Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisittekö tapailukumppanin jos ei vuorokauteen vastaisi?

Vierailija
11.03.2024 |

Edellisestä ketjusta tuli mieleen jossa ap kertoi jättävänsä miehen koska mies itse ei ollut laittanut 24h sisällä oma-aloitteisesti viestiä. 

Miten te toimisitte? Keskustelun aplla ollut useiden vuosien suhde mieheen ja jätti vuorokauden takia.

Itse en pystyisi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo haiskahtaa aika pahalta läheisriippuvuudelta.

Vierailija
2/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saman katon alla ei asuta, kyllä näkisin tuon jonkinlaisena mielisairautena että vaaditaan toista olemaan tavoitettavissa 24/7, ja jos tämä mies/nainen ei vuorokauden sisällä vastaa niin otetaan ero.

Meitä on toki moneksi. Varmasti löytää jonkun toisen yhtä skitson joka kilahtaa jos ei kolmeen tuntiin vastaa viesteiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se odotti edes vuorokautta, voihan sitä jättää jo jos vaikka ei vastaa 2h sisällä😂

ei helvetti nyt taas

Vierailija
4/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailukumppanin kyseessä ollessa en jättäisi.

Vierailija
5/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa nyt tarkoitat?

Otsikossa sanot tapailukumppani ja viestissä puhut vuosien suhteesta.

Vierailija
6/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sulle yli vuorokauteen vastannut,niin se kundi on jo jättänyt sut.

Vierailija
7/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap haksahtanut provoon.

Jos oltaisiin tapailuvaiheessa, en lopettaisi sillä perusteella. Mutta onhan se toki osoitus kiinnostuksen puutteesta jos vastaus viipyy. Kaikilla kuitenkin on kännykät kädessä koko ajan, viesti on kyllä huomattu.

Vierailija
8/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvaiheessa helpommin jättäisin sen tapailukumppanin (tai ei kai se edes olisi jättäminen, jos suhde vasta tapailua), vuosien suhteessa en missään nimessä.

Vierailija
9/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että ei olla koko ajan toisen tavoitettavissa jos kyseessä on pelkkä tapailusuhde. Jos taas kyseessä olisi jo ihan parisuhde niin sitten alkaisin ihmetellä onko jotain tapahtunut jos en etukäteen tietäisi kumppanin olevan esim. sellaisessa reissussa ettei sieltä voi joka päivä vastailla tai kysellä kuulumisia. En siis oleta, että parisuhteessakaan tarvii välttämättä joka päivä viestitellä jos toinen on vaikka reissussa mutta jos itse laitan viestin ja mitään ei kuulu niin kyllähän siinä ihan luontaisesti huolestuu että jotain sattunut. Yleensä kuitenkin on tapana joku viesti kumppanille laittaa esim. kerran päivässä jos vaan on mahdollista niin toinen tietää että kaikki on reissussa hyvin.

Vierailija
10/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tarkoituksellisesti pitkittää viestiin vastaamista?

Vierailija
11/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, että ei olla koko ajan toisen tavoitettavissa jos kyseessä on pelkkä tapailusuhde. Jos taas kyseessä olisi jo ihan parisuhde niin sitten alkaisin ihmetellä onko jotain tapahtunut jos en etukäteen tietäisi kumppanin olevan esim. sellaisessa reissussa ettei sieltä voi joka päivä vastailla tai kysellä kuulumisia. En siis oleta, että parisuhteessakaan tarvii välttämättä joka päivä viestitellä jos toinen on vaikka reissussa mutta jos itse laitan viestin ja mitään ei kuulu niin kyllähän siinä ihan luontaisesti huolestuu että jotain sattunut. Yleensä kuitenkin on tapana joku viesti kumppanille laittaa esim. kerran päivässä jos vaan on mahdollista niin toinen tietää että kaikki on reissussa hyvin.

Minä olen etäsuhteessa, ollut nyt jonkun 12 vuotta. Ei me päivittäin viestitellä, eikä mitenkään päivystetä puhelinta tai vastailla kiireellisesti toistemme viesteihin. Jos sen viestin sisältö on tyyliin "katsopas kuinka söpö eläinvideo tuli vastaan netissä", niin eihän sellainen edes tarvitse mitään vastausta. Jos on jotain kysyttävää, johon tarvitsee pikaisesti vastauksen, niin sitten voi vaikka soittaa perään, jos toinen ei huomaa viestiä tai unohtaa vastata. Mutta me olemmekin ihan itsenäisiä ihmisiä, joilla on omat elämämme.

Vierailija
12/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen etäsuhteessa mutta me ollaan niin tiiviisti yhteydessä että jos en vuorokauteen kuulisi mitään, olisin jo todella huolissani. Jotain olisi tapahtunut. Varmaan lähtisin oven taakse jos en saisi yhteyttä johonkin perheenjäseneen. 

Mutta vuosien tapailusuhde? En ihan pysy kärryillä. Ellei tää ole se aamuinen ketju jossa ap puhui kyllä 3,5 vuoden suhteesta tapailusuhteena mutta hiljaiseloa oli kestänyt pidempään kuin vuorokausi ja oli muitakin syitä miksi aloittaja aikoi lopettaa suhteen. Kuten yksipuoliseksi kokemansa rakkaus. 

Vierailija
13/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin paha red Flag kuin läheisriippuvainen tyyppi. Sanoisin sille miehelle, että juokse lujaa ja jätä ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme