Sini Sabotage - Levikset repee, muita yhden hitin tähdenlentoja?
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti...Meatloafilla oli hittejä jo 70-luvulla ja 81 Cherin kanssa iso hitti, joka pyörii edelleen vh-1'ssä. Ärsyttää nämä tietämättömät taukit. Nolo!
Eikä edes oma biisi, saavutus sekin.
Tässä toinen yhden hitin ihme jossa kyseessä ei ole oma biisi
Vierailija kirjoitti:
Sinitta - toivo
Sinitan hittejä: So Macho 1986, Cruising 1986, Toyboy 1987, G.T.O. 1987, Right Back Where We started 1989 yms...So Macho soi ahkeraan radiossa eikä voinut välttyä kuulemasta..Right Back Where We Started oli Sinitan viimeisin hitti, mitä jorattiin discoissa hulluna...
Karim Z. Yskowicz - Olen somelainen
Vierailija kirjoitti:
Suurempi saavutus olisi jos tietäisit ettei Sinead O'Connor ole yhden hitin ihme.
Joma - Lähikaupan tyttö
Tuolla biisillä on tullut täyteen miljoona näyttökertaa, kun taas muut kappaleet menestyneet huonommin.
Hanson - Mmmmbob tai joku vastaava. Muistaakseni luin tästä veljeskokoonpanosta Suosikista ja olin ihan varma, että uusi Beatles on syntynyt 🙈
Onko jo mainittu?
Kaksio - Ajattelen sua.
Divine ja kasariklassikko You Think You're a Man
Yhden hitin ihme tämäkin vaikka artisti näkyy edelleen ihan aktiivinen olevan. Jännä juttu vaan, että kovin moni ikäiseni tuttu ei tätä muista vaikka ahkeraan soi tämäkin aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi saavutus olisi jos tietäisit ettei Sinead O'Connor ole yhden hitin ihme.
Olen 40v enkä tiedä Sineadilta mitään muita biisejä kuin tuon mainitun.
Vierailija kirjoitti:
Karim Z. Yskowicz - Olen somelainen
Wali Hashi nokittaa:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä en ole niin ajatellut, mutta toinen yhden hitin ihme Blackin Wonderful life. Luulin syystä tai toisesta noin parikymppiseksi tätä Bryan Adamsin kappaleeksi.
Muistan tämän biisin hyvin. Tyylikäs video ja upea ääni laulajalla. Tosiaan eipä tälläkään bändillä sitten muita hittejä ollut kuin tämä.
Bryan Adams on enemmän sellainen raspikurkku, jännä että luulit tätä artistia Bryan Adamsiksi.
Tuota mietin itsekin, että miksiköhän luulin. Kai vaan kun musiikkityyli jotenkin samanlainen kummallakin.
Mitä muita hittejä Neimerillä, Kernkraft 400:lla ja Clubraidersilla on, kun alanuolitatte?
Two hearts together, Zombie nation ja
Move your hands up ovat heidän hitit, mutta näitä esittäjiä, kun haetaan niin eipä oikein muita kappaleita näiltä ehdoteta.
Ovat nämä hittejä omassa genressään.
Eveliina Kurki - Sä osaat sillälailla peppua vemputtaa
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yhden_hitin_ihme