Sini Sabotage - Levikset repee, muita yhden hitin tähdenlentoja?
Kommentit (296)
London Beat - i've been thinking about you
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tääkään ei oo yhden hitin ihme. Että itse tietää vain yhden hittibiisin artistilta ei tarkoita ettei muitakin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Lab - Heaven gets dirty
Mulla alkaa aina panetus, kun kuulen siis näen Sini Sabotagen Kovempaa kyytiä kappaleen.
On Sini Sabotagella muitakin biisejä, mutta eipä kai sitten niistä mitään hittejä syntyneet.
Eric Turner sai näkyvyyttä, kun fiittasi Tinie Tempahin Written in the stars biisissä, mutta eipä häneltä itseltään näyttänyt tulevan hittejä.
Yhden hitin ihmeitä nekin ovat, jotka tekevät melkein samanlaisen biisin kuin se hitti ja se vielä nousee listoille. Esimerkiksi Alexandra Stan: Mr. Saxobeat ja Come back (asap).
Basshunter oli tasan yhden hitin ihme. Ei se, että itse tiedät siltä toisenkin biisin tarkoita sitä, että sillä oli toinenkin hitti.
Vierailija kirjoitti:
Basshunter oli tasan yhden hitin ihme. Ei se, että itse tiedät siltä toisenkin biisin tarkoita sitä, että sillä oli toinenkin hitti.
Ummista vielä silmiäsi. Basshunter ei ole vieläkään maan alla. Toinen mega hitti hänellä on Dota, joten yhden hitin ihme hän ei ole ja vieläkin porskuttelee joten kuten.
No jos Suomidiscon kulttiklassikoista puhutaan, niin yksi on totta kai ylitse muiden, eli tietenkin Alpo Myllerin Enon Disco, joka on silkkaa timanttia:
[/quote]Neroutta!
Vierailija kirjoitti:
Koop Arponen - muistan hämärästi vain tään hepun, yhtä ainotta kipaletta en sitten muistakaan
Enpä ollut muistanutkaan että sinä vuonna kun Koop Arponen voitti Idols-kisan, toiseksi tuli Anna Puustjärvi, ja hänestähän on sitten kuultukin aika paljon sen jälkeen.
Kristian Meurman! Ja kaikkihan muistaa hänen suurimman hittinsä... ööö.....tuota..
Levan polkka taitaa olla ensimmäinen väitetty suomalainen yhden hitin ihme. Väitetty sillä sama laulu on levinnyt myös venäjällä. Ei ole ainut laulu jota luullaan Suomessa yleisesti suomalaiseksi. Nyt olen Putinin kätyri, trolli taivaan paska kun tuon venäjä näkökannan esille.
Vierailija kirjoitti:
Yhden hitin ihmeitä nekin ovat, jotka tekevät melkein samanlaisen biisin kuin se hitti ja se vielä nousee listoille. Esimerkiksi Alexandra Stan: Mr. Saxobeat ja Come back (asap).
Harmi, että Alexandran ura ei ole lähtenyt noiden männävuosien jälkeen suurempaan lentoon. Kunnon romaniapoppia! Viime kesänä popitin tätä biisiä aika paljon https://www.youtube.com/watch?v=Dv15vDhQdFo
Tätä soitettiin irakilaisille vangituille. Ehkä Kuubassa vaikka vuosia putkeen, jotta murtuisivat. Eivät tykkää hevistä nuo lähi-itäläiset