Sini Sabotage - Levikset repee, muita yhden hitin tähdenlentoja?
Kommentit (296)
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms
Olenko mä ainoa, joka on aina luullut tämän olevan Bryan Adamsin biisi?
Mä luulin et tää olis Europen biisi.
Vierailija kirjoitti:
Kris kross: jump
Muistan ja kliseisesti sanottu tätäkin luukutin teinivuosina. Kymmenisen vuotta sitten taisi toinen pojista kuolla. Huumet taisivat viedä jos en väärin muista.
Toi Kris Kros oli niin naurettava. Olivat tunnettuja vain siitä, että pitivät housuja väärinpäin.
Mietin, onko metallibändeissä ollut yhden hitin ihmeitä. Tuli mieleen killswitch engage ja niiden upea biisi my curse. Oli tosi iso hitti. En muista, että tästä bändistä olisi oikeastaan sen jälkeen kuulunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes oma biisi, saavutus sekin.
Suurempi saavutus olisi jos tietäisit ettei Sinead O'Connor ole yhden hitin ihme.
Olen 40v enkä tiedä Sineadilta mitään muita biisejä kuin tuon mainitun.
Kaikki pitää passata eteen. 😮💨
No oli Sineadilla jotain biisejä varmasti juu, mutta ei mitään hittejä. Itse olin nuori kun nothing compares 2u soi joka paikassa mutta rehellisesti en ole yhtään hänen mitään muuta biisiään kuullut missään.
Tämäkin hitti kohta 30-vuotias.
Silmälasit nykymuodin mukaisia
Jane Wiedlin oli soolourallaan 1. hitin ihme. Bändinsä GoGo's in kanssa oli muitakin.
Anja Niskanen Ollaan hiljaa vain
Kaffebulla kirjoitti:
No oli Sineadilla jotain biisejä varmasti juu, mutta ei mitään hittejä. Itse olin nuori kun nothing compares 2u soi joka paikassa mutta rehellisesti en ole yhtään hänen mitään muuta biisiään kuullut missään.
Tää Sineadin Isän nimeen-biisi oli top10:ssä Irlannissa, Puolassa ja Suomessa. Eikö se silloin ole hitti?
Muistan vieläkin kun tää soi kesällä 1997 joka paikassa. 😖
Tätä tyyppiä joskus muistelen ja mulle se on vain tämän hitin ihme.
Kyllä tätäkin vajaa parikymmentä vuotta sitten Novat ja Suomipopit soitti. Taitaa olla kyllä vielä muusikkona aktiivinen, mutta ei tule muita mieleen häneltä.
Kuulemma kiimainen tämä Sini Sabotage. Varmaan kulli kovilla poikakaverilla, kun joutuu naimaan alituiseen. ,,
T. Matti 56 v eronnut, kolme lasta ja neljä lastenlasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kiimainen tämä Sini Sabotage. Varmaan kulli kovilla poikakaverilla, kun joutuu naimaan alituiseen. ,,
Sille on tehty plasmahoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille on tehty plasmahoito.
Kauneusleikkauksia 12 000 €:n edestä. Mitä muuta on laitettu?
Vierailija kirjoitti:
Paul Oxley's Unit.
tälläki oli ainakin kaksi paremmin menestynyttä biisiiä
Kris kross: jump