The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
The Refugen ensi-illan piti olla vuonna 2022.
The Bricklayerin keväällä 2023.
Haluamme suojella Cocoa? Nyt vasta????
Jippii, olin oikeassa, Myyn mukaan ottamisessa oli hankaluuksia, aivan kuten oletin. Muillakin on ollut haasteita, joten koira on parilla ystävällä, eli ihan hyvässä hoidossa. Siitä saitte 🙈😲
Vierailija kirjoitti:
Jippii, olin oikeassa, Myyn mukaan ottamisessa oli hankaluuksia, aivan kuten oletin. Muillakin on ollut haasteita, joten koira on parilla ystävällä, eli ihan hyvässä hoidossa. Siitä saitte 🙈😲
Olet väärässä, koiran viemisessä ei ole ongelmia, mitä tulee ihmisten kokemuksiin😂
Harlinit on vain tottuneet pitämään eläimensä vapaana, säännöistä piittaamatta. U-S:saa saa ampua vapaana juoksevan koiran.
"siitä saitte", mikä mahtaa olla ikäsi?🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Pirteä Johanna😁
Onpas silmät kuopalla.....menis hyvä tyttö ulos kävelemään, siinä on mahtava liikuntamuoto kaikenikäisille. Muovipullosta veden juominen lisää mikromuovin saantia. Senhän hän varmaan tietääkin.
Mä haluaisin Rennyn kuulumisia, mietteitä. Hänhän se kuuluisa kuitenkin on.
Tavismuijan höpinöitä on some pullollaan muutenkin.🙄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tiedossa että on hoidossa mutta jos hoitaja bilettää kokoajan ja koiraa viedään paikasta toiseen niin se ei ole hyvää hoitoa. Plus Harlinit olisivat kyllä saaneet koiran mukaansa jos olisivat tarpeeksi välittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä toinen on kiihkoissaan, kun Harlinien koiralla on kaksi hoitajaa😆 ei jeesus sentään!
Kyl on ihme, ettei millään voi ymmärtää perheen omia ratkaisuja, toi on huippu, vesipullosta juominen ei ole hyväksi, jessus sentään, et voi olla tosissas. Mitä vielä keksit, odotetaan innolla...
Vierailija kirjoitti:
Kyl on ihme, ettei millään voi ymmärtää perheen omia ratkaisuja, toi on huippu, vesipullosta juominen ei ole hyväksi, jessus sentään, et voi olla tosissas. Mitä vielä keksit, odotetaan innolla...
Kyl on ihme, ettei millään voi hyväksyä toisten mielipiteitä😁 missä kiven alla olet, kun et edes tiedä mikromuovista mitään? Mitähän vastauksia vielä keksit, odotetaan innolla😎
Onko grandma ja grandpa Kokkila vielä työelämässä?
Lasta halutaan suojella ja työnnetään tuohon tekeillä olevaankin elokuvaan. Missä logiikka?
Joku taitaa luulla olevansa Harlinien tunteva, kun niin ärhäkkänä haukkuu muita ketjulaisia.....
Tämän ketjun henki on kyllä muuttunut todella merkilliseksi. Pääasia ei tunnu enää olevan Harlinit vaan kiistely ja sättiminen.
Itse olen kirjoittanut tänne vähän pidempiä mielipiteitä niin kauan kun sarjaa on esitetty. Nämä ei herätä enää minkäänlaista keskustelua eikä ketään kiinnosta mietitty analyysi. Kaikki muut kommentit on tuota Harlinien hyökkäävää puolusteluja ja toisen puolen tasotonta nimittelyä.
Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö pitäis ruveta vertaamaan Donnereihin, huh, huh, ei nyt sentään.
23 vuotiaana Bitte "rakastui" kuuluisaan ja rikkaaseen kosmopoliittiin. Jörn oli 50 vuotias.😁
Minä olen hoikka kurvikas varakas 55 v nainen
Minuun ei kukaan voisi rakastua? niinkö?
Ei kaikki yli 50 vuotiaat ole TYLSIÄ, KÖYHIÄ, LIHAVIA..kuten ehkä sinä?
Kiitos kehuista, olen 163cm, painoa 54kg. En tiedä mistä raivosi kumpuaa, mutta ilmeisesti et ymmärtänyt asian ydintä: miksi nuoret naiset rakastuvat niin palavasti rikkaisiin ja kymmeniä vuosia vanhempiin miehiin?
Laitappas esimerkki pariskunnasta, jonka iät on päinvastoin? Ehkäpä hyökkäävä luonteesi peloittaa miehet luotasi, älä täällä valita, vaan tee asialle jotain.
Rennyn kuulumiset....Itse olen huomannut, että pariskunnista nainen on se aktiivi somettaja, harvemmin mies kertoilee päivän tekemisistään, vai mitä olette mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Rennyn kuulumiset....Itse olen huomannut, että pariskunnista nainen on se aktiivi somettaja, harvemmin mies kertoilee päivän tekemisistään, vai mitä olette mieltä?
On Rennykin aktiivinen, postaa vaan samat kuin rouva. Eikö miehellä ole muuta asiaa? Hänhän on maailmankuulu ohjaaja, ja nytkin työstää tulevaa hittileffaa. Rouva ei ole itse mitään tehnyt ollakseen tekemisiensä puolesta julkkis.
Sylttykin kertoi kuulumisiaan.
Tapahtui vuonna nakki ja muusi?