Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
12701/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, tulevaisuus näyttää mikä Cocoa kiinnostaa, mutta kaikkeen on taloudellisesti mahdollisuus.

Vierailija
12702/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin, tulevaisuus näyttää mikä Cocoa kiinnostaa, mutta kaikkeen on taloudellisesti mahdollisuus.

Voi kun ihanaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12703/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että Coucosta tulee spoiled brat?

Vierailija
12704/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEETA! Jalmari Helanderin elokuva Sisu on tällä hetkellä Usan viidenneksi suosituin!!!!

Vierailija
12705/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UPEETA! Jalmari Helanderin elokuva Sisu on tällä hetkellä Usan viidenneksi suosituin!!!!

Mahtaa syödä Rennyä, joka ei tunnetusti soisi muille mitään hyvää

Vierailija
12706/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi viikko täältä pois ja tänään taas kurkkaamaan. Sama meininki jatkuu. Yksi keskittyy nillittämään muita yhdestäkään kriittisestä mielipiteestä. Ketju pilalla. Lähden taas.

P.s. Tajuatko miten hömelöltä tuo sun Harlins -fanittaminen saa sut näyttämään? Ymmärrän kaikenlaisten esiintyjien fanittamisen, ihailen itsekin useampaa, mutta että fanittaa ihmisiä joilla ei ole mitään lahjoja, ei mitään sisältöä sanoissaan, ei mitään kontribuutiota tähän maailmaan? Ilmeisesti joillekin riittää, että on kuplivaa ja paljon sisältököyhää lässytystä. Oon aina ihmetellyt kuka haksahtaa näihin netti- ja rakkaushuijauksiin. Ehkä kaltaisesi, joilta puuttuu kriittinen ajattelu.

Vierailija
12707/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa syödä Rennyä, joka ei tunnetusti soisi muille mitään hyvää

Just. Onko koskaan edes yrittänyt auttaa muita suomalaisia eteenpäin leffabisneksessä? Itse on sanonut, että suhteilla on suuri merkitys. Kuvottavaa tuo oman muijan lykkiminen"näyttelijäksi" ja poikansa ottanut myös jokskin apulaisohjaajaksi.

Vierailija
12708/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitetaan rinnakkain teidän mielestänne sairaanloinen fanitus ja toisten ulkonäön, sanomisten, elämäntavan, lapsen kasvatuksen ym.ym., arvosteleminen, niin kumpikohan on parempi. Miten itse suhtautuisit, jos sinun ulkonäköäsi ym.räävittäisiin tavalla , jolla täällä keskustellaan. Jatkakaa vaan, kun tiedätte toisten elämästä myös tulevaisuuden. Erilaiset ihmiset on rikkaus ja jokainen itse päättää tavasta elää.Hauskaa vappua kaikille ja sinä joka uskallat napakasti vastustaa toisten arvostelua, jatka vaan😁

Vierailija
12709/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten kelpo pätkä. Toisin kuin Rennin nolot tekeleet.

Vierailija
12710/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan miten Refugella menee kunhan ilmestyy :)

Vierailija
12711/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan miten Refugella menee kunhan ilmestyy :)

Se tulee menemään saman tien suoratoistopalveluun, hukkuu samaan b-luokan pätkien massaan, kuin kaikki muutkin viimeaikojen Harlin-megatuotannot... Johannan maailmanvalloitusta odotellessa!

Vierailija
12712/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitetaan rinnakkain teidän mielestänne sairaanloinen fanitus ja toisten ulkonäön, sanomisten, elämäntavan, lapsen kasvatuksen ym.ym., arvosteleminen, niin kumpikohan on parempi. Miten itse suhtautuisit, jos sinun ulkonäköäsi ym.räävittäisiin tavalla , jolla täällä keskustellaan. Jatkakaa vaan, kun tiedätte toisten elämästä myös tulevaisuuden. Erilaiset ihmiset on rikkaus ja jokainen itse päättää tavasta elää.Hauskaa vappua kaikille ja sinä joka uskallat napakasti vastustaa toisten arvostelua, jatka vaan😁

Tulihan se super-fani aukomaan päätänsä😂sinä se vaan jaksat tuota räksytystä😂

Vierailija
12713/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa kehuu ittees napakka vastustaja. Tiedätkö mitä napakka vastustaja? Sinä et täällä päsmäröi mitä kirjoitetaan.

Vierailija
12714/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, enhän se minä olekaan, vaan sähän se koko ajan olet ollutkin, et vaan sitä ite tajuu.

Vierailija
12715/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, enhän se minä olekaan, vaan sähän se koko ajan olet ollutkin, et vaan sitä ite tajuu.

Napakka vastustaja, etkö enää uskalla laittaa nimittelysanoja😁

Vierailija
12716/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Rennie-pappa suuttui niin kovasti sille vaalealle Johannan siskolle, joka näytteli myös Luokkakokouksessa? Onko käsitelty sarjassa?

Vierailija
12717/26888 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Repe on vihoissa veljensä kanssa? Siskohan ehti jo kuolla.

Vierailija
12718/26888 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausi 1

jakso 17

20:20 alkaa 😆

Vierailija
12719/26888 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Refuge tulee, olen odottanut malttamattomana jo vuodesta 2021? 😄

Vierailija
12720/26888 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän Renni, että Joba on ollut lomalla Miamissa 2014 silloisen miesystävänsä kanssa?🤭

Ketju on lukittu.