The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Juu, noita rakkaita on Rennyyn elämään mahtunut.
Kay esiteltiin virallisesti sukulaisille Tammion saarella. Kay tykkäsi kovasti saunomisesta. Geenakin on steppaillut Tammion kallioilla, ja moni muu.
Asiallisesti yritin kysyä mikä Coco Chanel väri teema, vastataan kato Googlesta, miksi ei voi ystävällisesti vastata. Kehuin myös lapsen suomalaisia vaatteita, niin piikiteltiin mitä vaippoja Coco käyttää..Tätä tarkoitin kun kuraa tulee niskaan joka kommenttiin, onko täällä yksi joka vastailee itselleen????
Vierailija kirjoitti:
Asiallisesti yritin kysyä mikä Coco Chanel väri teema, vastataan kato Googlesta, miksi ei voi ystävällisesti vastata. Kehuin myös lapsen suomalaisia vaatteita, niin piikiteltiin mitä vaippoja Coco käyttää..Tätä tarkoitin kun kuraa tulee niskaan joka kommenttiin, onko täällä yksi joka vastailee itselleen????
Hohhoijaaa..
Voisitko juuri sinä lopettaa tuon tavan kohdella muita kirjoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Johannan välit ovat poikki Aleksandran kanssa?
Kaapattuja sokurijuttuja
Täh?
Mistä voi lukea Tammiossa käyneistä Rennyn naisystävistä, onko se totta vai tarua?Ja niistä monista muista, kiinnostaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Johannan välit ovat poikki Aleksandran kanssa?
Kaapattuja sokurijuttuja
Täh?
Toinen on vienyt toisen pokan
Mulla meni maku tähän pariskuntaan, kun lapsen synttärit järjestettiin kokonaan yhteistyökumppaneilla. Eikö pariskunnalla tosiaan ole rahaa! Ja se Tammion keittiökin on jonkun muun maksama.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden haastattelu, joka tehtiin n. viikko sitten:
- Johanna on halunnut pitää äitiydessään yhdestä asiasta kiinni. Hän haluaa olla itse päävastuussa lapsestaan eikä antaa lapsenhoitovastuuta esimerkiksi au pairin tai lastenhoitajan vastuulle.
Olemme itse vaihtaneet vaipat, tehneet ruoat, pessyt pyykit ja sopineet aikataulut.
Samaan aikaan tehty Ilta-Sanomien haastattelu:
- Lapselle opetetaan pienestä pitäen monipuolinen kielitaito. Johanna puhuu hänelle ruotsia, Renny suomea ja lastenhoitaja espanjaa. Lisäksi vanhemmat puhuvat ystävilleen englantia.
Niin, että teillä on espanjaa puhuva lastenhoitaja, mutta ette anna lastenhoitovastuuta lastenhoitajan vastuulle. Selkeä.
Tyypillistä ristiriitaisuutta, jota ilmenee ihmisillä jotka esittävät muuta kuin oikeasti olevat.
Todellinen syy vakituisen lastenhoitajan puutteeseen on, että ei Johanna sellaista uskalla hankkia. Renny ihastuisi siihen kuitenkin. Edellistäkin vaimoaan petti lastenhoitajan kanssa. Nannyt usein parikymppisiä ja hyvännäköisiä.
Renny ja Kay!
Muka aikuinen nainen odottaa innolla matkaa muumimaailmaan🙄,muumit ja marimekko, huh, huh. Onneksi ei ole enää Kay maisemissa, lapsenkasvoinen ja lapsellinen.
No ei kai kukaan vakituista hoitajaa lapselle hommaa, jos itse on kotona, hoitaja soitetaan paikalle tarvittaessa. Johanna on niin äitityyppi ja haluaa olla mahdollisimman paljon lapsensa kanssa, kuten pitääkin.
Ketä petti lastenhoitajan kanssa....
Joo ei uskalla hankkia lapselle hoitajaa kun Renny heti olisi petipuuhissa hänen kanssaan . Näin se menee.
Nuoria ja hyvän näköisiä yleensä lastenhoitajat. Siinä unohtuisi helposti oma vaimo.
Geenakin todella kaunis vaimo mutta eipä riittänyt Rennylle.
Yleensä historia toistaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan vakituista hoitajaa lapselle hommaa, jos itse on kotona, hoitaja soitetaan paikalle tarvittaessa. Johanna on niin äitityyppi ja haluaa olla mahdollisimman paljon lapsensa kanssa, kuten pitääkin.
Mutta kuitenkin mainostetaan useassa lähteessä, että Cocolla on lastenhoitaja, jolta oppii espanjan? Ei satunnaiselta hoitajalta opi kuin muutaman sanan tai yksittäisen fraasin ja ne nyt voi oppia mistä vain.
Eli kuinka se nyt on? Lapsesta tulee monikielinen, koska hoitajaltakin oppii espanjan vai että Johanna hoitaa Cocon itse? Ristiriitaiset puheet, kuten usein ihmisillä jotka esittävät muuta kuin ovat.
Hauska muuten, että puhut Johannasta äitityyppinä, niin kuin tuntisit hänet :D Se että postaa someen rakkaudentäyteisiä selfieitä vauvan kanssa ja kuorruttaa ne siirappisilla teksteillä, ei tee kenestäkään loistoäitiä. Voi olla että Johanna on sellainen, mutta sinä tai minä ei sitä todellisuudessa tiedetä, joten ei myöskään puhuta niin kuin tiedettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen syy vakituisen lastenhoitajan puutteeseen on, että ei Johanna sellaista uskalla hankkia. Renny ihastuisi siihen kuitenkin. Edellistäkin vaimoaan petti lastenhoitajan kanssa. Nannyt usein parikymppisiä ja hyvännäköisiä.
Myös Johanna on parikymppinen ja erittäin hyvännäköinen.
Joten ei myöskään puhuta niinkuin tiedettäisiin!!!!Lluepa omia sanojasi, käsket toista, mutta itse olet tietäväsi esim.hoitaja tilanteen. Me emme voi tietää tarkasti, mutta se mitä minä Johannaa olen seurannut, niin minun mielestä hän on todella rakastava äiti. Tämä on minun mielipide, jos se ei sinua miellytä , mitä sitten.
Geenaako petti hoitajan kanssa, oliko Geenalla lapsia?
Renny pettää kenen kanssa vaan kun tilaisuus tulee.
Ravintolassako? Rennylle hyvä syy päästä dokaa.