The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Harlineiden some tylsää, entäs nää, joku kuvaa itseään edestä ja takaa, joku kuvaa ruokiaan, joku maisemia.... Ihmisillä on niin eri maku, seuraajat voi valita seurattavan😁
Samppa lasillinen voi olla alkoholiton, mulle sektion jälkeen heräämössä tarjottiin konjakkia
Johannan hymy todellakin piristää päivää ja UrosKotka Renny on ihku ja miehekkään rikas.
Ootkohan ihan tosissas kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Harlineiden some tylsää, entäs nää, joku kuvaa itseään edestä ja takaa, joku kuvaa ruokiaan, joku maisemia.... Ihmisillä on niin eri maku, seuraajat voi valita seurattavan😁
Ja taas ei jonkun mielipide miellytä teikäläistä🤣 voi myös valita ketjun missä ei jatkuvasti mieli pahoitu🤭
Vierailija kirjoitti:
Samppa lasillinen voi olla alkoholiton, mulle sektion jälkeen heräämössä tarjottiin konjakkia
Älä naurata.
Mitäs nauramista siinä on, konjakissa, ja toi kommentti some kirjotuksista oli ihan yleisesti vaan näkemys, joten älä nyt taas hikeenny.
Vierailija kirjoitti:
Johannan hymy todellakin piristää päivää ja UrosKotka Renny on ihku ja miehekkään rikas.
Vaihda jo levyä!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nauramista siinä on, konjakissa, ja toi kommentti some kirjotuksista oli ihan yleisesti vaan näkemys, joten älä nyt taas hikeenny.
Äläs nyt taas hikeenny🤣 sinä et määrää täällä🤣
Mitähän tässä nyt on määrätty, kertoisitko...
Samoja roolivaatepäiviä on tuollakin päiväkodeissa, niinkuin meilläkin, Coco lähti Myynä pukeutuneena😄
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa holitonta shamppanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Samoja roolivaatepäiviä on tuollakin päiväkodeissa, niinkuin meilläkin, Coco lähti Myynä pukeutuneena😄
Ei hele...Myynä pukeutuneena😆 ihan itsekö sanoi haluavansa olla koira?
No, vanhemmat oli hankkineet puvun, koira oli aika hauska.
Pienikin lapsi osaa valita vaikkapa parista vaihtoehdosta asun, vaikkei vielä puhuisikaan. Siis osasiko Coco itse valita koirapuvun mietti joku kommentoija.
Vierailija kirjoitti:
No, vanhemmat oli hankkineet puvun, koira oli aika hauska.
Tietysti oli hauska koska Harlinit🤣
Myy-koira annettu/ myyty käsittääkseni pois?
Vierailija kirjoitti:
Pienikin lapsi osaa valita vaikkapa parista vaihtoehdosta asun, vaikkei vielä puhuisikaan. Siis osasiko Coco itse valita koirapuvun mietti joku kommentoija.
Ja mieli muuttuu vaikka puolen tunnin kuluttua, et taida olla vanhempi?
Vaimolle työnnettiin samppajalasi heti käteen, kun vauva oli saatu pullautettua ulos.