The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija wrote:
Kuinka hyvin sinä tiedät Rennyn menot, kotona olot jne. Entä Johannan.
Ovat antaneet lukuisia haastatteluja nyt uuden kauden alla. Siellä Renny itse kertoo ettei ole ehtinyt olla perheen kanssa kun työstää useaa leffaa yhtäaikaa. Samaten ovat kertoneet, että Johanna hoitaa pääasiassa vauvan.
Jospa sinäkin perehtyisit tausta-aineistoon ennen kuin tulet tänne pätemään/nolaamaan itsesi.
kirjoitti:
kirjoitti:
Uroskotkalla on 4-5 nahkaista pussia leuan alla, Ryppyjäkin paljon.
Uroskotkalla on 4-5 nahkaista pussia jalkojen välissä.
🤣😭🤪
Olin aikaisemmin kiertävä yhden miehen sirkus.
Anteeksi, että niinku mitä? Eikö ohjaajalla ole aina ollut elämänsä nainen mukana? Kuinka monen kanssa on lasten hankintaakin suunniteltu??
Olen nyt itsevarmempi, kun MINUA RAKASTETAAN NIIN PALJON!!
Ei tsiisus mitä juttua!
Ei saa haukkua Rennyä ja Johannaa. Minulle tulee paha mieli. Koen olevani heidän puolustaja. Toisia kommentoijia haukun kyllä.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
kirjoitti:
Uroskotkalla on 4-5 nahkaista pussia leuan alla, Ryppyjäkin paljon.
Uroskotkalla on 4-5 nahkaista pussia jalkojen välissä.
🤣😭🤪
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että niinku mitä? Eikö ohjaajalla ole aina ollut elämänsä nainen mukana? Kuinka monen kanssa on lasten hankintaakin suunniteltu??
Ei tsiisus mitä juttua!
Mistä tämä on?
Renny on oikeasti tosi yksinäinen epävarma reppana. Ylikompensoi epävarmuuttaan mahtailulla. Sääliksi kävisi, ellei kyseessä olisi toksinen narsisti, joka polkee jalkoihinsa kaikki joilla eriävä mielipide ja jatkuvalla huomion tarpeella imee elämän niistäkin jotka jaksavat olla mieliksi.
Olipa vedenpitävä testi luksusautolla. Kuka nainen olisi osannutkaan vastata ainakaan merkkiä ja jos Johanna olisi sanonut että hieno sininen auto niin Rennyn epäilykset olisi heränneet? Kai nyt aikuinen ihminen heti hoksaa istuvansa hienoon autoon. Lapsellinen juttu.
Kylläpä nämä Harlinit laittaa mielipiteet lentämään. Joku jaksaa pohtia asioita monirivisesti ja kommentoida pienimmänkin sanonnan jne. Upeeta, että joku jaksaa🙈🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tsiisus mitä juttua!
Mistä tämä on?
Renny on oikeasti tosi yksinäinen epävarma reppana. Ylikompensoi epävarmuuttaan mahtailulla. Sääliksi kävisi, ellei kyseessä olisi toksinen narsisti, joka polkee jalkoihinsa kaikki joilla eriävä mielipide ja jatkuvalla huomion tarpeella imee elämän niistäkin jotka jaksavat olla mieliksi.
Selailin Me naiset lehteä kaupassa.
Miksi aina on kyse Rennystä? Minä, minä, minä, minä
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nämä Harlinit laittaa mielipiteet lentämään. Joku jaksaa pohtia asioita monirivisesti ja kommentoida pienimmänkin sanonnan jne. Upeeta, että joku jaksaa🙈🤮
Ihmisillä on erilaisia mielenkiinnon kohteita.
Kylläpä jonkun kummajaisen mielenkiinnon kohde on seurata mitä muut kirjoittaa ja kommentoida näitä väheksyvästi. Ajatella että joku jaksaa olla niin typerä 🤮
Edesmennyt isoisäni puhkesi päivällispöydässä kyyneliin, vaikkapa säästä puhuessaan. Joku kertoi, että liittyy vanhan miehen testosteronitasoon. Onko tällä parilla rahapula, vai miksi sarjaa väsätään. Tosi vaivaannuttavaa katsoa, pakko kääntää heti kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa vedenpitävä testi luksusautolla. Kuka nainen olisi osannutkaan vastata ainakaan merkkiä ja jos Johanna olisi sanonut että hieno sininen auto niin Rennyn epäilykset olisi heränneet? Kai nyt aikuinen ihminen heti hoksaa istuvansa hienoon autoon. Lapsellinen juttu.
Todella lapsellinen. Välillä tuntuu vaikealta uskoa, että 64v ukko päästää tällaisia suustaan ja kaiketi pitää näitä mainiointa juttuina, jotka kannattaa haastattelussa mainita.
Odottiko Johannaa Bulgariassa punaiset ruusukimput hotellihuoneessa? Vai muuttiko Johanna suoraan työnantajansa luo? Samppanja odotti kylmässä, ruusun terälehtiä lattialla....näinhän Renny liehitteli Tarja Smuraakin.😁
Vierailija kirjoitti:
Sinä se vaan jaksat kommentoida vain kommentteja, et otsikon aihetta.😝🤯🤮
Vierailija kirjoitti:
Että pari jaksaa esittää, mitähän Johannan suvusta tuntuu katsella ja kuunnella moista? En koskisi tuohon mieheen pitkällä tikullakaan.
Noi ruusun terälehdet on niin 80-luvun kuvastoa. Niinkuin kaikki muukin ukon mielestä hieno. Seafood on upeinta mahdollista ruokaa jota ei tavan tallaajat ole edes maistaneet! Iho käristetään auringossa punaiseksi. Vaimon hääpuvussa tärkeintä on että se on sekä tiukka että paljastava. Helikopterillakin olen lennellyt! Tulee ihan nostalginen olo :')
Oikeasti nuo ruusunlehdet on vaan pirunmoinen sotku, mutta saahan niistä herkkää somesisältöä 🤣
Epävarma pikkutyttö löysi bonusiskän.
Ei se ikä nyt ihan sivuseikka ole. 15 vuotta eteenpäin, Renny on 80, Johanna 45.