Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
14341/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yrittää kehua Harlineita, ei sille anneta mahdollisuutta, mä näen onnellisen, persoonallisen perheen, joka haluaa tehdä asioita näyttävästi, heidän työ vie heitä eri paikkoihin, mutta en myöskään tuomitse Rennyä menneistä, ihmiset todellakin pystyvät muuttumaan, rapaa roiskuu taas niskaan.

Ei roisku täältä, vaikka olen eri mieltä Rennystä. Kaipaan just tällaisia asiallisia tekstejä puolesta ja vastaan 👍🏻

Niistä, katsokaa itse peiliin ja olette vaan kateellisia -kommenteista ei kukaan kostu mitään.

Vierailija
14342/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt nähdään porilaistyttösen ahneus.

Pyrkyri ja rahanahne samoin kuin ukkonsa.

Pienen lapsen avulla rahaa ja julkisuutta.

Missä ne miljoonat on.

Renniellä ei ole kumpaakaan, paitsi Suomessa.

Sokuri eristetään ja jää omilleen, kun selviää ettei saa ropoakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14343/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, lapsen juhlan koristeluiden väriteemana Coco Chanel. Mites se menikään, "emme halunneet muuttaa Losiin pinnallisten ihmisten seuraan joille merkkivaatteet pääasia".

Vierailija
14344/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yrittää kehua Harlineita, ei sille anneta mahdollisuutta, mä näen onnellisen, persoonallisen perheen, joka haluaa tehdä asioita näyttävästi, heidän työ vie heitä eri paikkoihin, mutta en myöskään tuomitse Rennyä menneistä, ihmiset todellakin pystyvät muuttumaan, rapaa roiskuu taas niskaan.

Miksi vain sulla on oikeus nähdä noin?

Anna nyt herran jumala toisillekin nähdä tavallaan.

Vierailija
14345/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Johannan välit ovat poikki Aleksandran kanssa?

Vierailija
14346/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden haastattelu, joka tehtiin n. viikko sitten:

- Johanna on halunnut pitää äitiydessään yhdestä asiasta kiinni. Hän haluaa olla itse päävastuussa lapsestaan eikä antaa lapsenhoitovastuuta esimerkiksi au pairin tai lastenhoitajan vastuulle.

Olemme itse vaihtaneet vaipat, tehneet ruoat, pessyt pyykit ja sopineet aikataulut.

Samaan aikaan tehty Ilta-Sanomien haastattelu:

- Lapselle opetetaan pienestä pitäen monipuolinen kielitaito. Johanna puhuu hänelle ruotsia, Renny suomea ja lastenhoitaja espanjaa. Lisäksi vanhemmat puhuvat ystävilleen englantia.

Niin, että teillä on espanjaa puhuva lastenhoitaja, mutta ette anna lastenhoitovastuuta lastenhoitajan vastuulle. Selkeä.

Tyypillistä ristiriitaisuutta, jota ilmenee ihmisillä jotka esittävät muuta kuin oikeasti olevat.

Vierailija
14347/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat juhlat, upeat koristeet, herkku tarjoilut, kaikki järjestelyt hoidettu mallikkaasti, odotellaan 2v.juhlia😊

Vierailija
14348/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja on tarvittaessa hoitamassa, ei joka päivä.

Vierailija
14349/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa Iltalehden haastattelussa ihan selkeästi korostetaan, ettei ole muuta apua lapsen kanssa vaan kaikki on hoidettu itse. Ei sanallakaan mainintaa mistään muusta.

- eikä antaa lapsenhoitovastuuta esimerkiksi au pairin tai lastenhoitajan vastuulle.

Toki haastattelussa on myös tämä, jona instaseuraajille onkin jo tuttua huttua. Joka sunnuntaiset treffi-illat:

Pikkulapsiarjessa ja työkiireiden keskellä pariskunta huolehtii suhteestaan viikoittaisilla treffi-illoilla. Luvassa voi olla esimerkiksi elokuvailta, ravintolaillallinen tai muuta tekemistä, jossa Renny ja Johanna saavat keskustella kahdestaan ja nauttia toistensa seurasta.

Kyllähän tähän on sisäänkirjoitettu, että lapsesta huolehtii muutkin kuin pariskunta itse. Ehkä sitten voisi jättää hehkuttamatta että kaikki hoidetaan itse.

Suurin osa tavallisista perheistä kun oikeasti hoitaa kaiken itse.

Vierailija
14350/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavalliset perheetkin joskus tarvitsevat lapselle hoitajaa menon vuoksi, ja mikä on Coco Chanel v äriteema....

Vierailija
14351/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocolla on paljon suomalaisia trikoovaatteita, toimivat hyvin pienellä lapsosella ja ovat hyvälaatuisia.

Vierailija
14352/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on aina ihaillut Coco Chanelia. Siksi tytölle sama nimi. Olisi kannattanut miettiä nimeä vähän tarkemmin. Rennyn olisi kannattanut tutustua idolinsa menneisyyteen vähän tarkemmin.

Sama teema kuin Chanelin oli synttäreillä.

Vierailija
14353/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän haluaisin kans tietää. Siskokset olivat aiemmin kovinkin läheisiä

Vierailija
14354/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renny on aina ihaillut Coco Chanelia. Siksi tytölle sama nimi. Olisi kannattanut miettiä nimeä vähän tarkemmin. Rennyn olisi kannattanut tutustua idolinsa menneisyyteen vähän tarkemmin.

Sama teema kuin Chanelin oli synttäreillä.

Kuinka voi heteromiehellä olla joku muotisuunnittelija idolina?

Vierailija
14355/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavalliset perheetkin joskus tarvitsevat lapselle hoitajaa menon vuoksi, ja mikä on Coco Chanel v äriteema....

Kato googlesta....

Vierailija
14356/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapattuja sokurijuttuja

Vierailija
14357/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottainen kahdenkeskinen treffi-ilta tarjoaa mainion mahdollisuuden intiimiin kanssakäymiseen, joka on huipputärkeää parisuhteen kannalta.

Vierailija
14358/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14359/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cocolla on paljon suomalaisia trikoovaatteita, toimivat hyvin pienellä lapsosella ja ovat hyvälaatuisia.

Tiedätkö minkä merkkisiä vaippoja CH käyttää?

Vierailija
14360/26888 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, noita rakkaita on Rennyyn elämään mahtunut.

Ketju on lukittu.