Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
12721/26888 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääköhän Renni, että Joba on ollut lomalla Miamissa 2014 silloisen miesystävänsä kanssa?🤭

Ai saakeli..Eli Johanna ei astu enää jalallaankaan Miamiin!

Vierailija
12722/26888 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista, Miamissa on taas koko onnellinen perhe nauttimassa elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12723/26888 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupsista, Miamissa on taas koko onnellinen perhe nauttimassa elämästään.

Isin kanssa menossa lounasdeiteille, liekö ostereita luvassa?

Vierailija
12724/26888 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Rennyllä työn alla?

Vierailija
12725/26888 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko Luukas Euroopassa?

Vierailija
12726/26888 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UPEETA! Jalmari Helanderin elokuva Sisu on tällä hetkellä Usan viidenneksi suosituin!!!!

Mahtaa syödä Rennyä, joka ei tunnetusti soisi muille mitään hyvää

Just. Onko koskaan edes yrittänyt auttaa muita suomalaisia eteenpäin leffabisneksessä? Itse on sanonut, että suhteilla on suuri merkitys. Kuvottavaa tuo oman muijan lykkiminen"näyttelijäksi" ja poikansa ottanut myös jokskin apulaisohjaajaksi.

On auttanut muita suomalaisia. Antti Jokisen majoitti ilmaiseksi täydellä ylöspidolla vuodeksi asuntoonsa ja palkkasi käsikirjoittajat Jokisen avuksi Resident elokuvan kässäriä varten. Säveltäjä Tuomas Kantelisen on valinnut useampaan elokuvaansa. Matti Eerikäinen on nyt ollut Renny Harlinin ainakin kolmessa viimeisessä elokuvassa pääkuvaajana ja jatkaa edelleen. Sara Forsbergille antoi roolin elokuvassaan. Mutta elokuvamaailmassa kilpailu on kovaa, lahjakkuuksista on ylitarjonta ja harvalla suomalaisella on lopultakaan sellaista ylivertaista osaamista, jolla pärjäisi kilpailussa.

Vierailija
12727/26888 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UPEETA! Jalmari Helanderin elokuva Sisu on tällä hetkellä Usan viidenneksi suosituin!!!!

Just. Onko koskaan edes yrittänyt auttaa muita suomalaisia eteenpäin leffabisneksessä? Itse on sanonut, että suhteilla on suuri merkitys. Kuvottavaa tuo oman muijan lykkiminen"näyttelijäksi" ja poikansa ottanut myös jokskin apulaisohjaajaksi.

On auttanut muita suomalaisia. Antti Jokisen majoitti ilmaiseksi täydellä ylöspidolla vuodeksi asuntoonsa ja palkkasi käsikirjoittajat Jokisen avuksi Resident elokuvan kässäriä varten. Säveltäjä Tuomas Kantelisen on valinnut useampaan elokuvaansa. Matti Eerikäinen on nyt ollut Renny Harlinin ainakin kolmessa viimeisessä elokuvassa pääkuvaajana ja jatkaa edelleen. Sara Forsbergille antoi roolin elokuvassaan. Mutta elokuvamaailmassa kilpailu on kovaa, lahjakkuuksista on ylitarjonta ja harvalla suomalaisella on lopultakaan sellaista ylivertaista osaamista, jolla pärjäisi kilpailussa.

Höpö, höpö, ei kaikki lahjakkaat edes pääse nenäänsä näyttämään Hollywoodissa. Nämä Kanteliset ja muut suomalaiset Rennyn elokuvissa tulee niin paljon halvemmaksi kuin huiput Hollywoodissa.

Vierailija
12728/26888 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö, ei kaikki lahjakkaat edes pääse nenäänsä näyttämään Hollywoodissa. Nämä Kanteliset ja muut suomalaiset Rennyn elokuvissa tulee niin paljon halvemmaksi kuin huiput Hollywoodissa.

Ei tässä Hollywoodista edes puhuttu vaan suomalaisista elokuvabisneksessä. Nyt ei kommentti oikein aukene minulle.

Vierailija
12729/26888 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä Hollywoodista edes puhuttu vaan suomalaisista elokuvabisneksessä. Nyt ei kommentti oikein aukene minulle.

😊

Vierailija
12730/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan kiitos, ettei Mannerheim elokuvaa koskaan tehty. Kauhulla odottelen millainen Palmu on tulossa.

Vierailija
12731/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sokerityttö!

Niin sitä pitää!

Go girl!

Vierailija
12732/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu-tv:ssa oli Sisu-elokuvan menestyksestä jenkeissä, joka on saanut upeat lipputulor. Mietin, milloin viimeksi joku Rennyn elokuva on ollut teatterilevityksessä? Siis muu kuin Luokkakokous 3?

Vierailija
12733/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisu on oikeasti hyvä toimintapätkä joka toimii. Rennipapan teokset on jämähtäneitä ö-luokan tuotoksia... kertoohan se jo jotain, jos _näyttelyä_ harrastava tyttöystävä castataan ohi ammattilaisten. 😆

Vierailija
12734/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskuna Rennyä mahtaa riepoa :D

Vierailija
12735/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamu-tv:ssa oli Sisu-elokuvan menestyksestä jenkeissä, joka on saanut upeat lipputulor. Mietin, milloin viimeksi joku Rennyn elokuva on ollut teatterilevityksessä? Siis muu kuin Luokkakokous 3?

Ja erikoista, että Sisu on tekstitetty enkuksi.

Luulisi ettei jenkit menis katsomaan mitään eurooppalaista elokuvaa.

Vierailija
12736/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisu pärjää hyvin.

renni paappa on muumioitunut jo.

sokerityttö on sen verran rinnalla kunnes renni paappa kyllästyy leikkimään isiä.

sokerityttö palaa maitojunalla poriin ja puhuu loppuelämänsä.... minä minä olin maiamissa ja oli niin ihanaa olla maiamissa.

Vierailija
12737/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sisu pärjää hyvin.

renni paappa on muumioitunut jo.

sokerityttö on sen verran rinnalla kunnes renni paappa kyllästyy leikkimään isiä.

sokerityttö palaa maitojunalla poriin ja puhuu loppuelämänsä.... minä minä olin maiamissa ja oli niin ihanaa olla maiamissa.

Siis niin ihanaa ja kreisii!

Vierailija
12738/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on jäänyt henkisesti öyhöttämään ysärin alkuvuosille. Pisteenä iin päällä osterit ja ruusunkukat sängyllä, sormuksia joka sormessa, vaimolle hääpuku jossa rintamus ei pysy sisällä, hohhoijaa.

Vierailija
12739/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tämä sama ihminen jaksaa koko ajan kirjoittaa noita Rennyn haukkumisviestejä.

Jokainen kuitenkin tietää että Renny ja Johanna elävät rikkaudessa ja rakkaudessa - ehkä Rennyn valtava rahallinen omaisuus nyppii.

Vierailija
12740/26888 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan hymy kirkastaa päivän ja Renny on niin ihana, rikas, pitkä ja komea!

Ketju on lukittu.