The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Rankat vuodet Rennyllä edessä. Johanna hoitaa kahta lasta ja huomiota jää Rennylle vähemmän.
Mitäköhän Luukaksen äiti ajattelee Rennyn uusista perhekuvioista? Renny kiusasi pojan äitiä todella paljon silloin kun Lukas oli pieni. Jatkuvaa oikeudenkäyntiä, haukkumista, kiristämistä, ihan loputonta narsistimaista kiusantekoa. Ja kun Lukas 15 vuotiaana valitsi asua edelleen äitinsä kanssa niin narsku-Renny sekosi ja katkaisi välit poikaankin.
"Harlin puhuu tuoreessa elämäkerrassa Renny Harlin Ainutlaatuinen elämäni (Tammi) lapsensa äidistä syyttävään sävyyn. Hän muun muassa väittää, että Tiffany Bowne oli mustasukkainen ja halusi tuhota hänen elämänsä.
Kaikki naiset aina olleet pahoja, yrittäneet vaan hyötyä ja tuhota Renny raukan?
Muistatteko että Johannan tatuointi tehtiin Rennyn käsialalla? Näytettiin ohjelmassa miten Renny kirjoitti sen. Narsistiukko leimaa omaisuuttaan
Vierailija kirjoitti:
Epävarma pikkutyttö löysi bonusiskän.
hihhiiiiihiii
Johannaa kehoittaisin heräämään ja havahtumaan ennen kuin on liian myöhäistä.
Jos joku asia tuntuu olevan kuin satua, se on sitä, satua ja harhaa.
Omien siltojen poltto on yksi esimerkki että sinä olet manipuloinnin uhri ja suomeksi sinua kaasutetaan.
Olen ammatillisesssa mielenkiinnosta seurannut satunnaisesti ko.pariskunnan mediasta heidän esiintymistään.
Kunpa havaintoni olisivat väärässä.
Keskusteluketjussa on muitakin, joiden päättelykyky ja taidot ovat osuneet viiltävän tarkasti oikeaan ja samoilla linjoilla olemme.
Veikkaan että tehdyt ja suunnitellut draaman käänteet muuttuvatkin painajaismaisesti todeksi.
Mihin kaikkeen ihminen suostuikin rahaa ja medianäkyvyyttä himoitessa.
Kun nämä koikkelehtii Cannesissa punaisella matolla😆 ja elokuvayleisö odotti näkevänsä Aki Kaurismäen😆
Ja taas Johannan vanhempia kritisoivat kommentit poistuu heti :D Itse nekin naamaa tyrkyttää julkisuuteen joten miksi ei saisi puhua heistä? Ihan aktiivisesti ovat mukana Harlins ohjelmassa koska haluavat naamaansa esille.
Jos mun oma perheenjäsen alkaisi tekemään tuollaista tyhjänpäiväistä tositv-sarjaa niin en haluaisi itse olla millään tavalla siihen osallinen. En haluaisi millään tavalla naamaani esille tai edes nimeäni mainittavan.
Ei kiinnostaisi yhtään ruopia omaa yksityiselämää julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Johannan vanhempia kritisoivat kommentit poistuu heti :D Itse nekin naamaa tyrkyttää julkisuuteen joten miksi ei saisi puhua heistä? Ihan aktiivisesti ovat mukana Harlins ohjelmassa koska haluavat naamaansa esille.
Se on tämä superfani asialla.
Vierailija kirjoitti:
Johannaa kehoittaisin heräämään ja havahtumaan ennen kuin on liian myöhäistä.
Jos joku asia tuntuu olevan kuin satua, se on sitä, satua ja harhaa.
Omien siltojen poltto on yksi esimerkki että sinä olet manipuloinnin uhri ja suomeksi sinua kaasutetaan.
Olen ammatillisesssa mielenkiinnosta seurannut satunnaisesti ko.pariskunnan mediasta heidän esiintymistään.
Kunpa havaintoni olisivat väärässä.
Keskusteluketjussa on muitakin, joiden päättelykyky ja taidot ovat osuneet viiltävän tarkasti oikeaan ja samoilla linjoilla olemme.
Veikkaan että tehdyt ja suunnitellut draaman käänteet muuttuvatkin painajaismaisesti todeksi.
Mihin kaikkeen ihminen suostuikin rahaa ja medianäkyvyyttä himoitessa.
100% tämä.
Olen ollut suurimman osan elämästäni narsistin vaikutuksen alaisena (ei puoliso) ja voin kokemusasiantuntijana sanoa, että mikään huomio tai maallinen hyödyke ei ole sen arvoista, että asettuu tuohon asemaan. Tässä on vielä siinä mielessä suuret panokset, että iltapäivälehdet seuraavat heidän suhdettaan. Ovat toki itse sen päättäneet medialle avata. Täten Johannalla on vielä normaalia korkeampi kynnys lähteä.
Johannasta on nähnyt ekasta jaksosta asti, että vetää roolia johon Renny hänet tarvitsee. Ei ole hetkeäkään tuntunut luontevalta. Uskon toki, että parin välillä on aitoa välittämistä, mutta molemminpuolinen hyötysuhde on hyvin ilmeinen. Eikä siinä mitään, mutta älkää kaasuttako itseänne ja meitä katsojia siitä, että tässä olisi aito meininki. Pinnallisilla asioilla ei ole merkitystä? Pliis.
Renny antoi Johannalle kauniisti pakatut Guccin aamutossut synnytystä varten. Lisäksi keskeisenä huomiona lapsen syntymän hetkellä kehui kuinka kaunis Johanna oli ollut ponnistaessaan. Ei yhtään punakka kuten muut synnyttäjät. Pinnallisilla asioilla ei ole sijaa tässä suhteessa? Näitä esimerkkejä riittää loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko että Johannan tatuointi tehtiin Rennyn käsialalla? Näytettiin ohjelmassa miten Renny kirjoitti sen. Narsistiukko leimaa omaisuuttaan
Joo, hyi olkoon. Renny saa varmaan ihan tajuttomat kiksit joka kerta, kun näkee kädenjälkensä merkkinä Johannan ihossa. Aivan kuten Geenan mukaan halusi hänetkin omistaa ja sairaalloisella tavalla eristää muista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen Rennyn ja Johannan ahkerimpia kriitikoita, mutta tästä olen eri mieltä. Omat vanhempani saattaisivat käyttäytyä ihan samalla tavalla, vaikka eivät mitään mediahuomiota kaipaakaan. Ovat vaan tosi välittäviä ja haluavat tukea meitä lapsia kaikessa mitä teemme.
Johannan vanhemmat eivät todennäköisesti hahmota Rennyn personallisuuden ongelmia. Mistä he voisivat tietää kuinka vaikesta ihmisestä on kyse? Renny on varmasti heille tosi mielin kielin. Vaatii monta monta vuotta ennen kun kaikki omituiset tilanteet ja Johannan itkuiset puhelut johtaa oivallukseen siitä minkälaisen miehen kanssa ovat tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Johannasta on nähnyt ekasta jaksosta asti, että vetää roolia johon Renny hänet tarvitsee. Ei ole hetkeäkään tuntunut luontevalta. Uskon toki, että parin välillä on aitoa välittämistä, mutta molemminpuolinen hyötysuhde on hyvin ilmeinen. Eikä siinä mitään, mutta älkää kaasuttako itseänne ja meitä katsojia siitä, että tässä olisi aito meininki. Pinnallisilla asioilla ei ole merkitystä? Pliis.
Renny antoi Johannalle kauniisti pakatut Guccin aamutossut synnytystä varten. Lisäksi keskeisenä huomiona lapsen syntymän hetkellä kehui kuinka kaunis Johanna oli ollut ponnistaessaan. Ei yhtään punakka kuten muut synnyttäjät. Pinnallisilla asioilla ei ole sijaa tässä suhteessa? Näitä esimerkkejä riittää loputtomiin.
Rouvahan oli pumpattu täyteen kipulääkkeitä, ei siinä hirveästi kipua tunne ponnistaessa. Naamakaan ei punakoidu, joku voisi katsoa peiliin, sieltä löytyy punakka naama.
Voi luoja tuota Maikkarin haastattelua🤣
Nuo huulitäytteet vähän liian isot, välillä näkyy vain etuhampaat Jossun hymyillessä.
Mitä vikaa skoda-merkkisessä autossa on? Yksi vanhimpia automerkkejä maailmassa. Kyllä on pinnallinen käppyrä, kun haukkuu tsekkiläistä merkkiä.