramparaparam paparam paparam pam paparam pam
nostan