The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena on Anna-Karolina lapset saanut, jos nuo kolme teiniä on hänen biologisia lapsia.
EI OLE sen lapsia, uskokaa jo!
Vierailija kirjoitti:
Renny otti ruokaa pöydästä ennen Jossua, kuinka Renny kehtaa. Et voi olla tosissasi, kyllä kai on sama kuka buffetista ensin ruuan ottaa.
Herrasmies antaa naisen ottaa ensin. Muut miehet on sitten erikseen.😎
Vierailija kirjoitti:
Renny otti ruokaa pöydästä ennen Jossua, kuinka Renny kehtaa. Et voi olla tosissasi, kyllä kai on sama kuka buffetista ensin ruuan ottaa.
Minulle käytöstavat on tärkeitä ja mielestäni tällaisessa tilanteessa nainen ottaa ensin. Ainakin minun lähipiirissä tällaisessa tilanteessa miehet tekee kädellä eleen ja ns. päästää naisen ottamaan ruokaa edeltä.
Huomaan kyllä, että nykyään ei monella ole käytöstapoja ja siksi kai sinäkin ihmettelet mitä väliä sillä on kuka ottaa ensin. Surullista ettet tiedä paremmasta.
Amerikkalaisille on käytöstavat erittäin tärkeitä, mutta näköjään kaikki Amerikan tavat ei ole Rennyyn tarttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedän käytöstavat, mutta noin kotioloissa voi ottaa rennommin, kyllä on taas ikävää tämä joka ikisen kommenttini lyttääminen. Millä tyylillä sivuston boss haluaisi tänne kirjoitettavan...
Kotioloissa? Kyse oli merkkipäivästä ja ison budjetin juhlasta, jossa paljon juhlavieraita.
Itse asiassa, meillä kotioloissa mies aina lainausmerkeissä antaa minun ja lasten ottaa ensin. Jollekin ehkä yhdentekevää, minä arvostan.
Pahoittelen, että kirjoitin niin että tuntuu kun kommenttisi lytättäisiin. En halua kenenkään mielipidettä lytätä.
Käytöstapoja olkoon erilaisia. Olisin vaan Rennyltä odottanut parempia tapoja, koska on iäkkäämpi plus haluaa antaa kuvan huomionosoituksia tekevänä miehenä. Ainakin tuossa haastattelussakin maalailee niin. Teot taas puhuvat muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle käytöstavat on tärkeitä ja mielestäni tällaisessa tilanteessa nainen ottaa ensin. Ainakin minun lähipiirissä tällaisessa tilanteessa miehet tekee kädellä eleen ja ns. päästää naisen ottamaan ruokaa edeltä.
Huomaan kyllä, että nykyään ei monella ole käytöstapoja ja siksi kai sinäkin ihmettelet mitä väliä sillä on kuka ottaa ensin. Surullista ettet tiedä paremmasta.
Naiset ensin vaikka heikoille jäille.
Rakkaudella: Herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedän käytöstavat, mutta noin kotioloissa voi ottaa rennommin, kyllä on taas ikävää tämä joka ikisen kommenttini lyttääminen. Millä tyylillä sivuston boss haluaisi tänne kirjoitettavan...
Kotioloissa? Kyse oli merkkipäivästä ja ison budjetin juhlasta, jossa paljon juhlavieraita.
Itse asiassa, meillä kotioloissa mies aina lainausmerkeissä antaa minun ja lasten ottaa ensin. Jollekin ehkä yhdentekevää, minä arvostan.
Pahoittelen, että kirjoitin niin että tuntuu kun kommenttisi lytättäisiin. En halua kenenkään mielipidettä lytätä.
Käytöstapoja olkoon erilaisia. Olisin vaan Rennyltä odottanut parempia tapoja, koska on iäkkäämpi plus haluaa antaa kuvan huomionosoituksia tekevänä miehenä. Ainakin tuossa haastattelussakin maalailee niin. Teot taas puhuvat muuta.
Tää nyt on jo yhtä naurettavaa nillitystä kun Harlinit itse.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on jo yhtä naurettavaa nillitystä kun Harlinit itse.
Mikä tässä oli nillitystä?
Voisitko antaa toisten kommentoida keskenään, kiitos.
Tämä sivusto on vain haukkumista, mollaamista, tylytystä, mitähän nimityksiä vielä keksisi🤔
Vierailija kirjoitti:
Tämä sivusto on vain haukkumista, mollaamista, tylytystä, mitähän nimityksiä vielä keksisi🤔
Parjaamista, ivaamista, loukkaamista, lyttäämistä...🤗😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummaa kyllä kun lapsi aina sylissä. Hampaat puuttuu möyrii vaivoin. Kävelystä puhumattakaan.
Lapsi ei vaan ole kovin motorisesti lahjakas. Voi olla pettymys Johannalle,joka on mm.taitoluistellut.
Rennylle oli tärkeää, että pikkurouva saa enimmäisannoksen puudukkeita synnytykseen, jotta tämä olisi sarjassa synnyttäessään kaunis ja suloinen. Olihan hän, ei lainkaan punainen kirkuja, kuten ei heidän lapsensakaan. Supersynnyttäjä. Mitähän ne käyttää tuolla päin maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 63 v on jo pappa siis vanhus.
Vaikka voissa paistaisi ei asia miksikään muutu.
Vanhus mikä vanhus. 63 v pappa tai mummo.
Vanhuksiksi määritellään yli 75-vuotiaat. Olet vain ilkeä.
65-vuotias on ikääntynyt. Vanhus on yli 75-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Usassa jo pikkutaaperoille aletaan opettaa käytöstapoja. En ole koskaan nähnyt siellä, että esim. lapsen kanssa leikitään ravintolapöydässä. Suomessa lapsi on kingi tai queen.
Nyt meni kyllä maku tähän pariskuntaan :( Ei koiraa hankita perheenjäseneksi ja vaan hylätä puoleksi vuodeksi jollekin vieraalle! Koiraparka, toivottavasti saisi jäädä parempaan kotiin. Ei tuollainen reissaaminen ja ympäriinsä pyörittely ole hyväksi.
Mitä yhteistä on mustekalalla ja Renny Harlinilla?
-molemmilla on lonkerot.🐙
Isipapappa varmaan päättänyt Cocon kakunkin😉
Viidenkympin villitys
Kuudenkympin ku**itus.