Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
12681/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi ja sama jaksaa jo nyt noin vuoden verran mollata täällä Rennyä.

Ihan tosi, katsokaa reippaasti viestiketjua taaksepäin, niin aivan samanlaista Rennyn ja Johannan haukkumista samoin sanankääntein.

Ja sinä olet jo vuoden päivät jaksanut haukkua ja nimitellä toisia palstalaisia.

Montako laittamaasi törkyviestiä on poistettu?

Vierailija
12682/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimee ääni naisella ja pikkutyttömäistä hihitystä eleineen.🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12683/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että tulee palautetta tolle Rennyn ja Johannan haukkujalle. Itse olen aina välillä yrittänyt saada häntä ymmärtämään, että annettaisi kaikkien kommentoida, mutta tulee niin törkeetä kuraa niskaan itelleni ja myös Harlineille, kaksimielisiä ym. sontaa. Tällä eräällä on vaan tapa listiä kaikki muut, ei sille mitään mahda. Ja nyt vaan taas sontamyrskyä ootellessa🙈

Vierailija
12684/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, että tulee palautetta tolle Rennyn ja Johannan haukkujalle. Itse olen aina välillä yrittänyt saada häntä ymmärtämään, että annettaisi kaikkien kommentoida, mutta tulee niin törkeetä kuraa niskaan itelleni ja myös Harlineille, kaksimielisiä ym. sontaa. Tällä eräällä on vaan tapa listiä kaikki muut, ei sille mitään mahda. Ja nyt vaan taas sontamyrskyä ootellessa🙈

Viestit itsesi kanssa🐵 yrittäisit ymmärtää, ettei kommentoijien alatyylinen haukkuminen kannata, viestit poistetaan. Mode voi antaa sulle bannit. Jos Harlinit menee noin ihon alle, miksi rääkkäät itseäsi täällä?

Vierailija
12685/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viesti itseni kanssa, en ole aikoihin kirjotellut, tänään kurkkasin ja näin nämä uudet viestit, joten olet taas väärässä. Täällä keskustellaan monella tapaa Harlineista ja sä oot ennenkin ihan uhkaillut tolla viestien poistamisella ym. SÄ ET OLE tämän ketjun ohjeistaja , .että miten kirjoitetaan, yritä nyt hyvä ihminen viimeinkin ymmärtää.

Vierailija
12686/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viesti itseni kanssa, en ole aikoihin kirjotellut, tänään kurkkasin ja näin nämä uudet viestit, joten olet taas väärässä. Täällä keskustellaan monella tapaa Harlineista ja sä oot ennenkin ihan uhkaillut tolla viestien poistamisella ym. SÄ ET OLE tämän ketjun ohjeistaja , .että miten kirjoitetaan, yritä nyt hyvä ihminen viimeinkin ymmärtää.

Monella tapaa? Sinä täällä yrität itsesi kanssa lietsoa jotain tyyliin, että täällä on salaliitto Harlineita vastaan. Kyllähän SUN viestejä on poistunut joissa nimittelet törkeästi. Yritä nyt hyvä ihminen viimeinkin ymmärtää.

Vierailija
12687/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko, sinä itse moitit koko ajan toisia. Minun viestit on kyllä näkyvissä, en ole usein enää viitsinyt edes kirjoitella.

Vierailija
12688/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko, sinä itse moitit koko ajan toisia. Minun viestit on kyllä näkyvissä, en ole usein enää viitsinyt edes kirjoitella.

Yritätkö nyt uhriutua? Tämän palstan haukkuja löytyy sieltä.

Vierailija
12689/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen Harlinit positiivisena juttuna tässä synkässä maailman tilanteessa, joten en ole se joka kaivaa moskaa jokaisesta Rennyn ja Johannan liikkeestä ja Coco se vasta suloinen onkin.

Vierailija
12690/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koen Harlinit positiivisena juttuna tässä synkässä maailman tilanteessa, joten en ole se joka kaivaa moskaa jokaisesta Rennyn ja Johannan liikkeestä ja Coco se vasta suloinen onkin.

Onneksi olkoon, tärkeän asian oletkin löytänyt! Luontokin kiittää!

Vierailija
12691/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV merkkiset byysat hävisi hetkeksi. Piti mainita niiden hintaluokka "käytetyn auton luokkaa". Pariskunta ei halunnut muuttaa Kaliforniaan pinnallisten ja merkkivaatteiden perässä juoksevien ihmisten piireihin. No eipä😎

Vierailija
12692/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon on ensi-ilta Regugella?

Vierailija
12693/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sama mikä merkki vaatteissa näkyy, marimekko, nike, adidas, LV.... Jokainen pitää niitä vaatteita joihin on varaa ja joista tykkää. Kateelliset kiinnittää noinkin vähäpätöiseen seikkaan huomion ja viitsii vielä siitä kirjoitella, voi, voi.

Vierailija
12694/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on sama mikä merkki vaatteissa näkyy, marimekko, nike, adidas, LV.... Jokainen pitää niitä vaatteita joihin on varaa ja joista tykkää. Kateelliset kiinnittää noinkin vähäpätöiseen seikkaan huomion ja viitsii vielä siitä kirjoitella, voi, voi.

Tulihan se sieltä😂 etkö itse edes huomaa? Kommentoijan haukkuminen taas😁

Vierailija
12695/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun Joba silitti Rennyn poskea kehuen samalla oli liikuttava, Rennykin herkistyi ja tirautti kyyneleitä. Ihanaa, kun aikuinen mies saa koiramaisia hellyyden osoituksia! Aivan ihastuttava pariskunta, suorastaan esimerkillisiä!

Vierailija
12696/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan Johannan kansainvälistä elokuvauraa :)

Vierailija
12697/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oppii uimaan ja puhumaan ranskaa ja äiti on kansainvälinen stara, vai miten se meni😆

Vierailija
12698/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva oppii uimaan ja puhumaan ranskaa ja äiti on kansainvälinen stara, vai miten se meni😆

Cocon pitää oppia suomea, ruotsia, englantia ja ranskaa puhumaan. Harrastukset: uiminen, kalastus ja veneily.

Vierailija
12699/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocolla on mahdollisuudet vaikka mihin, ei tarvitse miettiä onko varaa maksaa

Vierailija
12700/26888 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cocolla on mahdollisuudet vaikka mihin, ei tarvitse miettiä onko varaa maksaa

Eiköhän lapsi itse aikanaan päätä mikä häntä kiinnostaa.

Ketju on lukittu.