The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
En usko että Rennyllä lukee tämän palstan haukkujaa, joka on kade nainen.
Rennyllä on rahaa kuin roskoo ja Johanna nauttii myös siitä että rahaa on kuin roskoo.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Rennyllä lukee tämän palstan haukkujaa, joka on kade nainen.
Rennyllä on rahaa kuin roskoo ja Johanna nauttii myös siitä että rahaa on kuin roskoo.
Oon ajatellut samaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on sullekin hyvä keino harjotella enkkua, kun niin tarkkaan kyttäät.
Tää oli hyvin sanottu tuolle Harlinien kadehtijalle, joka keskustelee keskenään ja vastaa omiin viesteihinsä.
Säälittävää.
Oon ajatellu, et jos Johannan vanhemmat lukee näit juttuja, niin se on kurjaa koska täällä ruoditaan niin törkeästi, vaikka ne onkin olettamuksia niin kyllä ne satuttaa. Pitäis ton kirjoittajakin miettiä et jos hänen perheestä painettas tollasia kommentteja, kyllä se kolahtaisi. häneenkin.
Renni on jo nyt rajoittanut J:n elämänpiiriä ja jatkoa seuraa
On myönnettävä, että kyllä ne maisemat asunnosta on upeat ja se ympäristö. Pääset suoraan rannalle tai altaalle, jos aurinkoa rakastaa niin sopiva paikka asua. Palvelut on lähellä ,ruokapaikat ym.
Vierailija kirjoitti:
Oon ajatellu, et jos Johannan vanhemmat lukee näit juttuja, niin se on kurjaa koska täällä ruoditaan niin törkeästi, vaikka ne onkin olettamuksia niin kyllä ne satuttaa. Pitäis ton kirjoittajakin miettiä et jos hänen perheestä painettas tollasia kommentteja, kyllä se kolahtaisi. häneenkin.
Älä yritä Kademielinen jauhaa paskaa.
Eivät ne mitään oletuksia ole vaan pelkkiä ilkeämielisiä valheita
Hyvin yritit sanoa olettamuksia ja näin jatkaa sonnan puhumista.
Totuus on se että Renny on komea ja rikas mies ja Johanna on kaunis nuori nainen ja Rennyn ura menee hyvin ja rahaa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole.
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se että Renny on komea ja rikas mies ja Johanna on kaunis nuori nainen ja Rennyn ura menee hyvin ja rahaa tulee.
Kyllä kaikki on samaa mieltä, tuo törkeyksien kirjoittajalla on varmaan paljon aikaa käsissä lienee työtön
Olen itse kade Johannalle kun on saanut fiksun, rikkaan ja komean miehen. Mutta en auo täällä pääätäni kateellisena.
Vaan päinvastoin olen ylpeä hänestä ja toivotan kaikkea hyvää!
No onhan se Renny kome kuin mikä?
Pattiakin löytyy ja kuulemma hänelle on iso SE!
Vau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole.
Älä valehtele.
On kyllä, kaikki ystävät eivät ole tervetulleita heille
Ihanaa naistenpäivää kaikille kommentoijille, suloisia kuvia tuli tervehdyksineen myös Harlineilta, ja mahtavaa kun vastaavat .
Siellä se Johanna on ulkoilemassa Cocon kanssa, että kyllä pääsee liikkeelle ilman Rennyäkin, turhaan huolehdit Rennyn kahlehdinnasta Johannaa kohtaan.😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Johanna on kaunis, mutta muu tuossa on puppua. Tai myönnän olevani väärässä jos laitat tänne sellaisia kuvia ( tältä ajalta) missä renny on komia ja linkkejä kuviensa menestyksestä. Ja toki joku pitää vaari-ihmisiäkin komeina, totta sekin.
Mitä mieltä olette, keskustellaanko nykyään liikaa ihmisten ulkonäöstä, tätä kommentointia kun on tiiraillut, niin aika usein Rennyn ja Johannan ulkonäköä arvostellaan. Onko ulkonäkö mikä ihmisissä on se tärkein? Asiallisia kommentteja, kiitos😍.
Syötiin elämäni valon kanssa ostereita lounaalla. Niissä on paljon protskua ja kaverit ovat kertoneet ostereiden kasvattavan libidoa.😎
T. Mister Miami.
Vierailija kirjoitti:
Syötiin elämäni valon kanssa ostereita lounaalla. Niissä on paljon protskua ja kaverit ovat kertoneet ostereiden kasvattavan libidoa.😎
T. Mister Miami.
Kasvattavat muutakin, jos Helsingin alueen uutisia katseli joku aika sitten.
WC-paperin kulutusta, siis
Renny on ihana! 💗💗💗💗💗