Muuttaisitko miehen kanssa vanhaan rintamamiestaloon?
Piha olisi iso ja siinä olisi lampaita, kanoja ja hyötykasvitarha.
Kommentit (24)
Kyllä, muutin miehen kanssa vanhaan rintamamiestaloon. En ole katunut, eikä mieskää.
En. Haluan asua modernissa talossa, enkä halua hoitaa mitään kanoja ja lampaita. Nehän vielä haiseekin ihan kamalalle.
Pitäisi olla erittäin oma-aloitteinen, ahkera ja toki myös osaava mies. Kohdalleni ei ole koskaan osunut ns tanskalaista maajussia. Ei kyllä tutuillekaan, sen puoleen.
Jos olisi kiva ja ahkera mies niin mikä ettei.
Vierailija kirjoitti:
En. Haluan asua modernissa talossa, enkä halua hoitaa mitään kanoja ja lampaita. Nehän vielä haiseekin ihan kamalalle.
Mitä epämodernia tuossa olisi?
En muuttaisi. Vanha rintamamiestalo olisi mulle ihan painajainen.
Hyvin mielelläni, tarjoaisi juuri sopivasti minulle nikkarointia ilman tekosyytä, kerrostalossa suurempi kynnys siihen.
En. Minua ei kiinnosta mikään orjatyö ja ikuinen taloprojekti. Mikäli mies on kiinnostava, täytyy yhdessä etsiä parempia asumismuotoja ja mielekkäämpiä vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä epämodernia tuossa olisi?
No mietipä sitä.
En. Haluan, että on moderni talo ja ikkunat lattiasta kattoon, jotta naapurit näkee hyvin kuinka hienoa meillä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Minua ei kiinnosta mikään orjatyö ja ikuinen taloprojekti. Mikäli mies on kiinnostava, täytyy yhdessä etsiä parempia asumismuotoja ja mielekkäämpiä vaihtoehtoja.
Omakotitalo on aina työmaa. Jos haluat asua vaivattomasti niin kerrostalo on sinulle.
Kanat ja lampaat ovat supermuotia. Niin kansainvälisesti kuin Suomessakin. Omavaraisuus on trendi.
Kyllä, jos mies on ollut rintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa a! Rintamamies verzioonit ovat viimeisiä terveitä taloja joita on suomeen rakennettu, sen jälkeen ei oo syntynyt ku sutta ja sekundaa...Ostakaa vaan 60, 70, 80 tai 90-luvuilla tehtyjä taloja, ostatte samalla kasan ongelmia, se on nähty...
Miesystäväni asuu rintamamiestalossa. En haluaisi sinne muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa a! Rintamamies verzioonit ovat viimeisiä terveitä taloja joita on suomeen rakennettu, sen jälkeen ei oo syntynyt ku sutta ja sekundaa...Ostakaa vaan 60, 70, 80 tai 90-luvuilla tehtyjä taloja, ostatte samalla kasan ongelmia, se on nähty...
Aika moni rintamamiestalo on vaan noilla vuosikymmenillä remontoitu. Tai jos ei, on siitä jo katto sökö ja seinäpurut täynnä kuolleita hiiriä. Voi kun löytäisi poikkeuksen, joka vahvistaa säännön.
Miksipä ei, jos mies miellyttäisi.