The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Ah, kiireen glorifiointi. Niin kiire, että hyvä kun lounaan ehtivät syödä ja ottaa yhden kuvan.
Nää o varmaa tulos Suomee Kultainen Venla gaalaa, kosk Johanna postas heidän lähtevän työmatkalle.😉
Johanna pakottaa tuota maanista kiirettä koko ajan. Ilmeisesti luulee, että kaikki fancyt ja kreisin tärkeet tyypit elää jatkuvassa kiireessä!
Pikku Coco 6kuukautta,ihana pikku neiti.
Vierailija kirjoitti:
Kiljuuko Johanna, kun kameroita ei ole paikalla? Luulisi Rennyllä ottavan hermoon järjetön kiljuminen aikuiselta naiselta.
Renny alkanut viettää enemmän aikaa itsekseen ja "työpalaverissa". Välillä pitää käydä joku instakuva ottamassa yhdessä.
Niin, milloin tämän Hollywood moguli-parin leffoja tulee nähtäväksi. Kauhealla tohinalla tehty leffoja kuitenkin ja Renny sanoi, että patsaskin pitäisi saada sinne Kreikkaan kun kaupunki saa niin paljon näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Upeaa elämää heillä:D
Mitä tarkoitat upealla?
Vierailija kirjoitti:
Pikku Coco 6kuukautta,ihana pikku neiti.
Olisi ihanaa jos lapsillakin olisi oikeus yksityiselämään. Kaikenlaiset randomit arvostelemassa lapsen ulkonäköä tai muuten kuolaamassa, hyi hemmetti!
Vierailija kirjoitti:
Creepyä kutsua vaimoaan tyttökseen...
Ei ollenkaan, kun voisi olla ikänsä puolesta vaimolleen jopa isoisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, Cocon toinen isoisä on syntynyt 1800-luvun lopulla!!!!!!!!!!!!
Perhe on näköjään taas Bulgariassa reissun päällä ja Cocokin ilmeisesti teki debyyttinsä elokuvassa. Harvinaista ettei Johannalla tällä kertaa ollut instatarinoissa tuhatta filtteriä. Matkustelu ja Cocon valvominen näkyy Johannan kasvoissa ja on hieman väsyneen oloinen.
Muuten Coco vaikuttaa oikein iloiselta ja reippaalta nuorelta neidiltä. Sitten kunhan tyttö kasvaa ja osaa itse esittää omia mielipiteitään, toivon että vanhemmat kuuntelisivat tämän toiveita mm. elokuvabisnekseen liittyen eivätkä pakota lastaan näyttelijäksi tai elokuvamaailmaan. On hyvin mahdollista, että Coco itse haluaa seurata isänsä jalanjäljissä, mutta on paljon surullisia tarinoita niistä lapsinäyttelijöistä, jotka on vanhempien taholta pakotettu touhuun mukaan.
Sitä tultiin Bulgariaan asti kuvauksiin. Coco pääsi tekemään ekaa elokuvaroolia. Ihanaa, molemmista Harlinien tytöistä tulee kuuluisia filmitähtiä!😎
Vierailija kirjoitti:
Perhe on näköjään taas Bulgariassa reissun päällä ja Cocokin ilmeisesti teki debyyttinsä elokuvassa. Harvinaista ettei Johannalla tällä kertaa ollut instatarinoissa tuhatta filtteriä. Matkustelu ja Cocon valvominen näkyy Johannan kasvoissa ja on hieman väsyneen oloinen.
Muuten Coco vaikuttaa oikein iloiselta ja reippaalta nuorelta neidiltä. Sitten kunhan tyttö kasvaa ja osaa itse esittää omia mielipiteitään, toivon että vanhemmat kuuntelisivat tämän toiveita mm. elokuvabisnekseen liittyen eivätkä pakota lastaan näyttelijäksi tai elokuvamaailmaan. On hyvin mahdollista, että Coco itse haluaa seurata isänsä jalanjäljissä, mutta on paljon surullisia tarinoita niistä lapsinäyttelijöistä, jotka on vanhempien taholta pakotettu touhuun mukaan.
Johanna meni jännän näköiseksi mainitessaan Lontoon matkasta. Siellähän asuu Alexandra sisko johon Johanna joutui laittamaan välit poikki.
Myykin on esiintynyt leffassa. Miksei Renny itse?
Vierailija kirjoitti:
Myykin on esiintynyt leffassa. Miksei Renny itse?
Olihan se jossain Uuno Turhapurossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, Cocon toinen isoisä on syntynyt 1800-luvun lopulla!!!!!!!!!!!!
Oiva Harjola synt. 1897.
Ikä on vain numero,Rennyn isä on kuollut,joten miksi joku pähkäilee hänen ikäänsä.Näitä todella eri ikäisiä pareja on paljon,ja he ovat onnellisia,miksi se on joillekin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero,Rennyn isä on kuollut,joten miksi joku pähkäilee hänen ikäänsä.Näitä todella eri ikäisiä pareja on paljon,ja he ovat onnellisia,miksi se on joillekin ongelma.
Kuule kyllä Rennykin häpesi aikoinaan vanhaa isäänsä. Äitinsäkin joutui kärvistellä leskenä yli 30 vuotta.