The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön arvostelu👎👎👎
Älä sitten arvostele.
Kuka arvostelee ja kenen ulkonäköä🤔
Vierailija kirjoitti:
Kuka arvostelee ja kenen ulkonäköä🤔
Väitätkö nyt ettei Rennyllä ole punainen iho esim.? Miksi haukut toisia kommentoijia?
Onhan Rennyn iho saanut ehkäpä liikaa aurinkoa, mutta keltaisia silmiä en ole niin tarkkaan zoomannut. Miksi haukut toisten mielipiteitä....
Vierailija kirjoitti:
Onhan Rennyn iho saanut ehkäpä liikaa aurinkoa, mutta keltaisia silmiä en ole niin tarkkaan zoomannut. Miksi haukut toisten mielipiteitä....
Liikaa aurinkoa? Liikaa alkoa, kasvojen punoitus kertoo siitä. Ei ne silmät keltaiset olekkaan, vaan silmänvalkuaiset. Kyllä se sinä taas kerran haukut, etkö itse huomaa?😝
Onko jo toinen lapsi tulossa?
Tämä ihmisten ulkonäön haukkuminen on kyllä tässä ketjussa noussut ihan uudella tasolla.. :( no ainakin minä odotan sitä kolmoskautta ihan muista kun ulkonäkö syistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihmisten ulkonäön haukkuminen on kyllä tässä ketjussa noussut ihan uudella tasolla.. :( no ainakin minä odotan sitä kolmoskautta ihan muista kun ulkonäkö syistä.
Älä hauku aina Kayn ulkonäköä. Daddy Harlin on senverran ilolientä elämänsä aikana vetänyt, että kannattaisi jo lopettaa ihan lapsensakin takia.
Vierailija kirjoitti:
Onko jo toinen lapsi tulossa?
Voi kuule hyvä ihminen, tee testi äläkä täällä kysele!
Vierailija kirjoitti:
Sinä se taas yrität määrätä.
Tuskin sarjassa tullaan kehumaan, että jokainen tuote, ja itse mökin remontti on kerjätty yhteistöinä😆
Jippii, nyt on useimpi huomannut päsmärin toiminnan, et enää pystykään sanomaan kuka kehuu ja moittii, esim. toi ulkonäön arvostelu.
Vierailija kirjoitti:
Jippii, nyt on useimpi huomannut päsmärin toiminnan, et enää pystykään sanomaan kuka kehuu ja moittii, esim. toi ulkonäön arvostelu.
"Jippii"??? Useampi tarkoittaa sinua, miksi muuten lopetit kommentoijien ulkonäönkin haukkumisen? Muisteles vähän mitä olet tänne suoltanut😄
Milloin casting Palmuun alkaa? Odotan kauhulla kyseistä leffaa. Taidanpa tänään katsoa Komisario Palmun erehdys elokuvan. On mielestäni paras kotimainen elokuva ikinä.
Myy on reissussa hoitajan kanssa, aamulenkillä olivat äskettäin, hyvin menee....
Harlin fanit👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Harlin fanit👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Vastaat itsellesi😎
Sun kannattaa hakeutua optikolle jos et näe ihan normi kuvia🤓 hoh hoijaa sinua, taasko meni ihon alle Renskan arvostelu?🤪