Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
17221/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tapahtuisi,jos Johanna olisikin eri mieltä jostain asiasta😱

Vierailija
17222/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi ruusun terälehdet on niin 80-luvun kuvastoa. Niinkuin kaikki muukin ukon mielestä hieno. Seafood on upeinta mahdollista ruokaa jota ei tavan tallaajat ole edes maistaneet! Iho käristetään auringossa punaiseksi. Vaimon hääpuvussa tärkeintä on että se on sekä tiukka että paljastava. Helikopterillakin olen lennellyt! Tulee ihan nostalginen olo :')

Suuri eläinten ystävä Renny tarjoili häissään hanhenmaksaa.  Eikö ukko tiedä, kuinka kyseistä valmistetta tuotetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17223/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin Johannaa, olla raskaana ja hoitaa taaperoa, vaikka olisikin koko ajan nannyt apuna. Mies tekee upeita elokuviaan joita ei edes julkaista kuin joskus ja jouluna kun joku levittäjä suostuu tekeleen ottamaan. Lisäksi on ilmiselvää että Renny on itserakas ja mustasukkainen huomiosta, ja kahden lapsen kanssa se äidin energia menee väkisinkin muksuihin. Yhyy, ei päästä treffeille niin usein kun on vauva, terveisin kohta 65-vuotias mieslapsi. Minä, minä, minä... 

Vierailija
17224/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noi ei viettäny Halloweenia?

Vierailija
17225/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom narskut ei edes tajua valehtelevansa tai puhuvansa ristiin, he muuntelee totuutta ja sepittää tarinoita aina itselleen suotuisassa valossa. Jos kertovat tai "paljastavat" jotain näennäisesti itselleen kielteistä, siinäkin taustalla on oma itsekäs etu ja ihailun saaminen. Narsku on pohjaton kaivo, mutta osaa olla maailman hurmaavin ja rakastavin kun se hänelle sopii. Se on osa manipulointia, että puhutaan vaikka päivänselviä valheita, mutta ollaan niin ihania ja vakuuttavia, että vastapuoli uskoo itse erehtyneensä.

Vierailija
17226/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa on viettänyt aikaa auringon alla, voi pojat tuota naamaa 🥵 

Vierailija
17227/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Rita kirjoita Rennystä? Jossain oli huhu ettei hän pidä Johannasta..

Vierailija
17228/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni jotenkin kammoksuttaa se ohjelmamainos, jossa Renny itkee Johannan edessä ja sen pää vatkaa ylös-alas. Renny näyttää ihan ojasta heränneeltä pulsulta. Siinä sitä näkee ikäeron, voi taivas!

Ymmärtäisin jos Johanna hoivaisi pientä itkevää tyttöään, jolla on pipi. Hoivata nyt vanhaa ukkoa,  joka vollottaa ties minkä vuoksi. Renny haluaa olla pääosassa jota muu perhe palvoo, koirakin.

Vierailija
17229/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennin itku on siitä erikoinen, että 90% parkumisista peittää naaman kädellään ja hekottaa oudosti, ääni menee vapisevaksi, mutta missään ei näy kyyneliä.

Vierailija
17230/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Johanna voi olla kansainvälinen näyttelijätär, kun englanti on ihan solkotusta. Yliääntää jotkin sanat ja toiset on kuin rallienglantia. Mietin vaan :)

Vierailija
17231/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuleva vauva täyttää 5v, on isä 70. Kun hän on 15v teini, Renni on jo ikäloppu vanhus. :<

Vierailija
17232/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks noi ei viettäny Halloweenia? Viettäähän ne 24/7 kurpitsahatut vain puuuttuvat.

Vierailija
17233/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks noi ei viettäny Halloweenia? Viettäähän ne 24/7 kurpitsahatut vain puuuttuvat.

🤣🤣🤣😱

Vierailija
17234/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappa on viettänyt aikaa auringon alla, voi pojat tuota naamaa 🥵 

Ja vettä väkevämpää on juotu muutama tölkki.

Vierailija
17235/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennin itku on siitä erikoinen, että 90% parkumisista peittää naaman kädellään ja hekottaa oudosti, ääni menee vapisevaksi, mutta missään ei näy kyyneliä.

Johanna pyyhkii nopsaan kyyneleet.

Vierailija
17236/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla joku Nanny avustamassa ? Eikö tosiaan pärjää lasten kanssa ilman apua. Kannattaisi harjoitella. 

Vierailija
17237/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla joku Nanny avustamassa ? Eikö tosiaan pärjää lasten kanssa ilman apua. Kannattaisi harjoitella. 

Heillä ei ole ketään sukulaista auttamassa.    Kyllähän jokainen tuore äiti kaipaisi oman äitinsä apua ja neuvoja.

Vierailija
17238/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin Johannaa, olla raskaana ja hoitaa taaperoa, vaikka olisikin koko ajan nannyt apuna. Mies tekee upeita elokuviaan joita ei edes julkaista kuin joskus ja jouluna kun joku levittäjä suostuu tekeleen ottamaan. Lisäksi on ilmiselvää että Renny on itserakas ja mustasukkainen huomiosta, ja kahden lapsen kanssa se äidin energia menee väkisinkin muksuihin. Yhyy, ei päästä treffeille niin usein kun on vauva, terveisin kohta 65-vuotias mieslapsi. Minä, minä, minä... 

Rakastan että täällä on joku muukin, joka näkee Rennyn kuten minä :D Just näin!

Vierailija
17239/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom narskut ei edes tajua valehtelevansa tai puhuvansa ristiin, he muuntelee totuutta ja sepittää tarinoita aina itselleen suotuisassa valossa. Jos kertovat tai "paljastavat" jotain näennäisesti itselleen kielteistä, siinäkin taustalla on oma itsekäs etu ja ihailun saaminen. Narsku on pohjaton kaivo, mutta osaa olla maailman hurmaavin ja rakastavin kun se hänelle sopii. Se on osa manipulointia, että puhutaan vaikka päivänselviä valheita, mutta ollaan niin ihania ja vakuuttavia, että vastapuoli uskoo itse erehtyneensä.

Tämä on totta. Narsistit on super vaikeita ihmisiä, joiden kanssa on miltei mahdoton tulla toimeen. Loputon ihailu ja palvominen/palveleminen on ainoa tie. Kuka sellaista jaksaa? Luulisi ettei mitkään maailman helikopterikyydit ja siniset autot tunnu enää kivalta, kun olet niin tiukassa ikeessä ja koet ne asiat jonkun noin ahdistavan ihmisen kanssa.

Vierailija
17240/26888 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin syvällistä ja pohtivaa keskustelua, huh, huh🤭

Ketju on lukittu.