Sini Sabotage - Levikset repee, muita yhden hitin tähdenlentoja?
Kommentit (296)
Siis ne on yhden hitin ihmeitä, joilta ootte kuulleet yhden kappaleen?
Isänikin voisi sanoa Aste -Poikkeus sääntöön, kun ei tykkää kyseisen kaltaisesta musiikista, mutta onhan Asteellakin biisejä mitkä ovat saaneet nuorilta ihmisiltä paljon kuuntelukertoja.
Onhan tämä vaikea ketju, kun niitä ei ole kauhea määrä joilla on vain yksi hitti. Tämä vähän niinku on toisten artistien/yhtyeiden haukkumisketju, kun hepposesti nimitetään toisia yhden biisin ihmeiksi.
Limahl - neverending story
Oli tosi iso hitti 80-luvulla
Koop Arponen - muistan hämärästi vain tään hepun, yhtä ainotta kipaletta en sitten muistakaan
Paradicio, vai paradisio? Bailando
Vierailija kirjoitti:
I'dees - Time
Teleks - Siivet
The Veronicas - Untouched
NG3 - The Anthem
Muut ehkä, mutta Teleksiä en luokittelisi ihan yhden hitin ihmeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis ne on yhden hitin ihmeitä, joilta ootte kuulleet yhden kappaleen?
Isänikin voisi sanoa Aste -Poikkeus sääntöön, kun ei tykkää kyseisen kaltaisesta musiikista, mutta onhan Asteellakin biisejä mitkä ovat saaneet nuorilta ihmisiltä paljon kuuntelukertoja.
Onhan tämä vaikea ketju, kun niitä ei ole kauhea määrä joilla on vain yksi hitti. Tämä vähän niinku on toisten artistien/yhtyeiden haukkumisketju, kun hepposesti nimitetään toisia yhden biisin ihmeiksi.
No jollain Asteella nyt ei ole mitään hittejä. Tässä haettiin siis artisteja, joilla on yksi tosi iso hitti.
Vierailija kirjoitti:
4-vuotias Jordy: Dur Dur D'etre Bebe
Muistan vieläkin sen levymainoksen telkkarista "Uusi, Valloittava....JORDY" (ja hitti lähtee soimaan...)
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms
Olenko mä ainoa, joka on aina luullut tämän olevan Bryan Adamsin biisi?
Tästä en ole niin ajatellut, mutta toinen yhden hitin ihme Blackin Wonderful life. Luulin syystä tai toisesta noin parikymppiseksi tätä Bryan Adamsin kappaleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'dees - Time
Teleks - Siivet
The Veronicas - Untouched
NG3 - The Anthem
Muut ehkä, mutta Teleksiä en luokittelisi ihan yhden hitin ihmeeksi.
Juu, mä en ees tiedä tuota biisiä, muita kylläkin, Teleksiltä siis
Neiti kesäheinä sua kaipaan niin..
Vierailija kirjoitti:
Tästä en ole niin ajatellut, mutta toinen yhden hitin ihme Blackin Wonderful life. Luulin syystä tai toisesta noin parikymppiseksi tätä Bryan Adamsin kappaleeksi.
Muistan tämän biisin hyvin. Tyylikäs video ja upea ääni laulajalla. Tosiaan eipä tälläkään bändillä sitten muita hittejä ollut kuin tämä.
Bryan Adams on enemmän sellainen raspikurkku, jännä että luulit tätä artistia Bryan Adamsiksi.
Muistan kun itse fanitin sillon 8-vuotiaana Gimmeliä ja mun vähän yli 10 kuukautta vanhempi isosisko tätä Indxiä.:-D
T: M28 joka on kirjoitellut ennenkin jo tähän keskusteluun.
James ja Gimmeliä fanitin sillon 8-vuotiaana 20 vuotta sitten.
T: edellisen viestin kirjoittaja
*Janea. Tosin Janen ura lähti nousuun vasta Popstar-laulukilpailusta vuonna 2005 ja Gimmelin vuonna 2002.
T: edellisen viestin kirjoittaja
Olenko mä ainoa, joka on aina luullut tämän olevan Bryan Adamsin biisi?