The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Onko tuo Johannan iskä joku Renni-fani :'D
Renny se vaan punoittaa, nuorempi appiukko normaalin värinen.🧓🧓
Kaikenväriset ihmiset on yhtä hyviä🤣
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mistä punakkuus johtuu🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mistä punakkuus johtuu🤣
kirvelystä?
Vierailija kirjoitti:
Ihania kuvia lomareissusta isovanhempien kanssa😍
Jos ei tuntis Rennyä, luulisi että paikalla isovanhempia enemmänkin.
Nyt vihdoinkin oli ilmeisesti Refugen kohdalta kaikki valmista. Ihme, ettei kumpikaa hehkuta että nyt viimeistellään tätä mestariteosta. Ei mitään hashtageja tulevaan leffaan liittyen, ei edes Johannalta "vii meikin muuviis beibi" sönkötystä🤔 Jotain odottamatontahan tuossa on tullut eteen, koska elokuvan piti tulla ensi-iltaan jo viime syksynä. Onko Johannan suoritus niin mykistävä..😁
Yleensä Renny pitää ääntä kaikista projekteistaan, mikä tässä on että se näin vaietaan..?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vihdoinkin oli ilmeisesti Refugen kohdalta kaikki valmista. Ihme, ettei kumpikaa hehkuta että nyt viimeistellään tätä mestariteosta. Ei mitään hashtageja tulevaan leffaan liittyen, ei edes Johannalta "vii meikin muuviis beibi" sönkötystä🤔 Jotain odottamatontahan tuossa on tullut eteen, koska elokuvan piti tulla ensi-iltaan jo viime syksynä. Onko Johannan suoritus niin mykistävä..😁
Yleensä Renny pitää ääntä kaikista projekteistaan, mikä tässä on että se näin vaietaan..?
Kun sarjassa juhlitaan Joban fitnesskisaa, Joban isä sanoo Rennylle jotain The Misfitsin ensi-illasta, että onko kohta. Rennyn vastaus leikattu pois. Kyseinen tekele oli täysi floppi ja dumpattiin suoraan suoratoistoon. Renny oli myös ehdolla Vuoden huonoimmaksi ohjaajaksi. Pierce Brosnanin syöksykierre vaan syveni.😂
Mä ainakin aion katsoa sen Johannan tähdittämän elokuvan! Renni sanoi että kaikki ovet on auki ja Johanna on lahjakkuus!
rennipapalla on urallaan vain näitä suoratoistopalveluiden bulkki-elokuvia. hyvä ettö töitä kuitenkin riittää, kun on mm. hankittavana se vene maailmanympärimatkaa varten ja porissa pitää käydä tarjoamassa kierros :)
Tuo Misfits paljastui muistaakseni sheikkien rahoittamaksi propagandapätkäksi :D
HS teki siitä jutun.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008105861.html
😂Rennin mestariteos
Vain tilaajille :
Vierailija kirjoitti:
rennipapalla on urallaan vain näitä suoratoistopalveluiden bulkki-elokuvia. hyvä ettö töitä kuitenkin riittää, kun on mm. hankittavana se vene maailmanympärimatkaa varten ja porissa pitää käydä tarjoamassa kierros :)
Kauhistuttaa ajastuskin noiden puolesta jos tosiaan aikovat lähteä valtameripurjehdukselle.😵 on eri asia pyöriä Suomenlahdella kuin esim. ylittää Atlantti matkalla Afrikkaan. Jonkun pitäisi takoa älliä päähän Renskalle mutta rouvansa vaan hihittää sitä pikkutytön hihitystä.
Kyllä Jossu neuvoo viisaita neuvoja vauvan kanssa matkusteluun.🤭 Odotellaas neuvoja viiden lapsen kanssa matkusteluun.😉
Jossun neuvot oli ihan hyviä vauvan kaa matkusteluun, viiden lapsen kanssa ehkä sitten mietitään uudet kuviot.Itse olen matkustanut vauvan kanssa ja kyllä se onnistuu, turha sitä on pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Jossun neuvot oli ihan hyviä vauvan kaa matkusteluun, viiden lapsen kanssa ehkä sitten mietitään uudet kuviot.Itse olen matkustanut vauvan kanssa ja kyllä se onnistuu, turha sitä on pelätä.
Miten olemme pärjänneet tähän asti ilman Joban neuvoja? En usko, että Joba on koskaan lentänyt vauvan kanssa turistiluokassa😎
Nyt jää Cocolta muskari ja taidekurssi väliin.😔