The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Ei, kuten sanoin niin kukaan meistä ei tiedä. Et sinä, en minä. Ja ei, mun ei tarvitse vastailla itselleni, koska täällä on muitakin joilla on nykyaikanakin vielä sellaista normaalia, inhimillistä maalaisjärkeä.
On teillä vähän liian pienet piirit.
Vierailija wrote:
Ei, kuten sanoin niin kukaan meistä ei tiedä. Et sinä, en minä. Ja ei, mun ei tarvitse vastailla itselleni, koska täällä on muitakin joilla on nykyaikanakin vielä sellaista normaalia, inhimillistä maalaisjärkeä.
Oliko pakko tulla tänne taas vänkäämään?
Heinäkuussa 2021 Johanna Harlin jätti läheisimmän siskonsa Renny Harlinin vaatimuksesta. Lapsuuden ystävät jäi samalla.
Vierailija wrote:
Mistään ei tiedetä mitään. Lopetetaan tää koko keskustelu, kun ei voi tietää. Mitä järkeä keskustella
Renny on niiiiiin ihana!!!! Haluaisin syödä ostereita hänen kanssaan treffeillä. ......vitsi, vitsi!
Mitähän kamalaa se A on sitten tehnyt, että sen takia välit pitää katkaista? Mut eläintenkiduttaja-siskoon välit kunnossa. Arvot kohdillaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mistään ei tiedetä mitään. Lopetetaan tää koko keskustelu, kun ei voi tietää. Mitä järkeä keskustella
Sinä et määrää keskustelun aiheita.
Vierailija wrote:
Mitähän kamalaa se A on sitten tehnyt, että sen takia välit pitää katkaista? Mut eläintenkiduttaja-siskoon välit kunnossa. Arvot kohdillaan.
Järkyttävä tapaus, häpeäisin tuollaista siskoa. Lampaan tappo ja miehen kidutus.
Miljonäärin kalastajamökki kuulemma sisustettu JYSKin roinalla.
Enkä myöskään vänkää mitään "taas". Olen lukenut kolme edellistä sivua tästä keskustelusta, en enempää ja kirjoittanut ekaa kertaa ketjuun nyt. Kun meitä on täällä oikeasti aika paljon ihmisiä. Järkevä keskustelu on jees! Muistaen sen että me emme tiedä. Mutta nyt menen nukkumaan.
Vierailija wrote:
Enkä myöskään vänkää mitään "taas". Olen lukenut kolme edellistä sivua tästä keskustelusta, en enempää ja kirjoittanut ekaa kertaa ketjuun nyt. Kun meitä on täällä oikeasti aika paljon ihmisiä. Järkevä keskustelu on jees! Muistaen sen että me emme tiedä. Mutta nyt menen nukkumaan.
Juu, juu, monta tuntuu olevan. Tyylisi tunnistetaan, muutaman viikon oli rauhallista, nyt alkoi taas määräily ja haukkuminen.
Vierailija wrote:
Voi sinnuu 😂
Bannista päästy? 🤣
Koska casting Palmuun alkaa? Pitääks osaa enkkuu?
Nyt erehdyit, minä olen se jota aina haukuit, tänne on tullut toinenkin järkevä.
Vierailija wrote:
Nyt erehdyit, minä olen se jota aina haukuit, tänne on tullut toinenkin järkevä.
🤣🤣 toinen järkevä?
Siellä ne tytöt on lähdössä isiä katsomaan töihin.
Onneksi ohjaaja Harlin ei päässyt tekemisiin Linda Lampeniuksen kanssa.
Vierailija wrote:
Alexandra teki teoista kauheimman. Hän yritti kertoa siskolleen, että Rennystä tulee oudot vibat ja oletko varma, että hänen kanssaan haluat naimisiin mennä.
Kun tuollaista menet narsistista sanomaan, se on ikuinen kadotus ja sulkeminen pois elämästä. Narsistilla ei ole mitään rajaa kuinka pitkälle on valmis menemään kostaakseen ihan pienenkin, usein aiheellisen, kritiikin joka häneen kohdistetaan.
Vaikka A kuvailee, että olleet raskaita vuosia nämä, suurin kärsijä tässä kuitenkin tulee olemaan Johanna. Siskon sulkeminen elämästä on vain yksi teko, jolla Renny Johannan elämää rajoittaa. Kulissien takana näitä ahdistavia vaatimuksia on varmasti päivittäin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Alexandra teki teoista kauheimman. Hän yritti kertoa siskolleen, että Rennystä tulee oudot vibat ja oletko varma, että hänen kanssaan haluat naimisiin mennä.
Kun tuollaista menet narsistista sanomaan, se on ikuinen kadotus ja sulkeminen pois elämästä. Narsistilla ei ole mitään rajaa kuinka pitkälle on valmis menemään kostaakseen ihan pienenkin, usein aiheellisen, kritiikin joka häneen kohdistetaan.
Vaikka A kuvailee, että olleet raskaita vuosia nämä, suurin kärsijä tässä kuitenkin tulee olemaan Johanna. Siskon sulkeminen elämästä on vain yksi teko, jolla Renny Johannan elämää rajoittaa. Kulissien takana näitä ahdistavia vaatimuksia on varmasti päivittäin.
Ja lapselta suljettiin yksi läheinen sukulainen elämästään. Rennyhän aina toitottaa suvun tärkeyttä, lapsen kummeiksikin valittiin vain pariskunnan ystäviä, koska "sukulaiset on muutenkin elämässä mukana". Sikäli erikoista, että pojaltaakin Renny on poistanut sedän, tädin ja serkut isänsä puolelta.
Uroskotkalla siipi maassa monta kertaa kolmos kauden trailerissa😟 nessut esiin 8.11😢